«Αυτός που επιβάλλεται στο εκκλησιαστικό όργανο είναι ο κυρίαρχος όλων μας», έλεγε ο Λ.Β. Μπετόβεν. Κι αν ένα έργο μετουσιώνει αυτή την άποψη είναι η Τρίτη Συμφωνία του Γάλλου ρομαντικού Καμίγ Σαιν-Σανς που έκτοτε ουδέποτε ασχολήθηκε με το είδος.
Ο Πολωνός μαέστρος Μιχάλ Νεστερόβιτς συμπράττει με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών στις 28 Απριλίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών επιλέγοντας να διευθύνει το γεμάτο θεματικές μεταμορφώσεις γραπτό, στο οποίο ο Τίτος Γουβέλης αναλαμβάνει τον πρωταγωνιστικό ρόλο του εκκλησιαστικού οργάνου. Η βραδιά ανοίγει με τη νέα σύνθεση του Δημήτρη Σκύλλα που αντλεί έμπνευση από τον χορό του Ζαλόγγου. Η Ντόρα Μπακοπούλου ακολουθεί, προσφέροντας την ευαισθησία και το μουσικό της γούστο στην υπηρεσία του διάσημου πιανιστικού κοντσέρτου του Ραβέλ.
Το πρόγραμμα με μια ματιά
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΚΥΛΛΑΣ (γεν. 1987)
Ο χορός του Ζαλόγγου, παραγγελία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών για τα 200 χρόνια της Ελληνικής Επανάστασης
ΜΩΡΙΣ ΡΑΒΕΛ (1875–1937)
Κοντσέρτο για πιάνο σε σολ μείζονα
ΚΑΜΙΓ ΣΑΙΝ-ΣΑΝΣ (1835–1921)
Συμφωνία αρ. 3 σε ντο ελάσσονα, έργο 78, «του εκκλησιαστικού οργάνου»