Ο Θεόφιλος με πολλούς εκπροσώπους της λεγόμενης γενιάς του ’30 απέκτησε έναν αληθινό στρατό αφοσιωμένων υπερασπιστών της τέχνης του. Κι ο στρατός αυτός συνεχώς διευρύνεται έως τις μέρες μας. Γράφει η Γεωργία Κακούρου Χρόνη.
Σε ένα γεμάτο Παναθηναϊκό Στάδιο, με τρεις γενιές ακροατών να απολαμβάνουν ένα άκρως μυσταγωγικό ταξίδι, οι Madrugada μας έδειξαν επί σκηνής τον καλύτερο τους εαυτό. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
Η ψυχή του Leonard Cohen γεννήθηκε σαν σήμερα το 1934 για να ενδυναμώσει την ψευδαίσθηση της αιωνιότητας του ανθρώπινου. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
Ο William Klein, ένας γίγαντας στον κόσμο της φωτογραφίας που εκπροσωπείται σε μουσεία σε όλη την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 96 ετών. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Το κοινό ζητούσε να παίξει πιο γνωστά τραγούδια, και ο Jimi δεν τους απογοήτευσε, με μια καταπληκτική εκτέλεση του “Foxy Lady” από τον πρώτο του δίσκο, κατά την οποία επιστράτευσε όλα τα κιθαριστικά του κόλπα που αγαπούσε το κοινό.
Μια ματιά στα highlights του φετινού καλλιτεχνικού προγραμματισμού της Στέγης Ιδρύματος Ωνάση, με Romain Gavras, John Malkovich, Ρομέο Καστελούτσι, Γιάννη Οικονομίδη, Δημήτρη Καραντζά και Ευριπίδη Λασκαρίδη, ανάμεσα στους καλλιτέχνες που θα ξετυλίξουν τις ιστορίες τους επί σκηνής.
To ελc αποκλειστικά στα backstage της επίσημης φωτογράφισης για τη νέα παιδική παράσταση του Εθνικού Θεάτρου «Η Χάιντι και τα βουνά» - μια φωτογράφιση στους αιθέρες μέσα σε ένα πολύχρωμο αερόστατο. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Λίγο πριν τη μεγάλη συναυλία-αφιέρωμα στο Ηρώδειο, για τα τρία χρόνια από τον θάνατο του κιθαρίστα και ιδρυτικού μέλους των Socrates Drank the Conium, Γιάννη Σπάθα, θυμόμαστε κάποιες στιγμές-σταθμούς στην πορεία του θρυλικού συγκροτήματος από τον Πειραιά μέχρι την Αμερική. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
Ο θάνατος του θεμελιωτή της γκλάσνοστ και της περεστρόικα, του τελευταίου ηγέτη της Σοβιετικής Ένωσης, της πιο επιδραστικής ίσως πολιτικής προσωπικότητας του πλανήτη στο τελευταίο τέταρτο του εικοστού αιώνα, βρίσκει τους πάντες να επιχειρούν να συνοψίσουν το απόσταγμα της ιστορικής του κληρονομιάς. Γράφει ο Κωστής Καλογρούλης.
O ζωγράφος Ανδρέας Γεωργιάδης μοιράζεται στο ελc το ημερολόγιο δημιουργίας με αφορμή την έκθεσή του «Επέστρεφε - Αναφορά στον Κ. Π. Καβάφη» στη Γεννάδειο Βιβλιοθήκη.
Φέτος είναι το 21ο μου Φεστιβάλ της Αβινιόν. Ακόμα θυμάμαι τα δάκρυά μου όταν έβγαινα από τις πρώτες μου παραστάσεις, ξαφνικά συνειδητοποιούσα πως στην Ελλάδα δεν είχαμε ιδέα τι ακριβώς συμβαίνει στο ευρωπαϊκό θέατρο: Ο Γιώργος Βουδικλάρης μοιράζεται τις αναμνήσεις του από το μεγαλύτερο φεστιβάλ τεχνών της Ευρώπης.
O Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών Λουκάς Καρυτινός παρουσίασε ζωντανά στο Μέγαρο Μουσικής το πρόγραμμά της για την καλλιτεχνική περίοδο 2022- 2023 με τίτλο «Γινόμαστε Ένα».
Συζητώντας για το Ισμαήλ project και τα εφήμερα in- situ έργα που φιλοτεχνήθηκαν, με τους καλλιτεχνικούς διευθυντές Γεωργία Κοτρέτσος και Δημήτρη Σκαλκώτο, τους εικαστικούς Ειρήνη Βλαβιανού και Γιώργο Μαραζιώτη και τον πρόεδρο του Πνευματικού Κέντρου Πανόρμου Γιαννούλης Χαλεπάς Νικόλαο Χατζή.
Ο Γαλλολιβανέζος βιρτουόζος της τρομπέτας Ibrahim Maalouf επισκέφτηκε τη χώρα μας και έκανε ένα Ηρώδειο να σηκώνεται όρθιο και να χορεύει στον ρυθμό. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
Η Σοφία Μαυραγάνη μοιράζεται στο ελc το ημερολόγιο προβών για την παράσταση “A Live” που παρουσιάζεται για 4 μόνο βραδιές σε 4 διαφορετικούς χώρους: ένα παραδοσιακό καφενείο, ένα στούντιο νυχιών, ένα ανοιχτό υδραγωγείο και ένα αμφιθέατρο.
Ανταπόκριση από την Κρήτη και την παρουσίαση του φετινού Βραβείου Τέχνης του Γ. & Α. Μαμιδάκη με το βραβευμένο έργο ”Tender shell geophili” της Ιλεάνας Αρναούτου και της Ισμήνης Κινγκ. Γράφει η Άννα Ρούτση.
Ο Θανάσης Παπαγεωργίου μοιράζεται το Ημερολόγιο Προβών για την παράσταση «Μποστ» με την οποία θα γιορτάσει την επέτειο των 50 χρόνων από την ίδρυση του Θεάτρου Στοά.
Μία από τις κορυφαίες του εμφανίσεις όλων των εποχών: Ο Nick Cave στάθηκε κοντά στο κοινό του, τόσο κυριολεκτικά όσο και συναισθηματικά, με μια τρυφερότητα που δεν θεωρώ πως περιείχε ίχνος προσποίησης. Γράφει ο Γιώργος Βουδικλάρης.
Η πανκ δεν προκαλούσε μόνο με τη μουσική, αλλά είχε σκοπό να σοκάρει όλες τις αισθήσεις και να αναποδογυρίσει όλα όσα οι άνθρωποι είχαν μάθει να θεωρούν καλά και αναγκαία για να πετύχουν στη ζωή τους.
Η designer Μαρία Πολυξά εξηγεί γιατί όλα, απ’ το σνακ μέχρι τις luxury πένες και τον εξειδικευμένο ξένο Τύπο, χωρούν σε ένα μαγαζί με ποιότητα και καλό γούστο. Από τη Λίνα Ρόκου.
Ο Γιώργος Βουδικλάρης γράφει για τη χθεσινή συναυλιακή βραδιά του καλοκαιριού που με το πιο πλήρες, εντυπωσιακό lineup: dEUS, The Jesus and Mary Chain και Bauhaus και την αποχώρηση του Peter Murphy από τη σκηνή.
Ο «Ανδαλουσιανός Σκύλος», το πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα υπερρεαλιστικής γραφής στο χώρο του κινηματογράφου και η πρώτη σκηνοθετική απόπειρα του Λουίς Μπουνιουέλ, γεννήθηκε από τη συνάντηση δύο ονείρων. Γράφει η Αναστασία Σταθά.
Ο Ανδρέας Λεβισιανός και η Δήμητρα Κάνδια μιλούν για την παράσταση στο λατομείο του Κουμελά της Τήνου που μετατράπηκε για πρώτη φορά στην ιστορία του σε μουσική και θεατρική σκηνή, στο πλαίσιο του residency του ΚΟΙΝΩΝΩ Gathering.
Μας ευχαρίστησε και είπε πως πάντα θα αγαπάει το ελληνικό κοινό, γιατί με έναν τρόπο γίναμε το δικό της τηλεφώνημα για την επιτυχία: Μια εξωπραγματική παράσταση με μόνους πρωταγωνιστές τη στεντόρεια φωνή της Imany και 8 τσέλο. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
O Mamet λέει ότι οι άνθρωποι έχουν φτάσει να σκαρφίζονται νόμους και κανόνες που τους βολεύουν εκείνη τη στιγμή και όχι γιατί επιθυμούν να φτιάξουν μια καλύτερη κοινωνία στο μέλλον: Ο Θανάσης Σαράντος γράφει στο ελc για τον «Αμερικάνικο Βούβαλο» του Μάμετ στο Θέατρο Φούρνος.
Ρωτήσαμε 10 ονόματα από τον κόσμο της μουσικής και της Τέχνης «Για ποια συναυλία του καλοκαιριού ανυπομονείτε;» κι εκείνοι μας απαντούν. Από τη Λίνα Ρόκου.
Ο Freddie Mercury οδήγησε τους 72.000 θεατές να τον ακολουθήσουν σε ένα φωνητικό αυτοσχεδιασμό, τραγουδώντας όλοι μαζί “Ay-oh”, ενώ η τελευταία νότα περιγράφηκε ως “η νότα που ακούστηκε σε όλο τον κόσμο”.
Πώς χωράνε τρία χρόνια σε ένα ημερολόγιο πρόβας; Ο Νικόλας Παπαδομιχελάκης μοιράζεται στο ελc το Ημερολόγιο Προβών για την παράσταση «ο Γλάρος» του Τσέχωφ από τους C. for Circus.
Με την επιστροφή της Πειραματικής Σκηνής να αποτελεί σημαντική είδηση ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής Γιάννης Μόσχος, παρουσίασε το πρόγραμμα του Εθνικού Θεάτρου για το καλοκαίρι δίνοντας και μια πρώτη γεύση του προγραμματισμού για τη χειμερινή σεζόν 2022-2023.
Ήμασταν στη δημοσιογραφική προβολή και στη συνέντευξη τύπου της νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου που κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στις 6 Μαΐου. Από τη Λίνα Ρόκου.
«Ο τίτλος της παράστασης "10: Θέλει καθημερινό πότισμα η ελευθερία μάτια μου" εμπνέεται από μια γυναίκα - σύμβολο της ελευθερίας, τη μάνα Μάγδα Φύσσα».
Οι αριθμοί πίσω από το «Μπεν Χουρ» εντυπωσιάζουν. 8 μήνες αφιερωμένοι στα γυρίσματα και άλλοι 6 στο post-production, 10.000 κομπάρσοι, 2.500 άλογα, 200 καμήλες, εκατοντάδες σκηνικά. Από την Αναστασία Σταθά.
Γλυκιά πραότητα, αυτοκυριαρχία και βαθιά συγκίνηση και ανθρωπιά, τα στοιχεία που εισπράξαμε όσοι παρευρεθήκαμε στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο κορυφαίος βιολιστής Λεωνίδας Καβάκος από κοινού με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών για να ανακοινώσουν μια κοινή, αυτή τη φορά συναυλία, τα έσοδα της οποίας θα δοθούν υπέρ των παιδιών προσφύγων για την Ουκρανία. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
«Ανυπομονούμε να μοιραστούμε αυτή την ιστορία για τη μηχανή που γινόμαστε, όσο χάνουμε την ικανότητά μας να συμπάσχουμε, δηλαδή να αφουγκραζόμαστε τον Άλλο».
Στις 21 Ιουλίου 1990 πραγματοποιήθηκε η ιστορική συναυλία “Roger Waters: The Wall”, στην πλατεία Potsdamer στο Βερολίνο, στο σημείο που μέχρι πριν από 8 μήνες έστεκε το τείχος του Βερολίνου. Από τον Άγγελο Κραβαρίτη.
Στις 9 και 10 Απριλίου μπαίνουμε στην χρονοκάψουλα και γινόμαστε μέρος της ιστορίας του παλιού εργοστασίου φωταερίου μέσα από την πρωτότυπη ξενάγηση «Ποιος κρατάει το φανάρι» σε όρους museum theater στο Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου.
Με «χρώμα, χαρά και φως» η Καλλιτεχνική Διευθύντρια Κατερίνα Ευαγγελάτου παρουσίασε το φετινό πρόγραμμα του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου - Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα. Από την Κατερίνα Παρρή.
Ο Θεόφιλος με πολλούς εκπροσώπους της λεγόμενης γενιάς του ’30 απέκτησε έναν αληθινό στρατό αφοσιωμένων υπερασπιστών της τέχνης του. Κι ο στρατός αυτός συνεχώς διευρύνεται έως τις μέρες μας. Γράφει η Γεωργία Κακούρου Χρόνη.
Σε ένα γεμάτο Παναθηναϊκό Στάδιο, με τρεις γενιές ακροατών να απολαμβάνουν ένα άκρως μυσταγωγικό ταξίδι, οι Madrugada μας έδειξαν επί σκηνής τον καλύτερο τους εαυτό. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
Η ψυχή του Leonard Cohen γεννήθηκε σαν σήμερα το 1934 για να ενδυναμώσει την ψευδαίσθηση της αιωνιότητας του ανθρώπινου. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
Ο William Klein, ένας γίγαντας στον κόσμο της φωτογραφίας που εκπροσωπείται σε μουσεία σε όλη την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 96 ετών. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Το κοινό ζητούσε να παίξει πιο γνωστά τραγούδια, και ο Jimi δεν τους απογοήτευσε, με μια καταπληκτική εκτέλεση του “Foxy Lady” από τον πρώτο του δίσκο, κατά την οποία επιστράτευσε όλα τα κιθαριστικά του κόλπα που αγαπούσε το κοινό.
Μια ματιά στα highlights του φετινού καλλιτεχνικού προγραμματισμού της Στέγης Ιδρύματος Ωνάση, με Romain Gavras, John Malkovich, Ρομέο Καστελούτσι, Γιάννη Οικονομίδη, Δημήτρη Καραντζά και Ευριπίδη Λασκαρίδη, ανάμεσα στους καλλιτέχνες που θα ξετυλίξουν τις ιστορίες τους επί σκηνής.
To ελc αποκλειστικά στα backstage της επίσημης φωτογράφισης για τη νέα παιδική παράσταση του Εθνικού Θεάτρου «Η Χάιντι και τα βουνά» - μια φωτογράφιση στους αιθέρες μέσα σε ένα πολύχρωμο αερόστατο. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Λίγο πριν τη μεγάλη συναυλία-αφιέρωμα στο Ηρώδειο, για τα τρία χρόνια από τον θάνατο του κιθαρίστα και ιδρυτικού μέλους των Socrates Drank the Conium, Γιάννη Σπάθα, θυμόμαστε κάποιες στιγμές-σταθμούς στην πορεία του θρυλικού συγκροτήματος από τον Πειραιά μέχρι την Αμερική. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
Ο θάνατος του θεμελιωτή της γκλάσνοστ και της περεστρόικα, του τελευταίου ηγέτη της Σοβιετικής Ένωσης, της πιο επιδραστικής ίσως πολιτικής προσωπικότητας του πλανήτη στο τελευταίο τέταρτο του εικοστού αιώνα, βρίσκει τους πάντες να επιχειρούν να συνοψίσουν το απόσταγμα της ιστορικής του κληρονομιάς. Γράφει ο Κωστής Καλογρούλης.
O ζωγράφος Ανδρέας Γεωργιάδης μοιράζεται στο ελc το ημερολόγιο δημιουργίας με αφορμή την έκθεσή του «Επέστρεφε - Αναφορά στον Κ. Π. Καβάφη» στη Γεννάδειο Βιβλιοθήκη.
Φέτος είναι το 21ο μου Φεστιβάλ της Αβινιόν. Ακόμα θυμάμαι τα δάκρυά μου όταν έβγαινα από τις πρώτες μου παραστάσεις, ξαφνικά συνειδητοποιούσα πως στην Ελλάδα δεν είχαμε ιδέα τι ακριβώς συμβαίνει στο ευρωπαϊκό θέατρο: Ο Γιώργος Βουδικλάρης μοιράζεται τις αναμνήσεις του από το μεγαλύτερο φεστιβάλ τεχνών της Ευρώπης.
O Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών Λουκάς Καρυτινός παρουσίασε ζωντανά στο Μέγαρο Μουσικής το πρόγραμμά της για την καλλιτεχνική περίοδο 2022- 2023 με τίτλο «Γινόμαστε Ένα».
Συζητώντας για το Ισμαήλ project και τα εφήμερα in- situ έργα που φιλοτεχνήθηκαν, με τους καλλιτεχνικούς διευθυντές Γεωργία Κοτρέτσος και Δημήτρη Σκαλκώτο, τους εικαστικούς Ειρήνη Βλαβιανού και Γιώργο Μαραζιώτη και τον πρόεδρο του Πνευματικού Κέντρου Πανόρμου Γιαννούλης Χαλεπάς Νικόλαο Χατζή.
Ο Γαλλολιβανέζος βιρτουόζος της τρομπέτας Ibrahim Maalouf επισκέφτηκε τη χώρα μας και έκανε ένα Ηρώδειο να σηκώνεται όρθιο και να χορεύει στον ρυθμό. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
Η Σοφία Μαυραγάνη μοιράζεται στο ελc το ημερολόγιο προβών για την παράσταση “A Live” που παρουσιάζεται για 4 μόνο βραδιές σε 4 διαφορετικούς χώρους: ένα παραδοσιακό καφενείο, ένα στούντιο νυχιών, ένα ανοιχτό υδραγωγείο και ένα αμφιθέατρο.
Ανταπόκριση από την Κρήτη και την παρουσίαση του φετινού Βραβείου Τέχνης του Γ. & Α. Μαμιδάκη με το βραβευμένο έργο ”Tender shell geophili” της Ιλεάνας Αρναούτου και της Ισμήνης Κινγκ. Γράφει η Άννα Ρούτση.
Ο Θανάσης Παπαγεωργίου μοιράζεται το Ημερολόγιο Προβών για την παράσταση «Μποστ» με την οποία θα γιορτάσει την επέτειο των 50 χρόνων από την ίδρυση του Θεάτρου Στοά.
Μία από τις κορυφαίες του εμφανίσεις όλων των εποχών: Ο Nick Cave στάθηκε κοντά στο κοινό του, τόσο κυριολεκτικά όσο και συναισθηματικά, με μια τρυφερότητα που δεν θεωρώ πως περιείχε ίχνος προσποίησης. Γράφει ο Γιώργος Βουδικλάρης.
Η πανκ δεν προκαλούσε μόνο με τη μουσική, αλλά είχε σκοπό να σοκάρει όλες τις αισθήσεις και να αναποδογυρίσει όλα όσα οι άνθρωποι είχαν μάθει να θεωρούν καλά και αναγκαία για να πετύχουν στη ζωή τους.
Η designer Μαρία Πολυξά εξηγεί γιατί όλα, απ’ το σνακ μέχρι τις luxury πένες και τον εξειδικευμένο ξένο Τύπο, χωρούν σε ένα μαγαζί με ποιότητα και καλό γούστο. Από τη Λίνα Ρόκου.
Ο Γιώργος Βουδικλάρης γράφει για τη χθεσινή συναυλιακή βραδιά του καλοκαιριού που με το πιο πλήρες, εντυπωσιακό lineup: dEUS, The Jesus and Mary Chain και Bauhaus και την αποχώρηση του Peter Murphy από τη σκηνή.
Ο «Ανδαλουσιανός Σκύλος», το πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα υπερρεαλιστικής γραφής στο χώρο του κινηματογράφου και η πρώτη σκηνοθετική απόπειρα του Λουίς Μπουνιουέλ, γεννήθηκε από τη συνάντηση δύο ονείρων. Γράφει η Αναστασία Σταθά.
Ο Ανδρέας Λεβισιανός και η Δήμητρα Κάνδια μιλούν για την παράσταση στο λατομείο του Κουμελά της Τήνου που μετατράπηκε για πρώτη φορά στην ιστορία του σε μουσική και θεατρική σκηνή, στο πλαίσιο του residency του ΚΟΙΝΩΝΩ Gathering.
Μας ευχαρίστησε και είπε πως πάντα θα αγαπάει το ελληνικό κοινό, γιατί με έναν τρόπο γίναμε το δικό της τηλεφώνημα για την επιτυχία: Μια εξωπραγματική παράσταση με μόνους πρωταγωνιστές τη στεντόρεια φωνή της Imany και 8 τσέλο. Από τη Μύριαμ Παρασκευοπούλου.
O Mamet λέει ότι οι άνθρωποι έχουν φτάσει να σκαρφίζονται νόμους και κανόνες που τους βολεύουν εκείνη τη στιγμή και όχι γιατί επιθυμούν να φτιάξουν μια καλύτερη κοινωνία στο μέλλον: Ο Θανάσης Σαράντος γράφει στο ελc για τον «Αμερικάνικο Βούβαλο» του Μάμετ στο Θέατρο Φούρνος.
Ρωτήσαμε 10 ονόματα από τον κόσμο της μουσικής και της Τέχνης «Για ποια συναυλία του καλοκαιριού ανυπομονείτε;» κι εκείνοι μας απαντούν. Από τη Λίνα Ρόκου.
Ο Freddie Mercury οδήγησε τους 72.000 θεατές να τον ακολουθήσουν σε ένα φωνητικό αυτοσχεδιασμό, τραγουδώντας όλοι μαζί “Ay-oh”, ενώ η τελευταία νότα περιγράφηκε ως “η νότα που ακούστηκε σε όλο τον κόσμο”.
Πώς χωράνε τρία χρόνια σε ένα ημερολόγιο πρόβας; Ο Νικόλας Παπαδομιχελάκης μοιράζεται στο ελc το Ημερολόγιο Προβών για την παράσταση «ο Γλάρος» του Τσέχωφ από τους C. for Circus.
Με την επιστροφή της Πειραματικής Σκηνής να αποτελεί σημαντική είδηση ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής Γιάννης Μόσχος, παρουσίασε το πρόγραμμα του Εθνικού Θεάτρου για το καλοκαίρι δίνοντας και μια πρώτη γεύση του προγραμματισμού για τη χειμερινή σεζόν 2022-2023.
Ήμασταν στη δημοσιογραφική προβολή και στη συνέντευξη τύπου της νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου που κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στις 6 Μαΐου. Από τη Λίνα Ρόκου.
«Ο τίτλος της παράστασης "10: Θέλει καθημερινό πότισμα η ελευθερία μάτια μου" εμπνέεται από μια γυναίκα - σύμβολο της ελευθερίας, τη μάνα Μάγδα Φύσσα».
Οι αριθμοί πίσω από το «Μπεν Χουρ» εντυπωσιάζουν. 8 μήνες αφιερωμένοι στα γυρίσματα και άλλοι 6 στο post-production, 10.000 κομπάρσοι, 2.500 άλογα, 200 καμήλες, εκατοντάδες σκηνικά. Από την Αναστασία Σταθά.
Γλυκιά πραότητα, αυτοκυριαρχία και βαθιά συγκίνηση και ανθρωπιά, τα στοιχεία που εισπράξαμε όσοι παρευρεθήκαμε στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο κορυφαίος βιολιστής Λεωνίδας Καβάκος από κοινού με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών για να ανακοινώσουν μια κοινή, αυτή τη φορά συναυλία, τα έσοδα της οποίας θα δοθούν υπέρ των παιδιών προσφύγων για την Ουκρανία. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
«Ανυπομονούμε να μοιραστούμε αυτή την ιστορία για τη μηχανή που γινόμαστε, όσο χάνουμε την ικανότητά μας να συμπάσχουμε, δηλαδή να αφουγκραζόμαστε τον Άλλο».
Στις 21 Ιουλίου 1990 πραγματοποιήθηκε η ιστορική συναυλία “Roger Waters: The Wall”, στην πλατεία Potsdamer στο Βερολίνο, στο σημείο που μέχρι πριν από 8 μήνες έστεκε το τείχος του Βερολίνου. Από τον Άγγελο Κραβαρίτη.
Στις 9 και 10 Απριλίου μπαίνουμε στην χρονοκάψουλα και γινόμαστε μέρος της ιστορίας του παλιού εργοστασίου φωταερίου μέσα από την πρωτότυπη ξενάγηση «Ποιος κρατάει το φανάρι» σε όρους museum theater στο Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου.
Με «χρώμα, χαρά και φως» η Καλλιτεχνική Διευθύντρια Κατερίνα Ευαγγελάτου παρουσίασε το φετινό πρόγραμμα του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου - Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα. Από την Κατερίνα Παρρή.