Μιλώντας με τους συντελεστές για την παράσταση-διαμάντι που «υφαίνει» την προσωπικότητα της ιέρειας και πρώτης σκηνοθέτριας αρχαίου δράματος στους Δελφούς, την Εύα Palmer Σικελιανού. Συνέντευξη στον Στέλιο Παρρή.
Λίγο πριν ο «Ευαγγελισμός, το μιούζικαλ» ρίξει αυλαία, ο Άγγελος Τριανταφύλλου μιλάει στο ελc για τη σχέση ζωής και θανάτου, για τον σουρεαλισμό που έχει γίνει δεύτερη φύση μας, για την απώλεια και την αγάπη. Από τον Νίκο Γρυλλάκη.
«Κάποια στιγμή στη σύγχρονη Ιστορία, δεν ξέρω αν συνέβη σταδιακά ή απότομα, αποκαθηλώθηκαν οι ιδεολογίες. Ζούμε σε μία εποχή απομάγευσης». Συνέντευξη στην Αναστασία Σταθά.
Η Στέλλα Καπεζάνου μιλάει για το έργο της, το πάθος της για τη ζωγραφική και την επόμενη στάση της στο Art Institute of Santa Fe στο Μεξικό. Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπούλου.
«Έτσι είναι το θέατρο. Πρέπει να απλώσεις το χέρι και να επικοινωνήσεις με τον κόσμο. Και αυτό είναι δύσκολο αλλά και εν τέλει ανακουφιστικό». Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπούλου.
Λίγο πριν τo solo του στην Αθήνα, ο χορευτής του ιαπωνικού Butoh, Imre Thorman μιλά στο ελc για την τέχνη - κραυγή του σώματος και την παράσταση ''The False David''. Από τη Ζωή Λυμπέρη.
«Ο Γεράσιμος έχει κατορθώσει να φτιάξει ένα μανιφέστο. Μην φέρετε τα παιδιά σας στην παράστασή μας αν δεν θέλετε να αρχίσουν να επανεξετάζουν το τι σημαίνει καλό παιδί, τι σημαίνει ελευθερία και τιμωρία». Συνέντευξη στον Στέλιο Παρρή.
Η Ειρήνη Φαναριώτη φωνάζει με αγωνία ''Nina / Where are you my de@r?'', στον μονόλογο που βρήκε αυτό που πραγματικά είναι και μιλά στο ελc για το τραγελαφικό στην καθημερινότητα. Από τη Ζωή Λυμπέρη.
«Θαυμάζω και ενθαρρύνομαι από πολλές και διαφορετικές γυναίκες που συνθέτουν την προσωπική μου "αισθητική της καθημερινότητας"». Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπούλου.
«Στην Ελευσίνα συνάντησα το φαντασιακό της αρχαιολογίας και της βιομηχανίας μέσα στα διάφορα χαλάσματα από αρχαία θραύσματα, μπάζα και ερείπια κτιριακών υποδομών». Συνέντευξη στην Κατερίνα Παρρή.
Στις επόμενες 1584 λέξεις σας παρουσιάζω τον Λεπύρ και το "Βukurana", μιλώντας μαζί του για τη νοσταλγία, το παραμύθι της κοκκινοσκουφίτσας από την πλευρά του λύκου και την αρβανίτικη γλώσσα. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
«Θα ήθελα να ξανακάνουμε τους μηχανισμούς των σκηνών του κρατικού θεάτρου και το Ελληνικό Κρατικό Θέατρο ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό θέατρο». Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπούλου.
Λίγο πριν διευθύνει 10 εμβληματικά soundtracks βραβευμένα με Όσκαρ, ο παγκοσμίου φήμης μαέστρος Φρανκ Στρόμπελ μιλά για όσα ξεχωρίζουν το πρόγραμμα της συναυλίας της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών και τον ρόλο της μουσικής στον κινηματογράφο.
«Από παιδί με εξοργίζει η αδικία»: Η σκηνοθέτιδα και καλλιτεχνική διευθύντρια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μιλάει για την ανθρωποφαγία και το πώς βλέπουμε μια γυναίκα που ασκεί εξουσία. Συνέντευξη στην Κατερίνα Παρρή.
Πετύχαμε τους The Bonnie Nettles σε μια στάση τους στην Κροατία και είχαμε έναν μικρό διάλογο για εξωγήινους, ζώδια, θεωρίες συνωμοσίας και ενοχές, λίγο πριν την live εμφάνισή τους στη σκηνή του ARCH live stage την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου.
Ο σκηνοθέτης Τάσος Πυργιέρης μιλάει στο ελc με αφορμή την παιδική παράσταση στο Θέατρο Τέχνης «Η ιστορία του σπασμένου καθρέφτη». Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπόύλου.
«Εμείς είμαστε που διαλέγουμε την αισθητική που θέλουμε να δώσουμε στη φωτογραφία, στη ζωγραφική ή στη μουσική μας». Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπούλου.
«Όλη η ανθρωπότητα έχει ευθύνη για κάθε απάνθρωπη πράξη. Ουσιαστικά, θέτω ένα άβολο ερώτημα στους "πολιτισμένους κόσμους"». Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπούλου.
Μιλήσαμε με τον Ανδρέα Πολυζωγόπουλο με αφορμή την κυκλοφορία του πέμπτου προσωπικού του δίσκου "Petrichor", για τον Miles Davis, τα νέα ξεκινήματα και το πιο κρύο καλοκαίρι. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
«Η δική μου ανάγνωση είναι ότι η Φόνισσα δεν φύτρωσε. Τη Φόνισσα τη δημιούργησε μία ολόκληρη κοινωνία, μία κοινωνία που παρήγε γυναίκες σκληρές σαν τη μητέρα της». Συνέντευξη στην Αναστασία Σταθά.
Λίγο πριν την εμφάνισή του στο Μέγαρο Μουσικής, o Γερμανός μαέστρος Κορνέλιους Μάιστερ μιλά για το πρόγραμμα της συναυλίας και την εμπειρία του ως μουσικός διευθυντής σε μεγάλους πολιτιστικούς οργανισμούς της Ευρώπης.
Υπάρχουν τόσες πολλές "μυστικές ιστορίες" για τη μουσική της Ηπείρου και των νοτίων Βαλκανίων, θα μπορούσα να περάσω πολλές ζωές απλά ξύνοντας την επιφάνεια». Συνέντευξη στον Στέλιο Παρρή.
Μιλήσαμε με τους Lip Forensics για το νέο τους άλμπουμ, την αποφένια, τα dance floors των 90's και την νοβοκαΐνη της ψυχής. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
«Επιτρέπω πλέον στον εαυτό μου να χρησιμοποιεί τη λέξη φασισμός γιατί η ακροδεξιά δυστυχώς έχει αφομοιωθεί από το δημοκρατικό φάσμα». Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Ένας νέος χώρος φιλόξενος στην καρδιά του Μεταξουργείου για όσους θέλουν ένα καταφύγιο για να δημιουργήσουν και να εκφραστούν ελεύθερα. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Λίγο πριν την επίσημη παρουσίαση του δίσκου "Μέινστριμ" μιλήσαμε με το Παιδί Τραύμα για τον Freud, τον Γκούφυ και τους αληθινούς ροκ σταρ. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
Throwback στην backstage κουβέντα που είχαμε με τον Ody Icons κατά την προετοιμασία του για την live παρουσίαση του δίσκου του λίγες ημέρες πριν. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
«Το να είσαι γυναίκα σε µια κοινωνία, η οποία ταυτίζει τη θηλυκότητα µε τη γυναίκα και συνεπώς εγκλωβίζει τόσο τη γυναίκα όσο και την οµορφιά των διαφορετικών θηλυκοτήτων είναι δυστυχώς καταπιεστικό για όλους τους ανθρώπους». Συνέντευξη στην Κατερίνα Παρρή.
Λίγες ημέρες πριν ξεκινήσει το 6ο Παιδικό και Εφηβικό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας, η Καλλιόπη Χαραλάμπους, Διευθύντρια του Φεστιβάλ μιλάει στο ελc για τα "super feelings" της φετινής διοργάνωσης. Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπούλου.
«Όσο ο χειριστής έχει επίγνωση τη δυναμική που φέρει αυτό το θέατρο λόγου, τη σπίθα που ανάβει με το άναμμα του πανιού, θα μιλάει ο Καραγκιόζης και θα αφορά ο λόγος του». Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπούλου.
«Ήθελα να αποτυπώσω τον αγώνα αλλά και την ποικιλομορφία των ανθρώπων της κοινότητας στην Ελευσίνα. Είναι συγκινητικό να τους βλέπεις να προσπαθούν να διατηρήσουν ζωντανές τις ρίζες τους». Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπούλου.
Λίγο πριν την εμφάνισή του στην τέταρτη παράσταση της Αισθηματικής Αγωγής στο Gagarin μιλάμε με τον Kristof για την «Ψυχαγωγία», την Sailor Moon, την μυθολογία και το ταξίδι προς την αλήθεια. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
«Το drag δεν είναι ένα θέαμα που αφορά μια ομάδα, αφορά όλους εκείνους και όλες εκείνες που θέλουνε να δούνε κάτι που δεν το έχουνε παρακολουθήσει στο παρελθόν». Συνέντευξη στον Στέλιο Παρρή.
Ο Jonathan Jeremiah λίγο πριν την εμφάνιση του στην σκηνή του Fuzz μιλάει στο ελc για το ταξίδι του στην Αμερική, την ποίηση και τον Elvis. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
«Όλες μου οι δουλειές είναι βιωματικές, επανέρχομαι στα ίδια μέρη ξανά και ξανά. Η Θράκη, η γεωγραφία της, το σύνορο, η ταυτότητά της, με συγκινούν». Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπούλου.
«Η Μαρία Κάλλας της Στρέλλας επουλώνει και υπερασπίζεται. Δίνει φωνή στα ανομολόγητα, προστατεύει, συγκινεί. Κι έτσι, ξαφνικά, η Στρέλλα δεν είναι πια μόνη». Συνέντευξη στην Κατερίνα Παρρή.
Λίγο πριν την παρουσίαση του πρώτου τους δίσκου «‘Εργα Αφρονησιακά», ο Ιωσήφ Πρίντεζης και ο Πάρις Ξυνταριανός μιλούν για πειρατές, αλμύρα, χιούμορ και την αγνή καταγραφή του διαφορετικού μέσα από τα μάτια τους. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
Ο σκηνοθέτης και δραματοθεραπευτής Λάμπρος Γιώτης μιλάει στο ελc για την τέχνη-θεραπεία του θεάτρου Playback και την παράσταση «Μετά την Τρικυμία», βασισμένη στο «κύκνειο άσμα» του Σαίξπηρ. Από τη Ζωή Λυμπέρη.
Η Βίκυ Βολιώτη μάς μιλά για την Ιζαμπέλ Ρεμπώ, μια γυναίκα - «σιωπηλό στρατιώτη», που αν δεν είχε λάβαρό της την αγάπη και την πίστη, ο κόσμος της τέχνης θα ήταν λίγο πιο φτωχός σήμερα. Από τη Ζωή Λυμπέρη.
Γεωργίου Πωπ 3, με την υπεροχή Ευρωπαίων αστών, παίρνουμε το πρωινό μας και φιλοσοφούμε για την ζωή πάνω στο νέο άλμπουμ του Hume Assine "Athens Blues". Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
Η Αθηνά Δελιάδη μιλάει στο ελc για το σκηνοθετικό της ντεμπούτο στο Θέατρο Σταθμός με μία άγρια και συνάμα τρυφερή ιστορία ενηλικίωσης, το ''Blackberry Trout Face'' του Laurence Wilson. Συνέντευξη στην Αναστασία Σταθά.
Στην πρώτη τους συνύπαρξη επί σκηνής η Αλεξία Καλτσίκη και ο Φιντέλ Ταλαμπούκας μάς υποδέχονται στο σιωπηλό, βίαιο αλλά και τόσο οικείο «Σπίτι» του Δημήτρη Καραντζά και μιλούν για τη βίαιη πραγματικότητα. Από τη Ζωή Λυμπέρη.
Μιλώντας με τους συντελεστές για την παράσταση-διαμάντι που «υφαίνει» την προσωπικότητα της ιέρειας και πρώτης σκηνοθέτριας αρχαίου δράματος στους Δελφούς, την Εύα Palmer Σικελιανού. Συνέντευξη στον Στέλιο Παρρή.
Λίγο πριν ο «Ευαγγελισμός, το μιούζικαλ» ρίξει αυλαία, ο Άγγελος Τριανταφύλλου μιλάει στο ελc για τη σχέση ζωής και θανάτου, για τον σουρεαλισμό που έχει γίνει δεύτερη φύση μας, για την απώλεια και την αγάπη. Από τον Νίκο Γρυλλάκη.
«Κάποια στιγμή στη σύγχρονη Ιστορία, δεν ξέρω αν συνέβη σταδιακά ή απότομα, αποκαθηλώθηκαν οι ιδεολογίες. Ζούμε σε μία εποχή απομάγευσης». Συνέντευξη στην Αναστασία Σταθά.
Η Στέλλα Καπεζάνου μιλάει για το έργο της, το πάθος της για τη ζωγραφική και την επόμενη στάση της στο Art Institute of Santa Fe στο Μεξικό. Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπούλου.
«Έτσι είναι το θέατρο. Πρέπει να απλώσεις το χέρι και να επικοινωνήσεις με τον κόσμο. Και αυτό είναι δύσκολο αλλά και εν τέλει ανακουφιστικό». Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπούλου.
Λίγο πριν τo solo του στην Αθήνα, ο χορευτής του ιαπωνικού Butoh, Imre Thorman μιλά στο ελc για την τέχνη - κραυγή του σώματος και την παράσταση ''The False David''. Από τη Ζωή Λυμπέρη.
«Ο Γεράσιμος έχει κατορθώσει να φτιάξει ένα μανιφέστο. Μην φέρετε τα παιδιά σας στην παράστασή μας αν δεν θέλετε να αρχίσουν να επανεξετάζουν το τι σημαίνει καλό παιδί, τι σημαίνει ελευθερία και τιμωρία». Συνέντευξη στον Στέλιο Παρρή.
Η Ειρήνη Φαναριώτη φωνάζει με αγωνία ''Nina / Where are you my de@r?'', στον μονόλογο που βρήκε αυτό που πραγματικά είναι και μιλά στο ελc για το τραγελαφικό στην καθημερινότητα. Από τη Ζωή Λυμπέρη.
«Θαυμάζω και ενθαρρύνομαι από πολλές και διαφορετικές γυναίκες που συνθέτουν την προσωπική μου "αισθητική της καθημερινότητας"». Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπούλου.
«Στην Ελευσίνα συνάντησα το φαντασιακό της αρχαιολογίας και της βιομηχανίας μέσα στα διάφορα χαλάσματα από αρχαία θραύσματα, μπάζα και ερείπια κτιριακών υποδομών». Συνέντευξη στην Κατερίνα Παρρή.
Στις επόμενες 1584 λέξεις σας παρουσιάζω τον Λεπύρ και το "Βukurana", μιλώντας μαζί του για τη νοσταλγία, το παραμύθι της κοκκινοσκουφίτσας από την πλευρά του λύκου και την αρβανίτικη γλώσσα. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
«Θα ήθελα να ξανακάνουμε τους μηχανισμούς των σκηνών του κρατικού θεάτρου και το Ελληνικό Κρατικό Θέατρο ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό θέατρο». Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπούλου.
Λίγο πριν διευθύνει 10 εμβληματικά soundtracks βραβευμένα με Όσκαρ, ο παγκοσμίου φήμης μαέστρος Φρανκ Στρόμπελ μιλά για όσα ξεχωρίζουν το πρόγραμμα της συναυλίας της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών και τον ρόλο της μουσικής στον κινηματογράφο.
«Από παιδί με εξοργίζει η αδικία»: Η σκηνοθέτιδα και καλλιτεχνική διευθύντρια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μιλάει για την ανθρωποφαγία και το πώς βλέπουμε μια γυναίκα που ασκεί εξουσία. Συνέντευξη στην Κατερίνα Παρρή.
Πετύχαμε τους The Bonnie Nettles σε μια στάση τους στην Κροατία και είχαμε έναν μικρό διάλογο για εξωγήινους, ζώδια, θεωρίες συνωμοσίας και ενοχές, λίγο πριν την live εμφάνισή τους στη σκηνή του ARCH live stage την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου.
Ο σκηνοθέτης Τάσος Πυργιέρης μιλάει στο ελc με αφορμή την παιδική παράσταση στο Θέατρο Τέχνης «Η ιστορία του σπασμένου καθρέφτη». Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπόύλου.
«Εμείς είμαστε που διαλέγουμε την αισθητική που θέλουμε να δώσουμε στη φωτογραφία, στη ζωγραφική ή στη μουσική μας». Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπούλου.
«Όλη η ανθρωπότητα έχει ευθύνη για κάθε απάνθρωπη πράξη. Ουσιαστικά, θέτω ένα άβολο ερώτημα στους "πολιτισμένους κόσμους"». Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπούλου.
Μιλήσαμε με τον Ανδρέα Πολυζωγόπουλο με αφορμή την κυκλοφορία του πέμπτου προσωπικού του δίσκου "Petrichor", για τον Miles Davis, τα νέα ξεκινήματα και το πιο κρύο καλοκαίρι. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
«Η δική μου ανάγνωση είναι ότι η Φόνισσα δεν φύτρωσε. Τη Φόνισσα τη δημιούργησε μία ολόκληρη κοινωνία, μία κοινωνία που παρήγε γυναίκες σκληρές σαν τη μητέρα της». Συνέντευξη στην Αναστασία Σταθά.
Λίγο πριν την εμφάνισή του στο Μέγαρο Μουσικής, o Γερμανός μαέστρος Κορνέλιους Μάιστερ μιλά για το πρόγραμμα της συναυλίας και την εμπειρία του ως μουσικός διευθυντής σε μεγάλους πολιτιστικούς οργανισμούς της Ευρώπης.
Υπάρχουν τόσες πολλές "μυστικές ιστορίες" για τη μουσική της Ηπείρου και των νοτίων Βαλκανίων, θα μπορούσα να περάσω πολλές ζωές απλά ξύνοντας την επιφάνεια». Συνέντευξη στον Στέλιο Παρρή.
Μιλήσαμε με τους Lip Forensics για το νέο τους άλμπουμ, την αποφένια, τα dance floors των 90's και την νοβοκαΐνη της ψυχής. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
«Επιτρέπω πλέον στον εαυτό μου να χρησιμοποιεί τη λέξη φασισμός γιατί η ακροδεξιά δυστυχώς έχει αφομοιωθεί από το δημοκρατικό φάσμα». Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Ένας νέος χώρος φιλόξενος στην καρδιά του Μεταξουργείου για όσους θέλουν ένα καταφύγιο για να δημιουργήσουν και να εκφραστούν ελεύθερα. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Λίγο πριν την επίσημη παρουσίαση του δίσκου "Μέινστριμ" μιλήσαμε με το Παιδί Τραύμα για τον Freud, τον Γκούφυ και τους αληθινούς ροκ σταρ. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
Throwback στην backstage κουβέντα που είχαμε με τον Ody Icons κατά την προετοιμασία του για την live παρουσίαση του δίσκου του λίγες ημέρες πριν. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
«Το να είσαι γυναίκα σε µια κοινωνία, η οποία ταυτίζει τη θηλυκότητα µε τη γυναίκα και συνεπώς εγκλωβίζει τόσο τη γυναίκα όσο και την οµορφιά των διαφορετικών θηλυκοτήτων είναι δυστυχώς καταπιεστικό για όλους τους ανθρώπους». Συνέντευξη στην Κατερίνα Παρρή.
Λίγες ημέρες πριν ξεκινήσει το 6ο Παιδικό και Εφηβικό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας, η Καλλιόπη Χαραλάμπους, Διευθύντρια του Φεστιβάλ μιλάει στο ελc για τα "super feelings" της φετινής διοργάνωσης. Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπούλου.
«Όσο ο χειριστής έχει επίγνωση τη δυναμική που φέρει αυτό το θέατρο λόγου, τη σπίθα που ανάβει με το άναμμα του πανιού, θα μιλάει ο Καραγκιόζης και θα αφορά ο λόγος του». Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπούλου.
«Ήθελα να αποτυπώσω τον αγώνα αλλά και την ποικιλομορφία των ανθρώπων της κοινότητας στην Ελευσίνα. Είναι συγκινητικό να τους βλέπεις να προσπαθούν να διατηρήσουν ζωντανές τις ρίζες τους». Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπούλου.
Λίγο πριν την εμφάνισή του στην τέταρτη παράσταση της Αισθηματικής Αγωγής στο Gagarin μιλάμε με τον Kristof για την «Ψυχαγωγία», την Sailor Moon, την μυθολογία και το ταξίδι προς την αλήθεια. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
«Το drag δεν είναι ένα θέαμα που αφορά μια ομάδα, αφορά όλους εκείνους και όλες εκείνες που θέλουνε να δούνε κάτι που δεν το έχουνε παρακολουθήσει στο παρελθόν». Συνέντευξη στον Στέλιο Παρρή.
Ο Jonathan Jeremiah λίγο πριν την εμφάνιση του στην σκηνή του Fuzz μιλάει στο ελc για το ταξίδι του στην Αμερική, την ποίηση και τον Elvis. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
«Όλες μου οι δουλειές είναι βιωματικές, επανέρχομαι στα ίδια μέρη ξανά και ξανά. Η Θράκη, η γεωγραφία της, το σύνορο, η ταυτότητά της, με συγκινούν». Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπούλου.
«Η Μαρία Κάλλας της Στρέλλας επουλώνει και υπερασπίζεται. Δίνει φωνή στα ανομολόγητα, προστατεύει, συγκινεί. Κι έτσι, ξαφνικά, η Στρέλλα δεν είναι πια μόνη». Συνέντευξη στην Κατερίνα Παρρή.
Λίγο πριν την παρουσίαση του πρώτου τους δίσκου «‘Εργα Αφρονησιακά», ο Ιωσήφ Πρίντεζης και ο Πάρις Ξυνταριανός μιλούν για πειρατές, αλμύρα, χιούμορ και την αγνή καταγραφή του διαφορετικού μέσα από τα μάτια τους. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
Ο σκηνοθέτης και δραματοθεραπευτής Λάμπρος Γιώτης μιλάει στο ελc για την τέχνη-θεραπεία του θεάτρου Playback και την παράσταση «Μετά την Τρικυμία», βασισμένη στο «κύκνειο άσμα» του Σαίξπηρ. Από τη Ζωή Λυμπέρη.
Η Βίκυ Βολιώτη μάς μιλά για την Ιζαμπέλ Ρεμπώ, μια γυναίκα - «σιωπηλό στρατιώτη», που αν δεν είχε λάβαρό της την αγάπη και την πίστη, ο κόσμος της τέχνης θα ήταν λίγο πιο φτωχός σήμερα. Από τη Ζωή Λυμπέρη.
Γεωργίου Πωπ 3, με την υπεροχή Ευρωπαίων αστών, παίρνουμε το πρωινό μας και φιλοσοφούμε για την ζωή πάνω στο νέο άλμπουμ του Hume Assine "Athens Blues". Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
Η Αθηνά Δελιάδη μιλάει στο ελc για το σκηνοθετικό της ντεμπούτο στο Θέατρο Σταθμός με μία άγρια και συνάμα τρυφερή ιστορία ενηλικίωσης, το ''Blackberry Trout Face'' του Laurence Wilson. Συνέντευξη στην Αναστασία Σταθά.
Στην πρώτη τους συνύπαρξη επί σκηνής η Αλεξία Καλτσίκη και ο Φιντέλ Ταλαμπούκας μάς υποδέχονται στο σιωπηλό, βίαιο αλλά και τόσο οικείο «Σπίτι» του Δημήτρη Καραντζά και μιλούν για τη βίαιη πραγματικότητα. Από τη Ζωή Λυμπέρη.