Επισκεφθήκαμε το Μουσείο Άλατος, το πρώτο και μοναδικό θεματικό μουσείο άλατος, που βρίσκεται στη λιμνοθάλασσα του Μεσολογγίου, δίπλα στις αλυκές της Τουρλίδας. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Οι συμμετέχοντες εικονογράφοι του illustraDays, του πρώτου φεστιβάλ στην Ελλάδα αφιερωμένου στην εικονογράφηση μας απαντούν, φέρνοντας νέες ιδέες, όνειρα και μια μικρή δόση από το μέλλον.
Οι συμμετέχοντες εικονογράφοι του illustraDays, του πρώτου φεστιβάλ στην Ελλάδα αφιερωμένου στην εικονογράφηση μας απαντούν, φέρνοντας νέες ιδέες, όνειρα και μια μικρή δόση από το μέλλον.
Μιλήσαμε με τον καλλιτεχνικό διευθυντή του 44ου Φεστιβάλ Δράμας, Γιάννη Σακαρίδη, τον Head Programmer του Διεθνούς Διαγωνιστικού Προγράμματος, Γιώργο Ζώη και την επικεφαλής του προγράμματος Cinematherapy, Ντενίς Νικολάκου. Δείτε όλο το πρόγραμμα.
O Τόμας Όστερμαϊερ, με αφορμή την παράσταση ''ödipus / οιδίποδας'' της Μάγια Τσάντε, βρέθηκε μαζί με την Κατερίνα Ευαγγελάτου και τη συγγραφέα του έργου, στην Επίδαυρο για τη συνέντευξη Τύπου.
Ανταπόκριση από το Samos Young Artists Festival στο Αρχαίο Θέατρο Πυθαγορείου της Σάμου: Ένα φεστιβάλ – γέφυρα μεταξύ λαών, μουσικών ειδών και εμπειριών, ένα κοινό ανθρώπινο μοίρασμα, ένας ύμνος στη διαφορετικότητα και τα υψηλά καλλιτεχνικά πρότυπα.
Τα στοιχεία που την κάνουν μοναδική: μυστικισμός, ηρεμία, αρχοντιά, φυσικό κάλλος, απόλυτη γαλήνη, κοσμοπολίτικος αέρας στις σωστές δόσεις, χαμηλοί τόνοι.
Η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου Δραπετσώνας – Κερατσινίου, Σταυρούλα Συράκου μιλά για τα τρία δημοτικά θερινά σινεμά και την κινηματογραφική κουλτούρα που χτίζει ο δήμος μέσα από τη λειτουργία τους.
Απολαύσαμε όλες τις μεγάλες επιτυχίες του συγκροτήματος όπως το “Castle In The Snow”, το “Mind If I Stay”, το “Save Me” με το show να συνεχίζεται μέχρι αργά με νέα κομμάτια, κάποια ακυκλοφόρητα.
Ο Τάσος Βρεττός, η Mαρία Cyber και ο Γιώργος Φακίνος μιλούν στο ελc για την τελετουργία των performers στα άδυτα της αθηναϊκής underground clubbing σκηνής, εκεί που το ίδιο το σώμα είναι το έργο τέχνης. Από τη Λίνα Ρόκου.
Όλα σε μια κοινή σφαίρα, ένα μικρό γαλαξία, φτιαγμένο από ιστορίες, όχι φαντασίας ή μυθοπλασίας αλλά απόλυτα αληθινές, στέρεες, βαθιά ανθρώπινες. Η Πέπη Νικολοπούλου ανέβηκε Θεσσαλονίκη και μας μεταφέρει τον αέρα της πιο σινεφίλ πόλης.
Συναντήσαμε ψηφιακά τη Maja Lunde, με αφορμή την κυκλοφορία της «Ιστορίας των Αλόγων», αλλά και τις γυναίκες που αγωνίζονται για την καλύτερη αντιμετώπιση των αλόγων στην Ελλάδα, Νάνσυ Κουρέλλου και Ρόζα Ρούσσου. Από τη Νούλα Μπίτσικα.
Σε μια λιτή συνέντευξη Τύπου στον κήπο του Black Duck η μεταβατική καλλιτεχνική διευθύντρια του Εθνικού και οι σκηνοθέτες των θερινών παραγωγών υποδέχτηκαν τους δημοσιογράφους και παρουσίασαν το πρόγραμμα.
Περιήγηση στο ανανεωμένο Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή και τα λόγια του Γιώργου Ρόρρη για την πολυετή σχέση του με το Ίδρυμα και τη νέα του έκθεση-επιστροφή στο Μουσείο της Άνδρου. Από την Κατερίνα Παρρή.
Ο George Washington ως άλλος Ζευς, ένα δάφνινο στεφάνι για τον Λόρδο Βύρωνα και η «Ελληνίδα σκλάβα», μερικά μόνο από αυτά που συναντήσαμε στην ξενάγησή μας στην έκθεση «Γενναίοι και Ελεύθεροι» στη Γεννάδειο Βιβλιοθήκη. Από την Κατερίνα Παρρή.
Φωτογραφική βόλτα στο Athens Photo World 2021, μέσα από τον φακό 13 φωτορεπόρτερ, στον Εθνικό Κήπο, το Μέγαρο Μουσικής και το Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα».
«Ποια είναι η Κάντυ Κάντυ του σήμερα;»: Η Λίνα Ρόκου ρωτάει τους βασικούς συντελεστές της όπερας «Ο θάνατος του Άντονυ» του Χαράλαμπου Γωγιού σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά, βασισμένη στην ανάμνηση της τηλεοπτικής σειράς Κάντυ Κάντυ.
«Αν δεν αλλάξουν οι διατροφικές συνήθειες των ανθρώπων της πόλης, δεν αλλάζει και ο αγρότης τον τρόπο καλλιέργειας»: Μια κουβέντα με τον Παναγιώτη Παπαδόπουλο από τη med culture για ανοικτά αγροκτήματα, σχολικούς και αστικούς κήπους και τα προγράμματα Farm2school και Open Farm.
«Η εκπαιδευτική διαδικασία, είτε μιλάμε για τον σχεδιασμό ψηφιακών παιχνιδιών είτε για οποιοδήποτε άλλο εργαλείο, πρέπει να έχει ως βασικό στόχο την καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης».
Πριν απολαύσουμε τις τέσσερις παραστάσεις του Future N.O.W. που αντιμετωπίζουν το μέλλον ως παρόν, ρωτήσαμε τους δημιουργούς: Ηλία Αδάμ, Βίκυ Κυριακουλάκου, Εύα Γιαννακοπούλου και Δημήτρη Μπαμπίλη: Ποια είναι η ιστορία που αξίζει να αφηγηθούμε στο μέλλον;
Η ρητορική μίσους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην ψηφιακή σκηνή του καναλιού της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση: Η Πάσκουα Βοργιά, Υπεύθυνη της Ψηφιακής Σειράς #Society Uncensored και η Ιώ Βουλγαράκη, σκηνοθέτιδα της παράστασης «Μισαλλοδοξία» εξηγούν τι σημαίνει για εκείνες μίσος. Από τον Νίκο Γρυλλάκη.
Συνεχίζοντας τον σκοπό του συνθήματος «Είμαστε εδώ, χορεύοντας» για να... Φωνή στους καλλιτέχνες της νεότερης γενιάς από το 8ο Φεστιβάλ Νέων Χορογράφων της Στέγης.
Με δύο διαδικτυακές δράσεις γιορτάζει την κορύφωση του Πατρινού Καρναβαλιού 2021 το «Πλήρωμα 94» ένα από το πλέον μακροβιότερα Καρναβαλικά Πληρώματα εν ενεργεία.
«Η ανοιχτή συζήτηση είναι το "εμβόλιο" του #MeToo»: Η συμβουλευτική ψυχοθεραπεύτρια, Μαριέλλα Γιαννοπούλου, απαντά στις ερωτήσεις μας για το πώς μπορούμε να καταπολεμήσουμε την κακοποίηση.
Η Μαρία Μαγκανάρη, η Iώ Βουλγαράκη, η Γλυκερία Καλαϊτζή, η Αλεξάνδρα Καζάζου και η Βασιλική Τρουφάκου μας στέλνουν τη δική τους ανταπόκριση για όσα συγκλονίζουν στο ελληνικό θέατρο #MeToo.
«Κι αν το κόστος για τη φανέρωση της ζούγκλας ήταν να στερηθούμε ως κοινωνία κάθε ανάσα πολιτισμού για τόσο μεγάλο διάστημα -γιατί οι ηθοποιοί μίλησαν τη στιγμή που όλες οι θεατρικές σκηνές είναι κλειστές-, χαλάλι»: Η Στέλλα Τενεκετζή γράφει για το μεγάλο κοινωνικό απόστημα που έσπασε το θέατρο.
O παλιός κόσμος δίνει τη θέση του σε έναν νέο ή αλλιώς η νέα εποχή που ανατέλλει: Η Σοφία Ευτυχιάδου γράφει για τις συνταρακτικές εξελίξεις, με επίκεντρο τον θεατρικό χώρο.
Η αποστολή Perseverance στον Άρη 2020 ενσαρκώνει το πνεύμα της επιμονής της ανθρωπότητας ακόμη και στις πλέον αντίξοες συνθήκες, εμπνέοντας και προωθώντας την επιστήμη και την εξερεύνηση. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Το "Vertical Theatre" στοχεύει να είναι ένας αναδυόμενος χώρος για τη «νέα εποχή των χώρων περφόρμανς», ενώ ισχύουν οι κανονισμοί κοινωνικής απόστασης και όταν περάσει η πανδημία.
Όταν ο δικηγόρος David J. Whitcomb αγόρασε ένα τριώροφο κτίριο στη Νέα Υόρκη, δεν περίμενε να βρει ένα πλήθος φωτογραφιών που χρονολογούνται πάνω από έναν αιώνα - συμπεριλαμβανομένου ενός πορτρέτου της σουφραζέτας Σούζαν Μπ. Άντονι.
Αφιέρωμα στον Ενρίκο Καρούζο φωτίζοντας την καριέρα και την ταραχώδη προσωπική ζωή του, μέσα από ένα θησαυρό επιστολών και άλλων εγγράφων που δημοπρατούνται από τον οίκο Christie's και βγαίνουν για πρώτη φορά στη δημοσιότητα.
Εύχομαι αυτή να είναι η αρχή ακόμα και για να μαζευτούν λίγο οι νταήδες. Να καθίσουν στα αυγά τους. Η Αργυρώ Μποζώνη μιλάει με αφορμή τις καταγγελίες εναντίον του Γιώργου Κιμούλη.
Αφιέρωμα στο ιστορικό καφέ Φλοριάν της Βενετίας, το παλαιότερο στην Ιταλία και στον κόσμο που μόλις γιόρτασε τα 300α γενέθλιά του με τον πιο πικρό τρόπο, σε μια πόλη-φάντασμα λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.
Ο βραβευμένος κινηματογραφιστής Κρεγκ Φόστερ μας έδωσε μια αριστουργηματική ταινία για να μας θυμίσει ότι το σπίτι μας, είναι αυτός εδώ ο πλανήτης. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Η λεπτή κοπέλα με το κίτρινο παλτό, την κόκκινη στέκα στα μαλλιά και τα λεπτά χέρια που κινούνταν σαν πουλιά και σαν κύματα, η 22χρονη Αμάντα Γκόρμαν έγινε η νεότερη ποιήτρια που απήγγειλε σε ορκωμοσία προέδρου των ΗΠΑ.
Εύχομαι μετά τη Σοφία Μπεκατώρου· η φίλη μου και κάθε γυναίκα να μπορέσει να μιλήσει ανοιχτά και άφοβα τουλάχιστον σε αυτούς που αγαπά. Κυρίως στα παιδιά της. Είναι η ώρα που η σιωπή δεν είναι πια χρυσός. Σπάστε την αλυσίδα. Γράφει η Αργυρώ Μποζώνη.
Σαν κινηματογραφική ιστορία η κλοπή σπάνιων βιβλίων και αντικειμένων αξίας άνω των 8,1 εκατομμυρίων δολαρίων από τη βιβλιοθήκη Carnegie του Πίτσμπουργκ, για την οποία καταδικάστηκαν ο πρώην βιβλιοθηκάριος Γκρεγκ Πραϊόρι και ο Τζον Σούλμαν, ιδιοκτήτης του Caliban Book Shop.
Η StraDa Films εισάγει έναν νέο τρόπο για να συνεχίσει το σινεμά με την online αγορά ταινιών και το πρωτοπόρο e-Cinema που εγκαινιάζεται, την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου, με την ταινία του βραβευμένου Jan-Ole Gerster, "Lara" σε πρώτη προβολή.
Ο κατασκευαστής κτιρίων-ορόσημων του μοντερνισμού βρίσκεται στο επίκεντρο μιας πολύ σοβαρής διαμαρτυρίας από εξέχοντες αρχιτέκτονες καλλιτέχνες και ακαδημαϊκούς που ρίχνουν φως στο πιο δυσάρεστο κομμάτι της κληρονομιάς του Τζόνσον.
Η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση φέρνει στην Ελλάδα τη σύλληψη του Théâtre de la Ville και σας καλεί να αναμείνετε στο ακουστικό σας: C’est la poésie. Εμείς κλείσαμε το δικό μας «ποιητικό ραντεβού» και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις. Γράφει ο Νίκος Γρυλλάκης.
Ο Λευκός Οίκος έζησε μία από τις ελάχιστες λαμπρές στιγμές του κάνοντας μια σπάνια και ιστορική απόκτηση του έργου του Αμερικανο-Ιάπωνα καλλιτέχνη Ισάμου Νογκούτσι, το γλυπτό Floor Frame.
Αφιέρωμα στον μεγαλύτερο για πολλούς ποδοσφαιριστή στον κόσμο - η συναρπαστική ζωή του Ντιέγκο Μαραντόνα που πέθανε σε ηλικία 60 ετών, από καρδιακή προσβολή.
Οι κινηματογραφικές κλοπές του μουσείου Μπόντε και του μουσείου της Δρέσδης, η σχέση ανάμεσα στις δυο ληστείες, πώς εμπλέκεται η «φαμίλια» Ρέμμο και οι συλλήψεις. Γράφει η Αργυρώ Μποζώνη.
Το "Roadkill" αποτελεί εξαιρετική επιλογή τόσο για τους λάτρεις του πολιτικού θρίλερ όσο και για όσους απολαμβάνουν ένα έντονα φορτισμένο οικογενειακό δράμα και έναν πρωταγωνιστή στην πιο ώριμη περίοδο της καριέρας του. Γράφει ο Κωστής Καλογρούλης.
Επισκεφθήκαμε το Μουσείο Άλατος, το πρώτο και μοναδικό θεματικό μουσείο άλατος, που βρίσκεται στη λιμνοθάλασσα του Μεσολογγίου, δίπλα στις αλυκές της Τουρλίδας. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Οι συμμετέχοντες εικονογράφοι του illustraDays, του πρώτου φεστιβάλ στην Ελλάδα αφιερωμένου στην εικονογράφηση μας απαντούν, φέρνοντας νέες ιδέες, όνειρα και μια μικρή δόση από το μέλλον.
Οι συμμετέχοντες εικονογράφοι του illustraDays, του πρώτου φεστιβάλ στην Ελλάδα αφιερωμένου στην εικονογράφηση μας απαντούν, φέρνοντας νέες ιδέες, όνειρα και μια μικρή δόση από το μέλλον.
Μιλήσαμε με τον καλλιτεχνικό διευθυντή του 44ου Φεστιβάλ Δράμας, Γιάννη Σακαρίδη, τον Head Programmer του Διεθνούς Διαγωνιστικού Προγράμματος, Γιώργο Ζώη και την επικεφαλής του προγράμματος Cinematherapy, Ντενίς Νικολάκου. Δείτε όλο το πρόγραμμα.
O Τόμας Όστερμαϊερ, με αφορμή την παράσταση ''ödipus / οιδίποδας'' της Μάγια Τσάντε, βρέθηκε μαζί με την Κατερίνα Ευαγγελάτου και τη συγγραφέα του έργου, στην Επίδαυρο για τη συνέντευξη Τύπου.
Ανταπόκριση από το Samos Young Artists Festival στο Αρχαίο Θέατρο Πυθαγορείου της Σάμου: Ένα φεστιβάλ – γέφυρα μεταξύ λαών, μουσικών ειδών και εμπειριών, ένα κοινό ανθρώπινο μοίρασμα, ένας ύμνος στη διαφορετικότητα και τα υψηλά καλλιτεχνικά πρότυπα.
Τα στοιχεία που την κάνουν μοναδική: μυστικισμός, ηρεμία, αρχοντιά, φυσικό κάλλος, απόλυτη γαλήνη, κοσμοπολίτικος αέρας στις σωστές δόσεις, χαμηλοί τόνοι.
Η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου Δραπετσώνας – Κερατσινίου, Σταυρούλα Συράκου μιλά για τα τρία δημοτικά θερινά σινεμά και την κινηματογραφική κουλτούρα που χτίζει ο δήμος μέσα από τη λειτουργία τους.
Απολαύσαμε όλες τις μεγάλες επιτυχίες του συγκροτήματος όπως το “Castle In The Snow”, το “Mind If I Stay”, το “Save Me” με το show να συνεχίζεται μέχρι αργά με νέα κομμάτια, κάποια ακυκλοφόρητα.
Ο Τάσος Βρεττός, η Mαρία Cyber και ο Γιώργος Φακίνος μιλούν στο ελc για την τελετουργία των performers στα άδυτα της αθηναϊκής underground clubbing σκηνής, εκεί που το ίδιο το σώμα είναι το έργο τέχνης. Από τη Λίνα Ρόκου.
Όλα σε μια κοινή σφαίρα, ένα μικρό γαλαξία, φτιαγμένο από ιστορίες, όχι φαντασίας ή μυθοπλασίας αλλά απόλυτα αληθινές, στέρεες, βαθιά ανθρώπινες. Η Πέπη Νικολοπούλου ανέβηκε Θεσσαλονίκη και μας μεταφέρει τον αέρα της πιο σινεφίλ πόλης.
Συναντήσαμε ψηφιακά τη Maja Lunde, με αφορμή την κυκλοφορία της «Ιστορίας των Αλόγων», αλλά και τις γυναίκες που αγωνίζονται για την καλύτερη αντιμετώπιση των αλόγων στην Ελλάδα, Νάνσυ Κουρέλλου και Ρόζα Ρούσσου. Από τη Νούλα Μπίτσικα.
Σε μια λιτή συνέντευξη Τύπου στον κήπο του Black Duck η μεταβατική καλλιτεχνική διευθύντρια του Εθνικού και οι σκηνοθέτες των θερινών παραγωγών υποδέχτηκαν τους δημοσιογράφους και παρουσίασαν το πρόγραμμα.
Περιήγηση στο ανανεωμένο Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή και τα λόγια του Γιώργου Ρόρρη για την πολυετή σχέση του με το Ίδρυμα και τη νέα του έκθεση-επιστροφή στο Μουσείο της Άνδρου. Από την Κατερίνα Παρρή.
Ο George Washington ως άλλος Ζευς, ένα δάφνινο στεφάνι για τον Λόρδο Βύρωνα και η «Ελληνίδα σκλάβα», μερικά μόνο από αυτά που συναντήσαμε στην ξενάγησή μας στην έκθεση «Γενναίοι και Ελεύθεροι» στη Γεννάδειο Βιβλιοθήκη. Από την Κατερίνα Παρρή.
Φωτογραφική βόλτα στο Athens Photo World 2021, μέσα από τον φακό 13 φωτορεπόρτερ, στον Εθνικό Κήπο, το Μέγαρο Μουσικής και το Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα».
«Ποια είναι η Κάντυ Κάντυ του σήμερα;»: Η Λίνα Ρόκου ρωτάει τους βασικούς συντελεστές της όπερας «Ο θάνατος του Άντονυ» του Χαράλαμπου Γωγιού σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά, βασισμένη στην ανάμνηση της τηλεοπτικής σειράς Κάντυ Κάντυ.
«Αν δεν αλλάξουν οι διατροφικές συνήθειες των ανθρώπων της πόλης, δεν αλλάζει και ο αγρότης τον τρόπο καλλιέργειας»: Μια κουβέντα με τον Παναγιώτη Παπαδόπουλο από τη med culture για ανοικτά αγροκτήματα, σχολικούς και αστικούς κήπους και τα προγράμματα Farm2school και Open Farm.
«Η εκπαιδευτική διαδικασία, είτε μιλάμε για τον σχεδιασμό ψηφιακών παιχνιδιών είτε για οποιοδήποτε άλλο εργαλείο, πρέπει να έχει ως βασικό στόχο την καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης».
Πριν απολαύσουμε τις τέσσερις παραστάσεις του Future N.O.W. που αντιμετωπίζουν το μέλλον ως παρόν, ρωτήσαμε τους δημιουργούς: Ηλία Αδάμ, Βίκυ Κυριακουλάκου, Εύα Γιαννακοπούλου και Δημήτρη Μπαμπίλη: Ποια είναι η ιστορία που αξίζει να αφηγηθούμε στο μέλλον;
Η ρητορική μίσους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην ψηφιακή σκηνή του καναλιού της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση: Η Πάσκουα Βοργιά, Υπεύθυνη της Ψηφιακής Σειράς #Society Uncensored και η Ιώ Βουλγαράκη, σκηνοθέτιδα της παράστασης «Μισαλλοδοξία» εξηγούν τι σημαίνει για εκείνες μίσος. Από τον Νίκο Γρυλλάκη.
Συνεχίζοντας τον σκοπό του συνθήματος «Είμαστε εδώ, χορεύοντας» για να... Φωνή στους καλλιτέχνες της νεότερης γενιάς από το 8ο Φεστιβάλ Νέων Χορογράφων της Στέγης.
Με δύο διαδικτυακές δράσεις γιορτάζει την κορύφωση του Πατρινού Καρναβαλιού 2021 το «Πλήρωμα 94» ένα από το πλέον μακροβιότερα Καρναβαλικά Πληρώματα εν ενεργεία.
«Η ανοιχτή συζήτηση είναι το "εμβόλιο" του #MeToo»: Η συμβουλευτική ψυχοθεραπεύτρια, Μαριέλλα Γιαννοπούλου, απαντά στις ερωτήσεις μας για το πώς μπορούμε να καταπολεμήσουμε την κακοποίηση.
Η Μαρία Μαγκανάρη, η Iώ Βουλγαράκη, η Γλυκερία Καλαϊτζή, η Αλεξάνδρα Καζάζου και η Βασιλική Τρουφάκου μας στέλνουν τη δική τους ανταπόκριση για όσα συγκλονίζουν στο ελληνικό θέατρο #MeToo.
«Κι αν το κόστος για τη φανέρωση της ζούγκλας ήταν να στερηθούμε ως κοινωνία κάθε ανάσα πολιτισμού για τόσο μεγάλο διάστημα -γιατί οι ηθοποιοί μίλησαν τη στιγμή που όλες οι θεατρικές σκηνές είναι κλειστές-, χαλάλι»: Η Στέλλα Τενεκετζή γράφει για το μεγάλο κοινωνικό απόστημα που έσπασε το θέατρο.
O παλιός κόσμος δίνει τη θέση του σε έναν νέο ή αλλιώς η νέα εποχή που ανατέλλει: Η Σοφία Ευτυχιάδου γράφει για τις συνταρακτικές εξελίξεις, με επίκεντρο τον θεατρικό χώρο.
Η αποστολή Perseverance στον Άρη 2020 ενσαρκώνει το πνεύμα της επιμονής της ανθρωπότητας ακόμη και στις πλέον αντίξοες συνθήκες, εμπνέοντας και προωθώντας την επιστήμη και την εξερεύνηση. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Το "Vertical Theatre" στοχεύει να είναι ένας αναδυόμενος χώρος για τη «νέα εποχή των χώρων περφόρμανς», ενώ ισχύουν οι κανονισμοί κοινωνικής απόστασης και όταν περάσει η πανδημία.
Όταν ο δικηγόρος David J. Whitcomb αγόρασε ένα τριώροφο κτίριο στη Νέα Υόρκη, δεν περίμενε να βρει ένα πλήθος φωτογραφιών που χρονολογούνται πάνω από έναν αιώνα - συμπεριλαμβανομένου ενός πορτρέτου της σουφραζέτας Σούζαν Μπ. Άντονι.
Αφιέρωμα στον Ενρίκο Καρούζο φωτίζοντας την καριέρα και την ταραχώδη προσωπική ζωή του, μέσα από ένα θησαυρό επιστολών και άλλων εγγράφων που δημοπρατούνται από τον οίκο Christie's και βγαίνουν για πρώτη φορά στη δημοσιότητα.
Εύχομαι αυτή να είναι η αρχή ακόμα και για να μαζευτούν λίγο οι νταήδες. Να καθίσουν στα αυγά τους. Η Αργυρώ Μποζώνη μιλάει με αφορμή τις καταγγελίες εναντίον του Γιώργου Κιμούλη.
Αφιέρωμα στο ιστορικό καφέ Φλοριάν της Βενετίας, το παλαιότερο στην Ιταλία και στον κόσμο που μόλις γιόρτασε τα 300α γενέθλιά του με τον πιο πικρό τρόπο, σε μια πόλη-φάντασμα λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.
Ο βραβευμένος κινηματογραφιστής Κρεγκ Φόστερ μας έδωσε μια αριστουργηματική ταινία για να μας θυμίσει ότι το σπίτι μας, είναι αυτός εδώ ο πλανήτης. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Η λεπτή κοπέλα με το κίτρινο παλτό, την κόκκινη στέκα στα μαλλιά και τα λεπτά χέρια που κινούνταν σαν πουλιά και σαν κύματα, η 22χρονη Αμάντα Γκόρμαν έγινε η νεότερη ποιήτρια που απήγγειλε σε ορκωμοσία προέδρου των ΗΠΑ.
Εύχομαι μετά τη Σοφία Μπεκατώρου· η φίλη μου και κάθε γυναίκα να μπορέσει να μιλήσει ανοιχτά και άφοβα τουλάχιστον σε αυτούς που αγαπά. Κυρίως στα παιδιά της. Είναι η ώρα που η σιωπή δεν είναι πια χρυσός. Σπάστε την αλυσίδα. Γράφει η Αργυρώ Μποζώνη.
Σαν κινηματογραφική ιστορία η κλοπή σπάνιων βιβλίων και αντικειμένων αξίας άνω των 8,1 εκατομμυρίων δολαρίων από τη βιβλιοθήκη Carnegie του Πίτσμπουργκ, για την οποία καταδικάστηκαν ο πρώην βιβλιοθηκάριος Γκρεγκ Πραϊόρι και ο Τζον Σούλμαν, ιδιοκτήτης του Caliban Book Shop.
Η StraDa Films εισάγει έναν νέο τρόπο για να συνεχίσει το σινεμά με την online αγορά ταινιών και το πρωτοπόρο e-Cinema που εγκαινιάζεται, την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου, με την ταινία του βραβευμένου Jan-Ole Gerster, "Lara" σε πρώτη προβολή.
Ο κατασκευαστής κτιρίων-ορόσημων του μοντερνισμού βρίσκεται στο επίκεντρο μιας πολύ σοβαρής διαμαρτυρίας από εξέχοντες αρχιτέκτονες καλλιτέχνες και ακαδημαϊκούς που ρίχνουν φως στο πιο δυσάρεστο κομμάτι της κληρονομιάς του Τζόνσον.
Η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση φέρνει στην Ελλάδα τη σύλληψη του Théâtre de la Ville και σας καλεί να αναμείνετε στο ακουστικό σας: C’est la poésie. Εμείς κλείσαμε το δικό μας «ποιητικό ραντεβού» και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις. Γράφει ο Νίκος Γρυλλάκης.
Ο Λευκός Οίκος έζησε μία από τις ελάχιστες λαμπρές στιγμές του κάνοντας μια σπάνια και ιστορική απόκτηση του έργου του Αμερικανο-Ιάπωνα καλλιτέχνη Ισάμου Νογκούτσι, το γλυπτό Floor Frame.
Αφιέρωμα στον μεγαλύτερο για πολλούς ποδοσφαιριστή στον κόσμο - η συναρπαστική ζωή του Ντιέγκο Μαραντόνα που πέθανε σε ηλικία 60 ετών, από καρδιακή προσβολή.
Οι κινηματογραφικές κλοπές του μουσείου Μπόντε και του μουσείου της Δρέσδης, η σχέση ανάμεσα στις δυο ληστείες, πώς εμπλέκεται η «φαμίλια» Ρέμμο και οι συλλήψεις. Γράφει η Αργυρώ Μποζώνη.
Το "Roadkill" αποτελεί εξαιρετική επιλογή τόσο για τους λάτρεις του πολιτικού θρίλερ όσο και για όσους απολαμβάνουν ένα έντονα φορτισμένο οικογενειακό δράμα και έναν πρωταγωνιστή στην πιο ώριμη περίοδο της καριέρας του. Γράφει ο Κωστής Καλογρούλης.