Όλα όσα είπε ο Άκραμ Καν στο Μέγαρο Μουσικής -ο ευρηματικός δημιουργός με τις καθηλωτικές χορογραφίες του σε όλο τον κόσμο- μιλώντας για το νέο του έργο και τους προβληματισμούς του για το μέλλον του κόσμου. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Η Julie Taymor, η Bernardine Evaristo και ο Δημήτρη Παπαϊωάννου μιλούν για τους μέντορες που καθόρισαν τη διαδρομή τους αλλά και το πώς διαχειρίζονται το αίσθημα του φόβου και της αποτυχίας, σε μία συζήτηση εφ' όλης της ύλης για τη «Δια βίου μάθηση» στο Rolex Arts Festival. Από τη Ζωή Λυμπέρη.
Ηρεμία που σε αγκαλιάζει και μαγεία που σε μαγνητίζει στο σπίτι του Takis με τα Σινιάλα του και θέα από τον Λυκαβηττό μέχρι τον Πειραιά και τη Σαλαμίνα. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Εδώ τον λόγο τον έχει η ιστορία που ξετυλίγεται σαν νήμα βουτηγμένο στο αίμα και στα δάκρυα, με την ομάδα των εκλεκτών ηθοποιών να παίρνουν τη σκυτάλη. Γράφει η Πέπη Νικολοπούλου.
Το "Pet Sounds" των Beach Boys που κυκλοφόρησε στις 16 Μαΐου του 1966, σηματοδότησε μια απόκλιση από τον προηγούμενο surf rock ήχο του συγκροτήματος και μια εντελώς καινούργια προσέγγιση στη σύνθεση και την παραγωγή. Από τον Άγγελο Κραβαρίτη.
Η Μαρίτσα είναι το νέο μέλος της οικογένειας της Σχολής Μωραίτη και η επιρροή της παρουσίας της είναι καθοριστική στη σχολική κοινότητα. Ρεπορτάζ από την Πέπη Νικολοπούλου.
Βρεθήκαμε στη 19η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης με 600 εκδηλώσεις, 1.200 ομιλητές και πάνω από 600 Έλληνες και ξένους επαγγελματίες του βιβλίου. Από την Άννα Ρούτση.
Η Βαλέρια Δημητριάδου από τους C. for Circus μοιράζεται το Ημερολόγιο Προβών για την παράσταση «Καὶ ἐφύτευσεν ὁ Θεὸς παράδεισον» που παρουσιάζεται στο Σύγχρονο Θέατρο.
Βρεθήκαμε στη Συνέντευξη Τύπου με τον Γερμανό σκηνοθέτη Φρανκ Κάστορφ και τους πρωταγωνιστές της «Μήδειας» που αναδύεται μέσα από τον πολυδαίδαλο κόσμο του. Από τη Ζωή Λυμπέρη
Μουσική ευφυΐα, φανταστική ροή σε ένα άρτιο πάντρεμα ήχων: Βρεθήκαμε στην επίσημη παρουσίαση του δίσκου των ΜOb στο Ρομάντσο. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
«Εδώ, μιλάω για την ανάγκη να υπάρξει μια αγάπη σε έναν τόπο που έχει αρνηθεί στον άνθρωπο το δικαίωμα να έχει επιθυμίες»: Οι συντελεστές της παράστασης μιλούν για το επαναστατικό έργο «Ρωμαίος και Ιουλιέττα». Από τον Νίκο Γρυλλάκη.
Οι Metallica, ένα από τα μεγαλύτερα συγκροτήματα της ροκ και μέταλ μουσικής, εκτός από τη μουσική τους παρακαταθήκη θα μείνουν στην ιστορία και ως η μπάντα που στις 13 Απριλίου του 2000 μήνυσε το Napster. Από τον Άγγελο Κραβαρίτη.
Η θεματική της “Thinking historically in the present” δεν είναι απλή ή, για να το θέσω καλύτερα, πονάει πολύ, γιατί ανακινεί θέματα καταπίεσης, αναγκαστικής μετακίνησης και διακρίσεων. Από την Άννα Ρούτση.
Είχα μεγάλες προσδοκίες για αυτό το live, οι οποίες εκπληρώθηκαν μεν, με το 60% δε, να ανήκει δικαιωματικά στον Mononome και τον Kill Emil. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
Ο φωτογράφος και ο ακτιβιστής που δημιούργησε εικόνες απαράμιλλης ομορφιάς με μαύρους ανθρώπους, εμπνέοντας γενιές καλλιτεχνών. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Με τους ανθρώπους της κινηματογραφικής κοινότητας να δίνουν το «παρών» πραγματοποιήθηκε η συνέντευξη τύπου για τη διάσωση των κινηματογράφων Άστορ και Ιντεάλ. Από την Αναστασία Σταθά.
Με τη Μήδεια του Φρανκ Κάστορφ στην Επίδαυρο, τους Φιλίπ Κεν, Τζον Κέιλ, Sigur Rós και Kraftwerk στο Ηρώδειο, νέα φεστιβάλ μουσικής μέχρι τη θάλασσα και την «ελευθερία των άλλων» κεντρικό θέμα του φετινού καλλιτεχνικού προγράμματος.
«Υπάρχει μια ανησυχητικά αυξανόμενη τάση ανοικτού μισογυνισμού και μνησικακίας απέναντι στην έμφυλη πρόοδο» μοιράζεται στο ελc η Jude Kelly, ιδρύτρια του WOW. Από την Άννα Ρούτση.
Βρεθήκαμε στο Τσίλλερ και ακούσαμε τους εκπροσώπους του Συντονιστικού Σπουδαστών Δραματικών Σχολών λίγο πριν ανοίξει και πάλι το Εθνικό Θέατρο μετά από 50 μέρες κατάληψης. Από τον Νίκο Γρυλλάκη.
Με κεντρικό άξονά του την εξωστρέφεια και τη συνεργασία με πρόσωπα - σταθμούς για το παγκόσμιο θέατρο, το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά ανακοίνωσε τις θεατρικές παραγωγές που θα δούμε στις σκηνές του την περίοδο Απρίλιος 2023 - Μάιος 2024. Από τη Ζωή Λυμπέρη.
Δεν υπάρχει κανένας εγωισμός σε αυτό που κάνει o Hugo Kant. Είναι αυτός, τα πλήκτρα του, οι άπειρες καλωδιώσεις των μηχανημάτων του, τα τσιγάρα του και…. το φλάουτο! Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
«Ανυπομονούμε να μοιραστούμε την ιστορία αυτών των ανθρώπων που μόνο μαζί μπορούν να αντιμετωπίσουν τις αλυσιδωτές κρίσεις και να προχωρήσουν»:H Αθηνά Δελιάδη μοιράζεται το Ημερολόγιο Προβών για την παράσταση ''Blackberry Trout Face'' (Μούρη Γεμάτη Μούρα) που παρουσιάζεται στο θέατρο Σταθμός από τις 27 Μαρτίου.
«Η μικροσκοπική σκηνή του Μικρού Γκλόρια έχει μεταμορφωθεί σε έναν μη-χώρο, σε μια άχρονη μονολιθική κάψουλα με λαμπερό περιτύλιγμα και σκοτεινό περιεχόμενο»: Ο Κωνσταντίνος Μάρκελλος μοιράζεται το Ημερολόγιο προβών για τα «Ορφανά» του Dennis Kelly που παρουσιάζονται από τις 16 Μαρτίου.
Στην έναρξη του φετινού Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, στην 25η χρονιά του, με τη σκέψη ότι «το σινεμά μπορεί να μας παρηγορήσει ακόμα και στις πιο δραματικές στιγμές». Από τη Ζωή Λυμπέρη.
Το πέμπτο studio album των U2 πούλησε 250.000 αντίτυπα μέσα σε δύο μέρες, γρηγορότερα από κάθε άλλο βρετανικό άλμπουμ μέχρι τότε. Από τον Άγγελο Κραβαρίτη.
Η Έλενα Αντωνίου, η Νεφέλη Αστερίου, η Ξένια Κογχυλάκη, η Χαρά Κότσαλη και η Marina Otero μιλούν για τον χορό με αφορμή τις δημιουργίες τους στο φετινό Onassis Dance Days που κλείνει τα 10 χρόνια.
Πώς μπορούν δύο πολιτισμοί να «συμβιώσουν» στον ίδιο άνθρωπο, και τι οφέλη αλλά και δυσκολίες μπορεί να έχουν οι άνθρωποι ανάμεσα σε δύο χώρες, δύο πολιτισμούς;
Η Νάνσυ Μπούκλη και η Τζωρτζίνα Λιώση μοιράζονται το Ημερολόγιο Προβών για την παράσταση «Κάποιος μιλάει μόνος του κρατώντας ένα ποτήρι γάλα» του Ευθύμη Φιλίππου.
Στο βασικό ερώτημα του τι σημαίνει για τους καλλιτέχνες το επίμαχο Προεδρικό Διάταγμα και τι νέα προβλήματα δημιουργεί ζητήσαμε από ανθρώπους που έχουν εμπλακεί να βάλουν στη θέση τους μερικά καίριαζητήματα. Ρεπορτάζ από τον Γιώργο Βουδικλάρη.
«Εδώ ήρθαμε να φτιάξουμε κοινές εμπειρίες. Συντελεστές και κοινό να γίνουμε ένα. Το θέατρο είναι ένα δημοκρατικό μέσο. Εδώ είμαστε όλοι ίσοι»: Βρεθήκαμε στις πρόβες λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα συζητώντας με τον Παντελή Φλατσούση. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Με κόκκινα φώτα, θέαμα στη θάλασσα και τις ιστορίες των ανθρώπων της, η Ελευσίνα με το «Μυστήριο 0» κήρυξε και επίσημα την έναρξη ως η Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2023. Από την Κατερίνα Παρρή.
Μια παράσταση παρηγοριά στη σταδιακή αποδυνάμωση και τον πιθανό θάνατο της ελληνικής γλώσσας, ελπίδα στο αδιέξοδο του διαδικτυακού χάους που υπονομεύει τη γλώσσα μας. Γράφει η Πέπη Νικολοπούλου.
Η διασημότερη ωδή στους τρεις αδικοχαμένους καλλιτέχνες, τον Buddy Holly, τον Ritchie Valens και τον “The Big Bopper”, ήταν το “American Pie” του Don McLean, που σκαρφάλωσε στην κορυφή των charts το 1971 και έμαθε τη φράση “The Day The Music Died” σε όλον τον κόσμο. Από τον Άγγελο Κραβαρίτη.
Βρεθήκαμε στα γραφεία του Φεστιβάλ Aθηνών και Επιδαύρου για την ανακοίνωση από την Καλλιτεχνική Διευθύντρια, Κατερίνα Ευαγγελάτου, μίας νέας πρωτοβουλίας που εγκαινιάζεται στο φετινό πρόγραμμα. Από τη Ζωή Λυμπέρη.
«Η ελληνική οικογένεια αποτελεί ένα μοναδικό είδος για την οποία έχουν γίνει πολλές μελέτες και σε αυτόν τον πρώτο πυρήνα, τον οικογενειακό, εστιάζει και το έργο μέσα από σκληρό χιούμορ και ευαισθησία.»: Οι Elephas tilensis μοιράζονται το Ημερολόγιο Προβών για τη «Ζάχαρη» του Δημήτρη Αγαρτζίδη που παρουσιάζεται στο θέατρο Σταθμός από τις 23 Ιανουαρίου.
«Το ταξίδι του Παύλου στα ίχνη της διαδρομής μου, μετουσιώνεται στη δισκογραφική δουλειά "Πέρα από τη θάλασσα"» το μήνυμα του Γιάννη Μαρκόπουλου στην παρουσίαση του δίσκου στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Οι φωτογραφίες του Tony Vaccaro αποτυπώνουν τον στρατηγό του Β' Παγκοσμίου Πολέμου Πάτον και τη Σοφία Λόρεν, τον Τσάρλι Τσάπλιν, τον John F. Kennedy και τον Πάμπλο Πικάσο. Γράφει η Πέπη Νικολοπούλου.
Ο πρώτος δίσκο των Doors κυκλοφόρησε στις 4 Ιανουαρίου του 1967 -ένας εντελώς καινούριος ήχος, ένα μείγμα από ποίηση και εφιαλτικά όνειρα. Από τον Άγγελο Κραβαρίτη.
Ένας κύβος του Ρούμπικ, αυτό το γοητευτικά μυστήριο έργο, θεατές και ηθοποιοί σε ένα εντυπωσιακό παιχνίδι καλλιτεχνικής ευφυίας που παρόμοιό του δεν έχεις ξαναζήσει. Η Πέπη Νικολοπούλου γράφει για την “Pomona” σε σκηνοθεσία Sigurdur F3 και Θωμά Μοσχόπουλου.
Όλα όσα είπε ο Άκραμ Καν στο Μέγαρο Μουσικής -ο ευρηματικός δημιουργός με τις καθηλωτικές χορογραφίες του σε όλο τον κόσμο- μιλώντας για το νέο του έργο και τους προβληματισμούς του για το μέλλον του κόσμου. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Η Julie Taymor, η Bernardine Evaristo και ο Δημήτρη Παπαϊωάννου μιλούν για τους μέντορες που καθόρισαν τη διαδρομή τους αλλά και το πώς διαχειρίζονται το αίσθημα του φόβου και της αποτυχίας, σε μία συζήτηση εφ' όλης της ύλης για τη «Δια βίου μάθηση» στο Rolex Arts Festival. Από τη Ζωή Λυμπέρη.
Ηρεμία που σε αγκαλιάζει και μαγεία που σε μαγνητίζει στο σπίτι του Takis με τα Σινιάλα του και θέα από τον Λυκαβηττό μέχρι τον Πειραιά και τη Σαλαμίνα. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Εδώ τον λόγο τον έχει η ιστορία που ξετυλίγεται σαν νήμα βουτηγμένο στο αίμα και στα δάκρυα, με την ομάδα των εκλεκτών ηθοποιών να παίρνουν τη σκυτάλη. Γράφει η Πέπη Νικολοπούλου.
Το "Pet Sounds" των Beach Boys που κυκλοφόρησε στις 16 Μαΐου του 1966, σηματοδότησε μια απόκλιση από τον προηγούμενο surf rock ήχο του συγκροτήματος και μια εντελώς καινούργια προσέγγιση στη σύνθεση και την παραγωγή. Από τον Άγγελο Κραβαρίτη.
Η Μαρίτσα είναι το νέο μέλος της οικογένειας της Σχολής Μωραίτη και η επιρροή της παρουσίας της είναι καθοριστική στη σχολική κοινότητα. Ρεπορτάζ από την Πέπη Νικολοπούλου.
Βρεθήκαμε στη 19η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης με 600 εκδηλώσεις, 1.200 ομιλητές και πάνω από 600 Έλληνες και ξένους επαγγελματίες του βιβλίου. Από την Άννα Ρούτση.
Η Βαλέρια Δημητριάδου από τους C. for Circus μοιράζεται το Ημερολόγιο Προβών για την παράσταση «Καὶ ἐφύτευσεν ὁ Θεὸς παράδεισον» που παρουσιάζεται στο Σύγχρονο Θέατρο.
Βρεθήκαμε στη Συνέντευξη Τύπου με τον Γερμανό σκηνοθέτη Φρανκ Κάστορφ και τους πρωταγωνιστές της «Μήδειας» που αναδύεται μέσα από τον πολυδαίδαλο κόσμο του. Από τη Ζωή Λυμπέρη
Μουσική ευφυΐα, φανταστική ροή σε ένα άρτιο πάντρεμα ήχων: Βρεθήκαμε στην επίσημη παρουσίαση του δίσκου των ΜOb στο Ρομάντσο. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
«Εδώ, μιλάω για την ανάγκη να υπάρξει μια αγάπη σε έναν τόπο που έχει αρνηθεί στον άνθρωπο το δικαίωμα να έχει επιθυμίες»: Οι συντελεστές της παράστασης μιλούν για το επαναστατικό έργο «Ρωμαίος και Ιουλιέττα». Από τον Νίκο Γρυλλάκη.
Οι Metallica, ένα από τα μεγαλύτερα συγκροτήματα της ροκ και μέταλ μουσικής, εκτός από τη μουσική τους παρακαταθήκη θα μείνουν στην ιστορία και ως η μπάντα που στις 13 Απριλίου του 2000 μήνυσε το Napster. Από τον Άγγελο Κραβαρίτη.
Η θεματική της “Thinking historically in the present” δεν είναι απλή ή, για να το θέσω καλύτερα, πονάει πολύ, γιατί ανακινεί θέματα καταπίεσης, αναγκαστικής μετακίνησης και διακρίσεων. Από την Άννα Ρούτση.
Είχα μεγάλες προσδοκίες για αυτό το live, οι οποίες εκπληρώθηκαν μεν, με το 60% δε, να ανήκει δικαιωματικά στον Mononome και τον Kill Emil. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
Ο φωτογράφος και ο ακτιβιστής που δημιούργησε εικόνες απαράμιλλης ομορφιάς με μαύρους ανθρώπους, εμπνέοντας γενιές καλλιτεχνών. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Με τους ανθρώπους της κινηματογραφικής κοινότητας να δίνουν το «παρών» πραγματοποιήθηκε η συνέντευξη τύπου για τη διάσωση των κινηματογράφων Άστορ και Ιντεάλ. Από την Αναστασία Σταθά.
Με τη Μήδεια του Φρανκ Κάστορφ στην Επίδαυρο, τους Φιλίπ Κεν, Τζον Κέιλ, Sigur Rós και Kraftwerk στο Ηρώδειο, νέα φεστιβάλ μουσικής μέχρι τη θάλασσα και την «ελευθερία των άλλων» κεντρικό θέμα του φετινού καλλιτεχνικού προγράμματος.
«Υπάρχει μια ανησυχητικά αυξανόμενη τάση ανοικτού μισογυνισμού και μνησικακίας απέναντι στην έμφυλη πρόοδο» μοιράζεται στο ελc η Jude Kelly, ιδρύτρια του WOW. Από την Άννα Ρούτση.
Βρεθήκαμε στο Τσίλλερ και ακούσαμε τους εκπροσώπους του Συντονιστικού Σπουδαστών Δραματικών Σχολών λίγο πριν ανοίξει και πάλι το Εθνικό Θέατρο μετά από 50 μέρες κατάληψης. Από τον Νίκο Γρυλλάκη.
Με κεντρικό άξονά του την εξωστρέφεια και τη συνεργασία με πρόσωπα - σταθμούς για το παγκόσμιο θέατρο, το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά ανακοίνωσε τις θεατρικές παραγωγές που θα δούμε στις σκηνές του την περίοδο Απρίλιος 2023 - Μάιος 2024. Από τη Ζωή Λυμπέρη.
Δεν υπάρχει κανένας εγωισμός σε αυτό που κάνει o Hugo Kant. Είναι αυτός, τα πλήκτρα του, οι άπειρες καλωδιώσεις των μηχανημάτων του, τα τσιγάρα του και…. το φλάουτο! Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
«Ανυπομονούμε να μοιραστούμε την ιστορία αυτών των ανθρώπων που μόνο μαζί μπορούν να αντιμετωπίσουν τις αλυσιδωτές κρίσεις και να προχωρήσουν»:H Αθηνά Δελιάδη μοιράζεται το Ημερολόγιο Προβών για την παράσταση ''Blackberry Trout Face'' (Μούρη Γεμάτη Μούρα) που παρουσιάζεται στο θέατρο Σταθμός από τις 27 Μαρτίου.
«Η μικροσκοπική σκηνή του Μικρού Γκλόρια έχει μεταμορφωθεί σε έναν μη-χώρο, σε μια άχρονη μονολιθική κάψουλα με λαμπερό περιτύλιγμα και σκοτεινό περιεχόμενο»: Ο Κωνσταντίνος Μάρκελλος μοιράζεται το Ημερολόγιο προβών για τα «Ορφανά» του Dennis Kelly που παρουσιάζονται από τις 16 Μαρτίου.
Στην έναρξη του φετινού Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, στην 25η χρονιά του, με τη σκέψη ότι «το σινεμά μπορεί να μας παρηγορήσει ακόμα και στις πιο δραματικές στιγμές». Από τη Ζωή Λυμπέρη.
Το πέμπτο studio album των U2 πούλησε 250.000 αντίτυπα μέσα σε δύο μέρες, γρηγορότερα από κάθε άλλο βρετανικό άλμπουμ μέχρι τότε. Από τον Άγγελο Κραβαρίτη.
Η Έλενα Αντωνίου, η Νεφέλη Αστερίου, η Ξένια Κογχυλάκη, η Χαρά Κότσαλη και η Marina Otero μιλούν για τον χορό με αφορμή τις δημιουργίες τους στο φετινό Onassis Dance Days που κλείνει τα 10 χρόνια.
Πώς μπορούν δύο πολιτισμοί να «συμβιώσουν» στον ίδιο άνθρωπο, και τι οφέλη αλλά και δυσκολίες μπορεί να έχουν οι άνθρωποι ανάμεσα σε δύο χώρες, δύο πολιτισμούς;
Η Νάνσυ Μπούκλη και η Τζωρτζίνα Λιώση μοιράζονται το Ημερολόγιο Προβών για την παράσταση «Κάποιος μιλάει μόνος του κρατώντας ένα ποτήρι γάλα» του Ευθύμη Φιλίππου.
Στο βασικό ερώτημα του τι σημαίνει για τους καλλιτέχνες το επίμαχο Προεδρικό Διάταγμα και τι νέα προβλήματα δημιουργεί ζητήσαμε από ανθρώπους που έχουν εμπλακεί να βάλουν στη θέση τους μερικά καίριαζητήματα. Ρεπορτάζ από τον Γιώργο Βουδικλάρη.
«Εδώ ήρθαμε να φτιάξουμε κοινές εμπειρίες. Συντελεστές και κοινό να γίνουμε ένα. Το θέατρο είναι ένα δημοκρατικό μέσο. Εδώ είμαστε όλοι ίσοι»: Βρεθήκαμε στις πρόβες λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα συζητώντας με τον Παντελή Φλατσούση. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Με κόκκινα φώτα, θέαμα στη θάλασσα και τις ιστορίες των ανθρώπων της, η Ελευσίνα με το «Μυστήριο 0» κήρυξε και επίσημα την έναρξη ως η Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2023. Από την Κατερίνα Παρρή.
Μια παράσταση παρηγοριά στη σταδιακή αποδυνάμωση και τον πιθανό θάνατο της ελληνικής γλώσσας, ελπίδα στο αδιέξοδο του διαδικτυακού χάους που υπονομεύει τη γλώσσα μας. Γράφει η Πέπη Νικολοπούλου.
Η διασημότερη ωδή στους τρεις αδικοχαμένους καλλιτέχνες, τον Buddy Holly, τον Ritchie Valens και τον “The Big Bopper”, ήταν το “American Pie” του Don McLean, που σκαρφάλωσε στην κορυφή των charts το 1971 και έμαθε τη φράση “The Day The Music Died” σε όλον τον κόσμο. Από τον Άγγελο Κραβαρίτη.
Βρεθήκαμε στα γραφεία του Φεστιβάλ Aθηνών και Επιδαύρου για την ανακοίνωση από την Καλλιτεχνική Διευθύντρια, Κατερίνα Ευαγγελάτου, μίας νέας πρωτοβουλίας που εγκαινιάζεται στο φετινό πρόγραμμα. Από τη Ζωή Λυμπέρη.
«Η ελληνική οικογένεια αποτελεί ένα μοναδικό είδος για την οποία έχουν γίνει πολλές μελέτες και σε αυτόν τον πρώτο πυρήνα, τον οικογενειακό, εστιάζει και το έργο μέσα από σκληρό χιούμορ και ευαισθησία.»: Οι Elephas tilensis μοιράζονται το Ημερολόγιο Προβών για τη «Ζάχαρη» του Δημήτρη Αγαρτζίδη που παρουσιάζεται στο θέατρο Σταθμός από τις 23 Ιανουαρίου.
«Το ταξίδι του Παύλου στα ίχνη της διαδρομής μου, μετουσιώνεται στη δισκογραφική δουλειά "Πέρα από τη θάλασσα"» το μήνυμα του Γιάννη Μαρκόπουλου στην παρουσίαση του δίσκου στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Οι φωτογραφίες του Tony Vaccaro αποτυπώνουν τον στρατηγό του Β' Παγκοσμίου Πολέμου Πάτον και τη Σοφία Λόρεν, τον Τσάρλι Τσάπλιν, τον John F. Kennedy και τον Πάμπλο Πικάσο. Γράφει η Πέπη Νικολοπούλου.
Ο πρώτος δίσκο των Doors κυκλοφόρησε στις 4 Ιανουαρίου του 1967 -ένας εντελώς καινούριος ήχος, ένα μείγμα από ποίηση και εφιαλτικά όνειρα. Από τον Άγγελο Κραβαρίτη.
Ένας κύβος του Ρούμπικ, αυτό το γοητευτικά μυστήριο έργο, θεατές και ηθοποιοί σε ένα εντυπωσιακό παιχνίδι καλλιτεχνικής ευφυίας που παρόμοιό του δεν έχεις ξαναζήσει. Η Πέπη Νικολοπούλου γράφει για την “Pomona” σε σκηνοθεσία Sigurdur F3 και Θωμά Μοσχόπουλου.