Σκέψεις για το μουσικό πολιτισμό της Θεσσαλονίκης, με αφορμή την παρουσίαση του προγράμματος του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης για την προσεχή περίοδο.
Λίγο πριν από την τέταρτη διοργάνωσή της, η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης ανακοινώνει το πρόγραμμά της και ανανεώνει τους δεσμούς της με την πόλη, αλλά και με την άσκηση ουσιαστικής πολιτισμικής πολιτικής.
Η Μαρίνα Κοντου μάς γράφει για μια σειρά από δράσεις στη Θεσσαλονίκη που αναζητούν τη φωνή της «χαμένης» καλλιτεχνικής γενιάς: Βήμα στους Νέους από την ομάδα Σχήμα εκτός Άξονα, Πάμε Ρεσιτάλ,Thess Short Film Festival,Kodra Fresh.
Η Θεσσαλονίκη το τελευταίο διάστημα γίνεται επίκεντρο του φωτογραφικού ενδιαφέροντος αφενός με το 7ο Photoday που διοργανώθηκε πρόσφατα από τη Stereosis και την Parallaxi και αφετέρου με τη φωτιστική εγκατάσταση της ομάδας Beforelight με τίτλο «Oh my CAD!».
Η φετινή διοργάνωση του φεστιβάλ Art is Hard στη Θεσσαλονίκη πραγματοποιείται από τις 26 έως τις 28 Απριλίου στο Περίπτερο 10 της ΔΕΘ και έχει στόχο να προβάλει τις ανησυχίες των δημιουργών της πόλης και να ικανοποιήσει το φιλοθεάμον κοινό της.
H θεατρική παράσταση «Ο Γύρος του Θανάτου» στο ΚΘΒΕ σε σκηνοθεσία Ν. Μαστοράκη είναι μια σύγχρονη τραγωδία για τις μαύρες τρύπες της Ιστορίας που κάποια στιγμή έρχονται στο φως. Αλλά χωρίς κάθαρση.
Στην έκθεση "I have a dream" στο Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης,τα έργα, δημιουργίες 11 καλλιτεχνών/ομάδων, είναι περισσότερο ετερόκλητα από αυτό που αποκαλύπτει ένας τίτλος τεσσάρων λέξεων.
Το πρωί ήλιος, το βράδυ μείον. Παγωτό και σαλέπι. Εικόνες από την Αθήνα, τον Σταυρό του Νότου, τους Αντίποδες, τα Μάταλα. Ένα viewmaster για μεγάλα παιδιά. Εσύ σε πόση ώρα κάνεις το Λιμάνι-Αριστοτέλους;
Η διοργάνωση του θεατρικού Φεστιβάλ «Ανοιχτή Σκηνή» από το Δήμο Θεσσαλονίκης αποδεικνύει ότι η πολιτική ενίσχυση στον πολιτισμό δε σημαίνει απαραίτητα χορήγηση «προνοιακών» επιδομάτων.
Την ώρα που το τελευταίο επεισόδιο του σήριαλ "ΚΘΒΕ: Τα σκάνδαλα" απασχολεί κοινό και Τύπο, μια απλή παρατηρήτρια αναρωτιέται μήπως ο "ένοχος" δε βρίσκεται γιατί τον ψάχνουμε στο λάθος μέρος.
Η διάδοση του Διαδικτύου και η έλευση της ψηφιακής εποχής και των ηλεκτρονικών βιβλίων έκαναν πολλούς να θεωρούν ότι ήρθε το τέλος του βιβλίου και της αναγνωστικής δραστηριότητας. Παράλληλα, όμως, δημιούργησαν τις προϋποθέσεις και τις συνθήκες για να ξεκινήσει η νέα εποχή της βιβλιοθήκης, η Βιβλιοθήκη 2.0.
Σκέψεις για το μουσικό πολιτισμό της Θεσσαλονίκης, με αφορμή την παρουσίαση του προγράμματος του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης για την προσεχή περίοδο.
Λίγο πριν από την τέταρτη διοργάνωσή της, η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης ανακοινώνει το πρόγραμμά της και ανανεώνει τους δεσμούς της με την πόλη, αλλά και με την άσκηση ουσιαστικής πολιτισμικής πολιτικής.
Η Μαρίνα Κοντου μάς γράφει για μια σειρά από δράσεις στη Θεσσαλονίκη που αναζητούν τη φωνή της «χαμένης» καλλιτεχνικής γενιάς: Βήμα στους Νέους από την ομάδα Σχήμα εκτός Άξονα, Πάμε Ρεσιτάλ,Thess Short Film Festival,Kodra Fresh.
Η Θεσσαλονίκη το τελευταίο διάστημα γίνεται επίκεντρο του φωτογραφικού ενδιαφέροντος αφενός με το 7ο Photoday που διοργανώθηκε πρόσφατα από τη Stereosis και την Parallaxi και αφετέρου με τη φωτιστική εγκατάσταση της ομάδας Beforelight με τίτλο «Oh my CAD!».
Η φετινή διοργάνωση του φεστιβάλ Art is Hard στη Θεσσαλονίκη πραγματοποιείται από τις 26 έως τις 28 Απριλίου στο Περίπτερο 10 της ΔΕΘ και έχει στόχο να προβάλει τις ανησυχίες των δημιουργών της πόλης και να ικανοποιήσει το φιλοθεάμον κοινό της.
H θεατρική παράσταση «Ο Γύρος του Θανάτου» στο ΚΘΒΕ σε σκηνοθεσία Ν. Μαστοράκη είναι μια σύγχρονη τραγωδία για τις μαύρες τρύπες της Ιστορίας που κάποια στιγμή έρχονται στο φως. Αλλά χωρίς κάθαρση.
Στην έκθεση "I have a dream" στο Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης,τα έργα, δημιουργίες 11 καλλιτεχνών/ομάδων, είναι περισσότερο ετερόκλητα από αυτό που αποκαλύπτει ένας τίτλος τεσσάρων λέξεων.
Το πρωί ήλιος, το βράδυ μείον. Παγωτό και σαλέπι. Εικόνες από την Αθήνα, τον Σταυρό του Νότου, τους Αντίποδες, τα Μάταλα. Ένα viewmaster για μεγάλα παιδιά. Εσύ σε πόση ώρα κάνεις το Λιμάνι-Αριστοτέλους;
Η διοργάνωση του θεατρικού Φεστιβάλ «Ανοιχτή Σκηνή» από το Δήμο Θεσσαλονίκης αποδεικνύει ότι η πολιτική ενίσχυση στον πολιτισμό δε σημαίνει απαραίτητα χορήγηση «προνοιακών» επιδομάτων.
Την ώρα που το τελευταίο επεισόδιο του σήριαλ "ΚΘΒΕ: Τα σκάνδαλα" απασχολεί κοινό και Τύπο, μια απλή παρατηρήτρια αναρωτιέται μήπως ο "ένοχος" δε βρίσκεται γιατί τον ψάχνουμε στο λάθος μέρος.
Η διάδοση του Διαδικτύου και η έλευση της ψηφιακής εποχής και των ηλεκτρονικών βιβλίων έκαναν πολλούς να θεωρούν ότι ήρθε το τέλος του βιβλίου και της αναγνωστικής δραστηριότητας. Παράλληλα, όμως, δημιούργησαν τις προϋποθέσεις και τις συνθήκες για να ξεκινήσει η νέα εποχή της βιβλιοθήκης, η Βιβλιοθήκη 2.0.