Η Άννα Ρούτση φορά κίτρινο γιλέκο και άσπρο κράνος και περπατά εις τον -υπό διαμόρφωση- κήπο του Κέντρου Πολιτισμού που σε λίγες μέρες θα υποδεχτεί το κοινό για πρώτη φορά.
Με αφορμή την έκθεση «Ο Πειραιάς στο ρεμπέτικο τραγούδι την εποχή του γραμμοφώνου», η Άννα Ρούτση κάνει μια βουτιά στην ιστορία του ρεμπέτικου στον Πειραιά, με συνοδοιπόρο τον Παναγιώτη Κουνάδη.
Η Φωτεινή Χρίστη κάνει μια βόλτα σε πέντε χώρους μουσειακής αξίας της πόλης που θα ανοίξουν για το κοινό με δωρεάν ξεναγήσεις στις 30 & 31 Μαΐου, στο πλαίσιο των δράσεων «Ημέρες Θάλασσας - Πάμε Πειραιά».
Η Άννα Ρούτση απολαμβάνει την εμπειρία μιας περιήγησης στην ιστορία και το παρελθόν της πόλης μέσα από το πρόγραμμα δωρεάν ξεναγήσεων του Δήμου Αθηναίων.
Η Άννα Ρούτση συμμετείχε στη συνάντηση και μεταφέρει τον προβληματισμό για το πώς συγκατοικούν η καλλιτεχνική δημιουργία, οι θεσμοί, η συνεργασία και ο συντονισμός.
Η Άννα Ρούτση μεταφέρει τον προβληματισμό για ένα μουσείο που κινδυνεύει τελικά να ταυτιστεί με τις δυσκολίες λειτουργίας του παρά με τις συλλογές του.
Η Άννα Ρούτση συνάντησε τους δημιουργούς της ταινίας στο Exile Room και συμμετείχε σε έναν πρωτότυπο διάλογο γι' αυτά που στοιχειώνουν ή διαμορφώνουν την Αθήνα.
Η Νάντια Δρακούλα γράφει για τη σημαντική εμπειρία του πρώτου φεστιβάλ Έπιστήμης και Καινοτομίας "Athens Science Festival", που πραγματοποιήθηκε 30/4 - 4/5.
Με μια βαλίτσα συνοδοιπόρο, το ταξίδι του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος ξεκινά με δράσεις σε βιβλιοθήκες και γειτονιές της Αθήνας με ελεύθερη είσοδο.
Μιλήσαμε με τους καλλιτεχνικούς διευθυντές του 16ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας και του 13ου Camera Zizanio για τις διαδρομές που μας ενώνουν.
Ο Ηρακλής Μοσκώφ γράφει για το human trafficking, την εμπορία ανθρώπων που καταρρακώνει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, πλήττει με βάναυσο τρόπο θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα, ενώ αποφέρει τεράστια έσοδα στο οργανωμένο έγκλημα.
Η Άννα Ρούτση μας συστήνει το αθηναϊκό καλλιτεχνικό δικτύο και συνομιλεί με τον Μάριο Στρόφαλη, ιδρυτικό μέλος του, για το φεστιβάλ και για την αστική πολιτιστική ταυτότητα του Κέντρου.
H Άννα Ρούτση γράφει για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του ιστορικού Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά και μιλάει με τον νέο καλλιτεχνικό διευθυντή, Τάκη Τζαμαργιά, για τους άμεσους στόχους του.
Η Άννα Ρούτση εξιχνιάζει τι μαγικό συμβαίνει στον κήπο του six d.o.g.s την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου. Πρόκειται για το «Wanna Play?», το πρώτο μεγάλο φεστιβάλ που διοργανώνει το Playroom, η δημιουργία της Ιωάννας Γουζέλη και της Αγγελικής Μπόζου.
Βρεθήκαμε στην παρουσίαση της διαδικτυακής πλατφόρμας "ΣυνΑθηνά". Στόχος για το δήμο είναι να στηρίξει τις ομάδες πολιτών που με τις δράσεις τους βελτιώνουν την ποιότητα ζωής στην Αθήνα. Ας ελπίσουμε ότι πέρα από την ηλεκτρονική υποστήριξη θα επέλθει σύντομα και η χειροπιαστή.
Το Γκεζί παρκί, όπως λένε οι Τούρκοι το πάρκο στην πλατεία Ταξίμ της Κωνσταντινούπολης, κατάφερε να μετουσιώσει τις τελευταίες μέρες όλες τις φωνές οργής και αποδοκιμασίας ενός μέρους της τουρκικής κοινωνίας.
«Η αμφισβήτηση των φαινομενικά αναμφισβήτητων “σταθερών” του τρόπου ζωής μας είναι η πιο επείγουσα δουλειά που χρωστάμε στους συνανθρώπους μας και στον εαυτό μας» έχει γράψει ο Ζίγκμουντ Μπάουμαν. Η φράση αυτή ερχόταν συνεχώς στη σκέψη μου στο συνέδριο «Βιωσιμότητα και πολιτισμός» που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.
Η διευθύντρια του ΕΜΣΤ, κ. Άννα Καφέτση, μιλάει στο ελculture για το χρονικό της στέγασης, τον τρόπο που διαχείριστηκε τα εμπόδια που συνάντησε, τη μουσειακή πολιτική, τις προκλήσεις και τους στόχους της.
Με φόντο τη ζεστή ανοιξιάτικη ατμόσφαιρα του Μαρτίου την Κυριακή 10 του μηνός, όσοι βρέθηκαν στο Μεταξουργείο χόρεψαν στους ρυθμούς του πιο πολύχρωμου και πολυπολιτισμικού καρναβαλικού street party της Αθήνας.
Το πρόγραμμα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής «Η όπερα διαδραστικά στα δημοτικά σχολεία» έφερε τους μαθητές της Κυνουρίας πιο κοντά στην όπερα. Συγκεκριμένα, τα παιδιά του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Λεωνιδίου συμμετείχαν στον «Κουρέα της Σεβίλλης» ειδικά διασκευασμένο για αυτά.
Τις τελευταίες μέρες μια από τις μεγαλύτερες σπαζοκεφαλιές αφορά την υπόθεση εξόρυξης χρυσού στις Σκουριές της Χαλκιδικής. Με την πληροφόρηση που μπορεί να έχει ένας μέσος πολίτης επιχειρώ μια δίκαιη αποτίμηση με πρόθεση να μην αδικήσω καμιά πλευρά.
Μια επίσκεψη στο πρώτο βιομηχανικό μουσείο της πρωτεύουσας, το οποίο εγκαινιάστηκε στα τέλη Ιανουαρίου 2013 στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, δίνοντάς μας αφορμή να δούμε το Γκάζι με άλλη ματιά.
Η δεύτερη ημερίδα του ΕΣΩ για το Interior Design πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, φιλοδοξώντας να διερευνήσει τον τρόπο σκέψης των αρχιτεκτόνων κατά το σχεδιασμό ενός εσωτερικού χώρου αλλά και τη σύμπραξή τους με τη γραφιστική.
Το ελculture συζητά με τη θεατρολόγο Αμαλία Κοντογιάννη για το πρόγραμμα του ΚΘΒΕ «Φό-ΡΑ» (Φόβος-Ρατσισμός Στοπ), το οποίο υλοποιείται δωρεάν σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Βορείου Ελλάδας.
GREAT 2013, ένας αρχιτεκτονικός διαγωνισμός διπλωματικών εργασιών αλλά και μια προσπάθεια ανάδειξης και προβολής της ελληνικής αρχιτεκτονικής δημιουργίας. Η έκθεση των βραβευμένων συμμετοχών θα φιλοξενηθεί στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών το Μάιο του 2013.
Ζήτω η αποκέντρωση! Ένας νέος χώρος για παιδιά και εφήβους έκανε την εμφάνισή του στην καρδιά του Περιστερίου, όπου διοργανώνονται ενδιαφέροντα σεμινάρια, θεατρικές παραστάσεις και δρώμενα.
Η 3η διοργάνωση του Urban Transcripts μας ταξιδεύει στο Λονδίνο στο πλαίσιο των ετήσιων εκδηλώσεων της ομάδας γύρω από τις σύγχρονες αστικές πραγματικότητες.
Με χρόνο και επιμονή το Circus Dayz είναι μια σοβαρή πρόταση για τις ακροβατικές τέχνες, με έδρα της τη σχολή τσίρκου στον Κεραμεικό. Aν δεν την γνωρίζετε ήδη, είναι πλέον καιρός να αφεθείτε στη μαγευτική της τέχνη...
Μια παρέα δραστήριων Αθηναίων κρύβεται πίσω από το "Κέντρο της Γης", που αναπτύσσει δράσεις εκπαίδευσης και βιωματικής επαφής με τη φύση. Λίγο πιο δίπλα όμως, ερχόμαστε αντιμέτωποι με μια εικόνα εγκατάλειψης για το Πάρκο Τρίτση..
Το ελculture μίλησε με την εικαστικό Μαρία Παπαδημητρίου και τη συγγραφέα Cathryn Drake και δοκίμασε τη νόστιμη συνταγή τους, η οποία βασίζεται στη συνεργασία και τη δημιουργικότητα και σερβίρεται κάθε Παρασκευή και Σάββατο από τις 30 Νοεμβρίου στην καντίνα Souzy Tros στον Ελαιώνα.
Με αφορμή την avant premiere στο Γαλλικό Ινστιτούτο για τα ντοκιμαντέρ “Why poverty?” που θα προβάλλονται καθημερινά τον Νοέμβριο στην ΕΤ1, το ελculture θέτει το δικό του Γιατί να γινόμαστε, συμπτωματικά και μόνο, μέτοχοι μιας τόσο καλής προσπάθειας.
Η Θεσσαλονίκη ενισχύει της φήμη της ως κινηματογραφικής πόλης, εγκαινιάζοντας, στο πλαίσιο του 53ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου, την Ταινιοθήκη της, η οποία συστεγάζεται με το Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
Το 14ο Διεθνές Φεστιβάλ Κόμικς της Αθήνας επιστρέφει στις 2 Νοεμβρίου, με θέμα "Αντοχή υλικών". Ένα από τα βασικά του αφιερώματα, αφορά στον σχεδιαστή David Lloyd και το σκοτεινό του σύμπαν. Πόσο μακριά άραγε είμαστε;
Το Κέντρο της Γης βρίσκεται στο κτήμα του Πύργου Βασιλίσσης, δίπλα στο πάρκο Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης Αντώνης Τρίτσης. Ένας χώρος που θυμίζει στον επισκέπτη ότι τα πιο απλά πράγματα στη ζωή προσφέρουν τη μεγαλύτερη χαρά.
Ένα ταξίδι στο Αμάν της Ιορδανίας με αφορμή φόρουμ για τη νέα επιχειρηματικότητα στη Μέση Ανατολή και κάποιες σκέψεις για την Αραβική Άνοιξη και τους δικούς μας Αγανακτισμένους.
Οι καλοκαιρινές διακοπές, η θάλασσα, οι φίλοι, η επιστροφή στην πόλη, η πραγματικότητα, η ανανεωμένη διάθεση και η ανάμνηση από την άλλη Ελλάδα, εκείνη των διακοπών μας, την όμορφη και υγιή...
Εκεί, που αρχίζει το φύλλο πορείας μου σταματά η επιβολή, ξεκινά ένα απελευθερωτικό ταξίδι τέχνης, ενδοσκόπησης και ανθρωπισμού. Μεσʼ την κρίση και την ακρισία που μας περιβάλλουν, χρειάζομαι φρέσκο πνευματικό εξοπλισμό. Παρουσιάζομαι, 7 Σεπτεμβρίου.
Η Άννα Ρούτση φορά κίτρινο γιλέκο και άσπρο κράνος και περπατά εις τον -υπό διαμόρφωση- κήπο του Κέντρου Πολιτισμού που σε λίγες μέρες θα υποδεχτεί το κοινό για πρώτη φορά.
Με αφορμή την έκθεση «Ο Πειραιάς στο ρεμπέτικο τραγούδι την εποχή του γραμμοφώνου», η Άννα Ρούτση κάνει μια βουτιά στην ιστορία του ρεμπέτικου στον Πειραιά, με συνοδοιπόρο τον Παναγιώτη Κουνάδη.
Η Φωτεινή Χρίστη κάνει μια βόλτα σε πέντε χώρους μουσειακής αξίας της πόλης που θα ανοίξουν για το κοινό με δωρεάν ξεναγήσεις στις 30 & 31 Μαΐου, στο πλαίσιο των δράσεων «Ημέρες Θάλασσας - Πάμε Πειραιά».
Η Άννα Ρούτση απολαμβάνει την εμπειρία μιας περιήγησης στην ιστορία και το παρελθόν της πόλης μέσα από το πρόγραμμα δωρεάν ξεναγήσεων του Δήμου Αθηναίων.
Η Άννα Ρούτση συμμετείχε στη συνάντηση και μεταφέρει τον προβληματισμό για το πώς συγκατοικούν η καλλιτεχνική δημιουργία, οι θεσμοί, η συνεργασία και ο συντονισμός.
Η Άννα Ρούτση μεταφέρει τον προβληματισμό για ένα μουσείο που κινδυνεύει τελικά να ταυτιστεί με τις δυσκολίες λειτουργίας του παρά με τις συλλογές του.
Η Άννα Ρούτση συνάντησε τους δημιουργούς της ταινίας στο Exile Room και συμμετείχε σε έναν πρωτότυπο διάλογο γι' αυτά που στοιχειώνουν ή διαμορφώνουν την Αθήνα.
Η Νάντια Δρακούλα γράφει για τη σημαντική εμπειρία του πρώτου φεστιβάλ Έπιστήμης και Καινοτομίας "Athens Science Festival", που πραγματοποιήθηκε 30/4 - 4/5.
Με μια βαλίτσα συνοδοιπόρο, το ταξίδι του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος ξεκινά με δράσεις σε βιβλιοθήκες και γειτονιές της Αθήνας με ελεύθερη είσοδο.
Μιλήσαμε με τους καλλιτεχνικούς διευθυντές του 16ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας και του 13ου Camera Zizanio για τις διαδρομές που μας ενώνουν.
Ο Ηρακλής Μοσκώφ γράφει για το human trafficking, την εμπορία ανθρώπων που καταρρακώνει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, πλήττει με βάναυσο τρόπο θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα, ενώ αποφέρει τεράστια έσοδα στο οργανωμένο έγκλημα.
Η Άννα Ρούτση μας συστήνει το αθηναϊκό καλλιτεχνικό δικτύο και συνομιλεί με τον Μάριο Στρόφαλη, ιδρυτικό μέλος του, για το φεστιβάλ και για την αστική πολιτιστική ταυτότητα του Κέντρου.
H Άννα Ρούτση γράφει για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του ιστορικού Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά και μιλάει με τον νέο καλλιτεχνικό διευθυντή, Τάκη Τζαμαργιά, για τους άμεσους στόχους του.
Η Άννα Ρούτση εξιχνιάζει τι μαγικό συμβαίνει στον κήπο του six d.o.g.s την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου. Πρόκειται για το «Wanna Play?», το πρώτο μεγάλο φεστιβάλ που διοργανώνει το Playroom, η δημιουργία της Ιωάννας Γουζέλη και της Αγγελικής Μπόζου.
Βρεθήκαμε στην παρουσίαση της διαδικτυακής πλατφόρμας "ΣυνΑθηνά". Στόχος για το δήμο είναι να στηρίξει τις ομάδες πολιτών που με τις δράσεις τους βελτιώνουν την ποιότητα ζωής στην Αθήνα. Ας ελπίσουμε ότι πέρα από την ηλεκτρονική υποστήριξη θα επέλθει σύντομα και η χειροπιαστή.
Το Γκεζί παρκί, όπως λένε οι Τούρκοι το πάρκο στην πλατεία Ταξίμ της Κωνσταντινούπολης, κατάφερε να μετουσιώσει τις τελευταίες μέρες όλες τις φωνές οργής και αποδοκιμασίας ενός μέρους της τουρκικής κοινωνίας.
«Η αμφισβήτηση των φαινομενικά αναμφισβήτητων “σταθερών” του τρόπου ζωής μας είναι η πιο επείγουσα δουλειά που χρωστάμε στους συνανθρώπους μας και στον εαυτό μας» έχει γράψει ο Ζίγκμουντ Μπάουμαν. Η φράση αυτή ερχόταν συνεχώς στη σκέψη μου στο συνέδριο «Βιωσιμότητα και πολιτισμός» που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.
Η διευθύντρια του ΕΜΣΤ, κ. Άννα Καφέτση, μιλάει στο ελculture για το χρονικό της στέγασης, τον τρόπο που διαχείριστηκε τα εμπόδια που συνάντησε, τη μουσειακή πολιτική, τις προκλήσεις και τους στόχους της.
Με φόντο τη ζεστή ανοιξιάτικη ατμόσφαιρα του Μαρτίου την Κυριακή 10 του μηνός, όσοι βρέθηκαν στο Μεταξουργείο χόρεψαν στους ρυθμούς του πιο πολύχρωμου και πολυπολιτισμικού καρναβαλικού street party της Αθήνας.
Το πρόγραμμα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής «Η όπερα διαδραστικά στα δημοτικά σχολεία» έφερε τους μαθητές της Κυνουρίας πιο κοντά στην όπερα. Συγκεκριμένα, τα παιδιά του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Λεωνιδίου συμμετείχαν στον «Κουρέα της Σεβίλλης» ειδικά διασκευασμένο για αυτά.
Τις τελευταίες μέρες μια από τις μεγαλύτερες σπαζοκεφαλιές αφορά την υπόθεση εξόρυξης χρυσού στις Σκουριές της Χαλκιδικής. Με την πληροφόρηση που μπορεί να έχει ένας μέσος πολίτης επιχειρώ μια δίκαιη αποτίμηση με πρόθεση να μην αδικήσω καμιά πλευρά.
Μια επίσκεψη στο πρώτο βιομηχανικό μουσείο της πρωτεύουσας, το οποίο εγκαινιάστηκε στα τέλη Ιανουαρίου 2013 στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, δίνοντάς μας αφορμή να δούμε το Γκάζι με άλλη ματιά.
Η δεύτερη ημερίδα του ΕΣΩ για το Interior Design πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, φιλοδοξώντας να διερευνήσει τον τρόπο σκέψης των αρχιτεκτόνων κατά το σχεδιασμό ενός εσωτερικού χώρου αλλά και τη σύμπραξή τους με τη γραφιστική.
Το ελculture συζητά με τη θεατρολόγο Αμαλία Κοντογιάννη για το πρόγραμμα του ΚΘΒΕ «Φό-ΡΑ» (Φόβος-Ρατσισμός Στοπ), το οποίο υλοποιείται δωρεάν σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Βορείου Ελλάδας.
GREAT 2013, ένας αρχιτεκτονικός διαγωνισμός διπλωματικών εργασιών αλλά και μια προσπάθεια ανάδειξης και προβολής της ελληνικής αρχιτεκτονικής δημιουργίας. Η έκθεση των βραβευμένων συμμετοχών θα φιλοξενηθεί στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών το Μάιο του 2013.
Ζήτω η αποκέντρωση! Ένας νέος χώρος για παιδιά και εφήβους έκανε την εμφάνισή του στην καρδιά του Περιστερίου, όπου διοργανώνονται ενδιαφέροντα σεμινάρια, θεατρικές παραστάσεις και δρώμενα.
Η 3η διοργάνωση του Urban Transcripts μας ταξιδεύει στο Λονδίνο στο πλαίσιο των ετήσιων εκδηλώσεων της ομάδας γύρω από τις σύγχρονες αστικές πραγματικότητες.
Με χρόνο και επιμονή το Circus Dayz είναι μια σοβαρή πρόταση για τις ακροβατικές τέχνες, με έδρα της τη σχολή τσίρκου στον Κεραμεικό. Aν δεν την γνωρίζετε ήδη, είναι πλέον καιρός να αφεθείτε στη μαγευτική της τέχνη...
Μια παρέα δραστήριων Αθηναίων κρύβεται πίσω από το "Κέντρο της Γης", που αναπτύσσει δράσεις εκπαίδευσης και βιωματικής επαφής με τη φύση. Λίγο πιο δίπλα όμως, ερχόμαστε αντιμέτωποι με μια εικόνα εγκατάλειψης για το Πάρκο Τρίτση..
Το ελculture μίλησε με την εικαστικό Μαρία Παπαδημητρίου και τη συγγραφέα Cathryn Drake και δοκίμασε τη νόστιμη συνταγή τους, η οποία βασίζεται στη συνεργασία και τη δημιουργικότητα και σερβίρεται κάθε Παρασκευή και Σάββατο από τις 30 Νοεμβρίου στην καντίνα Souzy Tros στον Ελαιώνα.
Με αφορμή την avant premiere στο Γαλλικό Ινστιτούτο για τα ντοκιμαντέρ “Why poverty?” που θα προβάλλονται καθημερινά τον Νοέμβριο στην ΕΤ1, το ελculture θέτει το δικό του Γιατί να γινόμαστε, συμπτωματικά και μόνο, μέτοχοι μιας τόσο καλής προσπάθειας.
Η Θεσσαλονίκη ενισχύει της φήμη της ως κινηματογραφικής πόλης, εγκαινιάζοντας, στο πλαίσιο του 53ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου, την Ταινιοθήκη της, η οποία συστεγάζεται με το Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
Το 14ο Διεθνές Φεστιβάλ Κόμικς της Αθήνας επιστρέφει στις 2 Νοεμβρίου, με θέμα "Αντοχή υλικών". Ένα από τα βασικά του αφιερώματα, αφορά στον σχεδιαστή David Lloyd και το σκοτεινό του σύμπαν. Πόσο μακριά άραγε είμαστε;
Το Κέντρο της Γης βρίσκεται στο κτήμα του Πύργου Βασιλίσσης, δίπλα στο πάρκο Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης Αντώνης Τρίτσης. Ένας χώρος που θυμίζει στον επισκέπτη ότι τα πιο απλά πράγματα στη ζωή προσφέρουν τη μεγαλύτερη χαρά.
Ένα ταξίδι στο Αμάν της Ιορδανίας με αφορμή φόρουμ για τη νέα επιχειρηματικότητα στη Μέση Ανατολή και κάποιες σκέψεις για την Αραβική Άνοιξη και τους δικούς μας Αγανακτισμένους.
Οι καλοκαιρινές διακοπές, η θάλασσα, οι φίλοι, η επιστροφή στην πόλη, η πραγματικότητα, η ανανεωμένη διάθεση και η ανάμνηση από την άλλη Ελλάδα, εκείνη των διακοπών μας, την όμορφη και υγιή...
Εκεί, που αρχίζει το φύλλο πορείας μου σταματά η επιβολή, ξεκινά ένα απελευθερωτικό ταξίδι τέχνης, ενδοσκόπησης και ανθρωπισμού. Μεσʼ την κρίση και την ακρισία που μας περιβάλλουν, χρειάζομαι φρέσκο πνευματικό εξοπλισμό. Παρουσιάζομαι, 7 Σεπτεμβρίου.