SPOILER ALERT: O old boy γράφει με αφορμή το 3ο επεισόδιο του 4ου και τελευταίου κύκλου της σειράς ''Succession'' - ένα απ' τα καλύτερα τηλεοπτικά επεισόδια όλων των εποχών.Γράφει ο old boy.
Αντί να έχουμε μια κρατική πολιτική στον πολιτισμό, έχουμε μια κρατική πολιτική που οδηγεί σε εξαφάνιση ιστορικών κινηματογραφικών αιθουσών; Γράφει ο old boy.
...δεν μπορείς να είσαι δυνατότερος από αυτό που περιγράφεις, δεν μπορείς να νικήσεις το φαινόμενο που προσπάθησες να αιχμαλωτίσεις και να μανιπουλάρεις: O old boy γράφει με αφορμή τον λόγο του Ντάνιελ Κουάν στη βράβευση της ταινίας «Τα Πάντα Όλα».
...θα προτιμούσες πάρα πολύ να ζούσες όντως στην Ελλάδα της επικοινωνίας, στην Ελλάδα της Τέταρτης Βιομηχανικής Επανάστασης, στην Ελλάδα που δεν εξαρτώνται όλα από ένα ανθρώπινο λάθος. Γράφει ο old boy.
Το ανθρώπινο και το θεαματικό: Ο old boy γράφει για την ενημέρωση που έγινε στους παίκτες του τουρκικού "Survivor" για τον σεισμό, και την καταγραφή των αντιδράσεών τους στην ανακοίνωση του γεγονότος.
...Κι όταν γίνεται ένας ισοπεδωτικός σεισμός μπορούν από τη μια στιγμή στην άλλη να συναιρεθούν όλες οι αυτόνομες ιστορίες των αυτόνομων σπιτιών σε μία, μπορεί κοινό σπίτι όλων να γίνουν τα χαλάσματα. Γράφει ο old boy.
Η πόλη είναι ιστοί ιστοριών ανθρώπων, ιστός και της δικής σου ιστορίας, μιας ιστορίας την οποία δεν μπορεί να ξέρει εκ των πραγμάτων κανείς άλλος: Η πόλη που σου επιστρέφει το βλέμμα.
Από την ασφυξία στην ευφορία; Τι συμβαίνει με τη γενικότερη πρόσληψη του έργου του Οικονομίδη στην πορεία της τελευταίας εικοσαετίας. O old boy γράφει με αφορμή το «Σπιρτόκουτο: The Musical».
SPOILER ALERT: O old boy γράφει με αφορμή το 3ο επεισόδιο του 4ου και τελευταίου κύκλου της σειράς ''Succession'' - ένα απ' τα καλύτερα τηλεοπτικά επεισόδια όλων των εποχών.Γράφει ο old boy.
Αντί να έχουμε μια κρατική πολιτική στον πολιτισμό, έχουμε μια κρατική πολιτική που οδηγεί σε εξαφάνιση ιστορικών κινηματογραφικών αιθουσών; Γράφει ο old boy.
...δεν μπορείς να είσαι δυνατότερος από αυτό που περιγράφεις, δεν μπορείς να νικήσεις το φαινόμενο που προσπάθησες να αιχμαλωτίσεις και να μανιπουλάρεις: O old boy γράφει με αφορμή τον λόγο του Ντάνιελ Κουάν στη βράβευση της ταινίας «Τα Πάντα Όλα».
...θα προτιμούσες πάρα πολύ να ζούσες όντως στην Ελλάδα της επικοινωνίας, στην Ελλάδα της Τέταρτης Βιομηχανικής Επανάστασης, στην Ελλάδα που δεν εξαρτώνται όλα από ένα ανθρώπινο λάθος. Γράφει ο old boy.
Το ανθρώπινο και το θεαματικό: Ο old boy γράφει για την ενημέρωση που έγινε στους παίκτες του τουρκικού "Survivor" για τον σεισμό, και την καταγραφή των αντιδράσεών τους στην ανακοίνωση του γεγονότος.
...Κι όταν γίνεται ένας ισοπεδωτικός σεισμός μπορούν από τη μια στιγμή στην άλλη να συναιρεθούν όλες οι αυτόνομες ιστορίες των αυτόνομων σπιτιών σε μία, μπορεί κοινό σπίτι όλων να γίνουν τα χαλάσματα. Γράφει ο old boy.
Η πόλη είναι ιστοί ιστοριών ανθρώπων, ιστός και της δικής σου ιστορίας, μιας ιστορίας την οποία δεν μπορεί να ξέρει εκ των πραγμάτων κανείς άλλος: Η πόλη που σου επιστρέφει το βλέμμα.
Από την ασφυξία στην ευφορία; Τι συμβαίνει με τη γενικότερη πρόσληψη του έργου του Οικονομίδη στην πορεία της τελευταίας εικοσαετίας. O old boy γράφει με αφορμή το «Σπιρτόκουτο: The Musical».