Ο Old Boy γράφει για το «Έμφυτο Ελάττωμα»: Ο Πολ Τόμας Άντερσον μεταφέρει στο σινεμά Τόμας Πίντσον. Ο μαστουρωμένος χίπης ιδιωτικός ντετέκτιβ Χοακίν Φίνιξ είναι ένας εκτός τόπου και χρόνου Χάμφρεϊ Μπόγκαρντ.
Ο Old Boy είδε το «Ελεύθερος Σκοπευτής» του Κλιντ Ίστγουντ: Ελεύθερος σκοπευτής σκοτώνει πάνω από 160 ανθρώπους στο Ιράκ. Ρέκορντμαν στην ιστορία του αμερικάνικου στρατού. Ήρωας;
Ο Old Boy είδε τον «Λεβιάθαν» του Αντρέι Ζβιανγκίτσεφ: Η Ρωσία του Πούτιν, η πάντα Ρωσία ή ίσως μια ιστορία που θα μπορούσε να είχε συμβεί κι οπουδήποτε αλλού.
Ο Old Boy είδε τη «Χειμερία Νάρκη» του Νουρί Μπιλγκέ Τσεϊλάν και το «Χωρίς Μέτρο» του Νταμιέν Σαζέλ: Ένας μεσήλικος προύχοντας στην Καππαδοκία κι ένας νεαρός ντράμερ της τζαζ στη Νέα Υόρκη. Μετά τα όνειρα και πριν τα όνειρα.
Ο Old Boy είδε το "Birdman" του Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου. Πρώην σούπερ σταρ του Χόλιγουντ, προσπαθεί να ξαναγαπηθεί στο Μπρόντγουεϊ και να αποδείξει πως δεν είναι μόνο ο Άνθρωπος - Πουλί.
Ο Old Boy είδε την «Ανωτέρα Βία» του Ρούμπεν Έστλαντ. Η χιονοστιβάδα έρχεται. Ο πατέρας φεύγει τρέχοντας αφήνοντας την οικογένεια μόνη. Ε, να μην κλονιστεί μετά;
Ο Old Boy είδε «Το παιχνίδι της μίμησης». Ο Άλαν Τούρινγκ αντί να τιμηθεί για τη συμβολή του στη νίκη επί των ναζί, καταδικάστηκε. Τώρα αποκαθίσταται ποικιλοτρόπως.
Ο Old Boy είδε το "Foxcatcher" του Μπένετ Μίλερ. Δυο αδέλφια ολυμπιονίκες, ο δισεκατομμυριούχος που θέλει να τους αγοράσει, μια ταινία εντελώς διαφορετική κι εντελώς δυνατή.
Ο Old Boy είδε τον Mπραντ Πιτ στο Β' Παγκόσμιο στο «Fury» & το υπαρξιακό σινεμά του Ρόυ Άντερσον στο «Ένα περιστέρι έκατσε σε ένα κλαδί, συλλογιζόμενο την ύπαρξή του».
Ο Old Boy γράφει για «Το κορίτσι που εξαφανίστηκε»: Θρίλερ μυστηρίου στην όψη, πολύ σημαντική ταινία στο βάθος, η δέκατη ταινία του Φίντσερ ήρθε για να μείνει.
Ο Old Boy για το «Σπίτι» του Αθ. Καρανικόλα. Όλα αυτά που πετιούνται από το καράβι σαν περιττό βάρος όταν τα πράγματα δυσκολεύουν. Συγκίνηση & ουσία, ύφος & καίρια ματιά.
Ο Old Boy γράφει για τις Post Blue Velvet Days. Αφιέρωμα στις Νύχτες Πρεμιέρας, με πέντε ταινίες που επηρεάστηκαν άμεσα ή έμμεσα από το εμβληματικό έργο του Ντέιβιντ Λιντς.
Ο Old Boy είδε το «Τhe Lunchbox». Στο Μουμπάι των 20.000.000 κατοίκων, μόνος άντρας αρχίζει να αλληλογραφεί με κατ' αποτέλεσμα μόνη γυναίκα, με το πιο πρωτότυπο μέσο.
Ο Old Boy γράφει για δυο ταινίες που ξεχώρισαν φέτος το καλοκαίρι. «Σε λάθος χρόνο» του Στίβεν Νάιτ & «Ο άνθρωπος αντίγραφο» του Ντενί Βιλνέβ. Εγκυμοσύνες, μοιραίες αποφάσεις, ρεταρισμένα υποσυνείδητα.
Ο Old Boy είδε το «Κάποτε στη Νέα Υόρκη». Η Μαριόν Κοτιγιάρ ως Πολωνίδα μετανάστρια βρίσκεται ανάμεσα στον Γιόακιν Φίνιξ & τον Τζέρεμι Ρένερ, σε ένα παλιομοδίτικο μελό.
Ο Old Boy είδε τον «Κύκλο των Αναμνήσεων». Ο Κόλιν Φερθ προσπαθεί να επουλώσει δεκαετίες αργότερα τις πληγές που του άφησε η αιχμαλωσία στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Ο Old Boy είδε το «Τρίτο Πρόσωπο». Μια παράλληλη αφήγηση μιας ιστορίας στο Παρίσι, μιας στη Νέα Υόρκη & μιας στην Ιταλία, μέχρι να αποκαλυφθεί το νήμα που τις συνδέει.
Ο Old Boy γράφει για το «Μέχρι το Τέλος». Ο Τόμι Λι Τζόουνς και η Χίλαρι Σουόνκ προσπαθούν να μεταφέρουν από την Άγρια Δύση στην Ανατολή ένα εντελώς ασυνήθιστο φορτίο.
Ο Old Boy γράφει για «Τα δυο πρόσωπα του Ιανουαρίου». Ένα τρίγωνο έλξης, απώθησης, ανταγωνισμού, αγάπης & απάτης στην Αθήνα και την Κρήτη των αρχών της δεκαετίας του 60.
Ο Old Boy για το «Πέρα από το όνειρο». Ο Άρι Φόλμαν παίρνει την Ρόμπιν Ράιτ & στα μισά της ταινίας την κάνει κινούμενο σχέδιο, σε ένα μελλοντολογικό ψυχεδελικό ταξίδι.
Ο Old Boy γράφει για το «Μαύρο Ψωμί» του Αγκουστί Βιλαρόνγκα. Ένα παιδί απομυθοποιεί φαντάσματα, θρύλους και γενικά τον κόσμο όλο μετά το τέλος του ισπανικού εμφυλίου.
Ο Old boy γράφει για δυο ταινίες του Λουίς Μπουνιουέλ («Βιριδιάνα» & «Εξολοθρευτής Άγγελος») από το Tαινιόραμα 2014 και για τον επινίκιο λόγο του Αχιλλέα Μπέου.
Ο Old Boy γράφει για το «O Σωσίας» του Ρίτσαρντ Αγιοάντε. Ο Σάιμον Τζέιμς περνά τη ζωή του αόρατος. Μέχρι που ο σωσίας του Τζέιμς Σάιμον έρχεται και όλοι τον βλέπουν.
«Wild Duck» του Γ.Σακαρίδη & «Να κάθεσαι και να κοιτάς» του Γ.Σερβετά. Δυο πολύ ενδιαφέρουσες ελληνικές ταινίες, οι οποίες κινδυνεύουν όμως να μείνουν ανεπίδοτες.
Η εξωγήινη Σκάρλετ Γιόχανσον παγιδεύει άντρες στην Σκωτία κι ένα τρένο είναι η τελευταία κιβωτός ζωής στην παγωμένη γη. Ο Old Boy για τα «Κάτω από το δέρμα» & «Snowpiercer».
O Old Boy μιλά για το "Οldboy" του Σπάικ Λι. Η νερόβραστη εκδοχή του προ δεκαετίας αριστουργήματος του Παρκ Τσαν Γουκ, ένα ριμέικ που δεν θα έπρεπε ποτέ να γυριστεί.
O Old Boy μιλά για το «Πέρα από τη Λογική» του Γιοακίμ Λαφός. Μια διαστρεβλωμένη οικογενειακή συνθήκη, ένα έγκλημα που συνέβη πριν λίγα χρόνια στ' αλήθεια.
Ο Old Boy μιλά για το «Ξενοδοχείο Grand Budapest» του Γουές Άντερσον. Ευρώπη του μεσοπολέμου, μια φανταστική χώρα, ένας κόσμος προσωπικός, κινηματογραφικά απολαυστικός.
O Old Boy μιλά για την "Philomena" του Στίβεν Φρίαρς. Μια απλοϊκή & πιστή καθολική Ιρλανδή που αναζητά το υιοθετημένο παιδί της μαζί με έναν Άγγλο δημοσιογράφο.
O Οld Boy μιλά για το δεύτερο μέρος του «Νymphomaniac» του Λαρς Φον Τρίερ. Η ανθρώπινη φύση και ο ανθρώπινος λόγος. Αυτό που θέλουμε κι αυτό που καταπολεμούμε.
O Old Boy μιλά για το «Dallas Buyers Club». O ΜακΚόναχι ως οροθετικός προσπαθεί να ανατρέψει τις προβλέψεις για τη ζωή του ήρωα και να δικαιώσει τις προβλέψεις για το Όσκαρ.
O Οld Boy μιλά για το «Δικός της» του Σπάικ Τζόνζι. Είναι λιγότερο έρωτας ο έρωτας για κάποια που δε βλέπεις, για κάποια που δεν έχει πρόσωπο και σώμα;
Ο Old Boy γράφει για το «Έμφυτο Ελάττωμα»: Ο Πολ Τόμας Άντερσον μεταφέρει στο σινεμά Τόμας Πίντσον. Ο μαστουρωμένος χίπης ιδιωτικός ντετέκτιβ Χοακίν Φίνιξ είναι ένας εκτός τόπου και χρόνου Χάμφρεϊ Μπόγκαρντ.
Ο Old Boy είδε το «Ελεύθερος Σκοπευτής» του Κλιντ Ίστγουντ: Ελεύθερος σκοπευτής σκοτώνει πάνω από 160 ανθρώπους στο Ιράκ. Ρέκορντμαν στην ιστορία του αμερικάνικου στρατού. Ήρωας;
Ο Old Boy είδε τον «Λεβιάθαν» του Αντρέι Ζβιανγκίτσεφ: Η Ρωσία του Πούτιν, η πάντα Ρωσία ή ίσως μια ιστορία που θα μπορούσε να είχε συμβεί κι οπουδήποτε αλλού.
Ο Old Boy είδε τη «Χειμερία Νάρκη» του Νουρί Μπιλγκέ Τσεϊλάν και το «Χωρίς Μέτρο» του Νταμιέν Σαζέλ: Ένας μεσήλικος προύχοντας στην Καππαδοκία κι ένας νεαρός ντράμερ της τζαζ στη Νέα Υόρκη. Μετά τα όνειρα και πριν τα όνειρα.
Ο Old Boy είδε το "Birdman" του Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου. Πρώην σούπερ σταρ του Χόλιγουντ, προσπαθεί να ξαναγαπηθεί στο Μπρόντγουεϊ και να αποδείξει πως δεν είναι μόνο ο Άνθρωπος - Πουλί.
Ο Old Boy είδε την «Ανωτέρα Βία» του Ρούμπεν Έστλαντ. Η χιονοστιβάδα έρχεται. Ο πατέρας φεύγει τρέχοντας αφήνοντας την οικογένεια μόνη. Ε, να μην κλονιστεί μετά;
Ο Old Boy είδε «Το παιχνίδι της μίμησης». Ο Άλαν Τούρινγκ αντί να τιμηθεί για τη συμβολή του στη νίκη επί των ναζί, καταδικάστηκε. Τώρα αποκαθίσταται ποικιλοτρόπως.
Ο Old Boy είδε το "Foxcatcher" του Μπένετ Μίλερ. Δυο αδέλφια ολυμπιονίκες, ο δισεκατομμυριούχος που θέλει να τους αγοράσει, μια ταινία εντελώς διαφορετική κι εντελώς δυνατή.
Ο Old Boy είδε τον Mπραντ Πιτ στο Β' Παγκόσμιο στο «Fury» & το υπαρξιακό σινεμά του Ρόυ Άντερσον στο «Ένα περιστέρι έκατσε σε ένα κλαδί, συλλογιζόμενο την ύπαρξή του».
Ο Old Boy γράφει για «Το κορίτσι που εξαφανίστηκε»: Θρίλερ μυστηρίου στην όψη, πολύ σημαντική ταινία στο βάθος, η δέκατη ταινία του Φίντσερ ήρθε για να μείνει.
Ο Old Boy για το «Σπίτι» του Αθ. Καρανικόλα. Όλα αυτά που πετιούνται από το καράβι σαν περιττό βάρος όταν τα πράγματα δυσκολεύουν. Συγκίνηση & ουσία, ύφος & καίρια ματιά.
Ο Old Boy γράφει για τις Post Blue Velvet Days. Αφιέρωμα στις Νύχτες Πρεμιέρας, με πέντε ταινίες που επηρεάστηκαν άμεσα ή έμμεσα από το εμβληματικό έργο του Ντέιβιντ Λιντς.
Ο Old Boy είδε το «Τhe Lunchbox». Στο Μουμπάι των 20.000.000 κατοίκων, μόνος άντρας αρχίζει να αλληλογραφεί με κατ' αποτέλεσμα μόνη γυναίκα, με το πιο πρωτότυπο μέσο.
Ο Old Boy γράφει για δυο ταινίες που ξεχώρισαν φέτος το καλοκαίρι. «Σε λάθος χρόνο» του Στίβεν Νάιτ & «Ο άνθρωπος αντίγραφο» του Ντενί Βιλνέβ. Εγκυμοσύνες, μοιραίες αποφάσεις, ρεταρισμένα υποσυνείδητα.
Ο Old Boy είδε το «Κάποτε στη Νέα Υόρκη». Η Μαριόν Κοτιγιάρ ως Πολωνίδα μετανάστρια βρίσκεται ανάμεσα στον Γιόακιν Φίνιξ & τον Τζέρεμι Ρένερ, σε ένα παλιομοδίτικο μελό.
Ο Old Boy είδε τον «Κύκλο των Αναμνήσεων». Ο Κόλιν Φερθ προσπαθεί να επουλώσει δεκαετίες αργότερα τις πληγές που του άφησε η αιχμαλωσία στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Ο Old Boy είδε το «Τρίτο Πρόσωπο». Μια παράλληλη αφήγηση μιας ιστορίας στο Παρίσι, μιας στη Νέα Υόρκη & μιας στην Ιταλία, μέχρι να αποκαλυφθεί το νήμα που τις συνδέει.
Ο Old Boy γράφει για το «Μέχρι το Τέλος». Ο Τόμι Λι Τζόουνς και η Χίλαρι Σουόνκ προσπαθούν να μεταφέρουν από την Άγρια Δύση στην Ανατολή ένα εντελώς ασυνήθιστο φορτίο.
Ο Old Boy γράφει για «Τα δυο πρόσωπα του Ιανουαρίου». Ένα τρίγωνο έλξης, απώθησης, ανταγωνισμού, αγάπης & απάτης στην Αθήνα και την Κρήτη των αρχών της δεκαετίας του 60.
Ο Old Boy για το «Πέρα από το όνειρο». Ο Άρι Φόλμαν παίρνει την Ρόμπιν Ράιτ & στα μισά της ταινίας την κάνει κινούμενο σχέδιο, σε ένα μελλοντολογικό ψυχεδελικό ταξίδι.
Ο Old Boy γράφει για το «Μαύρο Ψωμί» του Αγκουστί Βιλαρόνγκα. Ένα παιδί απομυθοποιεί φαντάσματα, θρύλους και γενικά τον κόσμο όλο μετά το τέλος του ισπανικού εμφυλίου.
Ο Old boy γράφει για δυο ταινίες του Λουίς Μπουνιουέλ («Βιριδιάνα» & «Εξολοθρευτής Άγγελος») από το Tαινιόραμα 2014 και για τον επινίκιο λόγο του Αχιλλέα Μπέου.
Ο Old Boy γράφει για το «O Σωσίας» του Ρίτσαρντ Αγιοάντε. Ο Σάιμον Τζέιμς περνά τη ζωή του αόρατος. Μέχρι που ο σωσίας του Τζέιμς Σάιμον έρχεται και όλοι τον βλέπουν.
«Wild Duck» του Γ.Σακαρίδη & «Να κάθεσαι και να κοιτάς» του Γ.Σερβετά. Δυο πολύ ενδιαφέρουσες ελληνικές ταινίες, οι οποίες κινδυνεύουν όμως να μείνουν ανεπίδοτες.
Η εξωγήινη Σκάρλετ Γιόχανσον παγιδεύει άντρες στην Σκωτία κι ένα τρένο είναι η τελευταία κιβωτός ζωής στην παγωμένη γη. Ο Old Boy για τα «Κάτω από το δέρμα» & «Snowpiercer».
O Old Boy μιλά για το "Οldboy" του Σπάικ Λι. Η νερόβραστη εκδοχή του προ δεκαετίας αριστουργήματος του Παρκ Τσαν Γουκ, ένα ριμέικ που δεν θα έπρεπε ποτέ να γυριστεί.
O Old Boy μιλά για το «Πέρα από τη Λογική» του Γιοακίμ Λαφός. Μια διαστρεβλωμένη οικογενειακή συνθήκη, ένα έγκλημα που συνέβη πριν λίγα χρόνια στ' αλήθεια.
Ο Old Boy μιλά για το «Ξενοδοχείο Grand Budapest» του Γουές Άντερσον. Ευρώπη του μεσοπολέμου, μια φανταστική χώρα, ένας κόσμος προσωπικός, κινηματογραφικά απολαυστικός.
O Old Boy μιλά για την "Philomena" του Στίβεν Φρίαρς. Μια απλοϊκή & πιστή καθολική Ιρλανδή που αναζητά το υιοθετημένο παιδί της μαζί με έναν Άγγλο δημοσιογράφο.
O Οld Boy μιλά για το δεύτερο μέρος του «Νymphomaniac» του Λαρς Φον Τρίερ. Η ανθρώπινη φύση και ο ανθρώπινος λόγος. Αυτό που θέλουμε κι αυτό που καταπολεμούμε.
O Old Boy μιλά για το «Dallas Buyers Club». O ΜακΚόναχι ως οροθετικός προσπαθεί να ανατρέψει τις προβλέψεις για τη ζωή του ήρωα και να δικαιώσει τις προβλέψεις για το Όσκαρ.
O Οld Boy μιλά για το «Δικός της» του Σπάικ Τζόνζι. Είναι λιγότερο έρωτας ο έρωτας για κάποια που δε βλέπεις, για κάποια που δεν έχει πρόσωπο και σώμα;