ιαβιβάστηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού ο φάκελος υποψηφιότητας του Φρουρίου της Σπιναλόγκας για την εγγραφή του στον Κατάλογο Μνημείων Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO.
Θύελλα αντιδράσεων προκαλούν οι δηλώσεις του Hartwig Fischer, ο οποίος παρουσιάζεται κατηγορηματικός σχετικά με την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα.
Η ακτινοβολία της προσωπικότητας του Ηρακλή και η καθιέρωσή του ως προτύπου ζωής τον κατέστησαν σε διαχρονικό οικουμενικό σύμβολο συνυφασμένο με όλη την πορεία του ελληνικού πολιτισμού. Γράφει η Μιμίκα Γιαννοπούλου.
Διεκδικεί μια θέση ανάμεσα στα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO με την υποψηφιότητα να έχει πάρει ήδη ομοφώνως «πράσινο φως» από τα μέλη του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου και τον φάκελο υποψηφιότητάς του να είναι πλήρης.
Η συντονισμένη επιχείρηση διαφύλαξης του δημόσιου θησαυρού, μέσω της απόκρυψης των πολύτιμων εκθεμάτων του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, τις παραμονές της Κατοχής.
Ο εκδοτικός οίκος Siloe μετά από προσπάθειες δέκα ετών εξασφάλισε το δικαίωμα της αναπαραγωγής του σπάνιου χειρογράφου με ηλικία αιώνων και κάθε αντίτυπο θα στοιχίζει από 7.000 έως 8.000 ευρώ.
Η Αργυρώ Μποζώνη γράφει για την ιστορία του ψηφιδωτού του Διονύσου, το οποίο εκτίθεται στη Νέα Υόρκη και η συντήρησή του αποτυπώνεται σε ένα βίντεο 7 λεπτών σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Αρβανιτάκη.
Η Αργυρώ Μποζώνη επισκέπτεται το Αρχαιολογικό Μουσείο Πειραιά και μαθαίνει με τρόπο αλλιώτικο την ιστορία του μεγάλου λιμανιού της πόλης του Πειραιά μέσα από τα σπάνια εκθέματα του Μουσείου.
Το νέο Ψηφιακό Μουσείο της Ακαδημίας Πλάτωνος, προσκαλεί το κοινό να περπατήσει στους δρόμους που περπάτησε και δίδαξε ο Πλάτωνας και να μυηθεί στο έργο του, μέσω ψηφιακών αναπαραστάσεων και ειδικών κατασκευών.
Άνω του μισού εκατομμυρίου επισκεπτών από όλο τον κόσμο, πέρασαν τις πύλες της έκθεσης «Heaven and Earth. Art of Byzantium from Greek Collections», στους τρεις σταθμούς της στις ΗΠΑ.
ιαβιβάστηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού ο φάκελος υποψηφιότητας του Φρουρίου της Σπιναλόγκας για την εγγραφή του στον Κατάλογο Μνημείων Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO.
Θύελλα αντιδράσεων προκαλούν οι δηλώσεις του Hartwig Fischer, ο οποίος παρουσιάζεται κατηγορηματικός σχετικά με την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα.
Η ακτινοβολία της προσωπικότητας του Ηρακλή και η καθιέρωσή του ως προτύπου ζωής τον κατέστησαν σε διαχρονικό οικουμενικό σύμβολο συνυφασμένο με όλη την πορεία του ελληνικού πολιτισμού. Γράφει η Μιμίκα Γιαννοπούλου.
Διεκδικεί μια θέση ανάμεσα στα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO με την υποψηφιότητα να έχει πάρει ήδη ομοφώνως «πράσινο φως» από τα μέλη του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου και τον φάκελο υποψηφιότητάς του να είναι πλήρης.
Η συντονισμένη επιχείρηση διαφύλαξης του δημόσιου θησαυρού, μέσω της απόκρυψης των πολύτιμων εκθεμάτων του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, τις παραμονές της Κατοχής.
Ο εκδοτικός οίκος Siloe μετά από προσπάθειες δέκα ετών εξασφάλισε το δικαίωμα της αναπαραγωγής του σπάνιου χειρογράφου με ηλικία αιώνων και κάθε αντίτυπο θα στοιχίζει από 7.000 έως 8.000 ευρώ.
Η Αργυρώ Μποζώνη γράφει για την ιστορία του ψηφιδωτού του Διονύσου, το οποίο εκτίθεται στη Νέα Υόρκη και η συντήρησή του αποτυπώνεται σε ένα βίντεο 7 λεπτών σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Αρβανιτάκη.
Η Αργυρώ Μποζώνη επισκέπτεται το Αρχαιολογικό Μουσείο Πειραιά και μαθαίνει με τρόπο αλλιώτικο την ιστορία του μεγάλου λιμανιού της πόλης του Πειραιά μέσα από τα σπάνια εκθέματα του Μουσείου.
Το νέο Ψηφιακό Μουσείο της Ακαδημίας Πλάτωνος, προσκαλεί το κοινό να περπατήσει στους δρόμους που περπάτησε και δίδαξε ο Πλάτωνας και να μυηθεί στο έργο του, μέσω ψηφιακών αναπαραστάσεων και ειδικών κατασκευών.
Άνω του μισού εκατομμυρίου επισκεπτών από όλο τον κόσμο, πέρασαν τις πύλες της έκθεσης «Heaven and Earth. Art of Byzantium from Greek Collections», στους τρεις σταθμούς της στις ΗΠΑ.