Με πρωτοβουλία του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Θεατρολόγων –Π.Ε.ΣΥ.Θ., δέκα επιστημονικές Ενώσεις συμπορεύονται διεκδικώντας τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων εν όψει των επικείμενων διορισμών στην εκπαίδευση και καλούν σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Τρίτη, 31/5, στις 14:30 στο ΥΠΑΙΘ.
Ζητούν να διασφαλισθεί η ισότιμη πρόσβαση όλων των παιδιών στην ολόπλευρη και ποιοτική εκπαίδευση και να μπει ένα τέλος στην αγωνία και την ανασφάλεια των συναδέλφων τους που είτε αναπληρώνουν τους «εαυτούς τους», παραμένοντας αδιόριστοι επί σειρά ετών, είτε αντιμετωπίζουν ήδη τον εφιάλτη της ανεργίας στη δυστοπική πραγματικότητα που ζούμε.
Τονίζουν, μεταξύ άλλων, στο κοινό κάλεσμα που εξέδωσαν:
«Επειδή όλα τα παιδιά δικαιούνται τη βέλτιστη παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης στο δημόσιο σχολείο, επειδή όλα τα διδακτικά αντικείμενα είναι εξίσου σημαντικά και η Πολιτεία οφείλει να τα αντιμετωπίζει με τον δέοντα σεβασμό και χωρίς διακρίσεις, επειδή όλοι οι εκπαιδευτικοί κάθε κλάδου και ειδικότητας έχουν την ίδια αξία και αξιοπρέπεια, επειδή η ισονομία και η δικαιοσύνη δεν μπορεί να παραμένουν λέξεις, αλλά ουσία και πυρήνας κάθε διαδικασίας
Σας καλούμε σε συμπόρευση στο δίκαιο αγώνα μας για την κατεπείγουσα επαναφορά των οργανικών κενών που αφαιρέθηκαν και σύσταση νέων οργανικών θέσεων στους κοινούς κλάδους για την κάλυψη όλων των αναγκών και ζητούμε τη στήριξη και τη συμμετοχή σας στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας μας την Τρίτη, 31/5 και ώρα 14:30 στο ΥΠΑΙΘ».
Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων – ΕΝ.ΕΚ.Ε.Μ.
Επιμελητήριο Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος – Ε.Ε.Τ.Ε.
Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης – Π.Ε.ΚΑ.ΓΕ.Π.Ε.
Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής – Π.Ε.ΚΑ.Π.
Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων – Π.Ε.ΣΥ.Θ.
Σύλλογος Αποφοίτων Τμήματος Μουσικών Σπουδών Ιονίου Πανεπιστημίου
Σύλλογος Εκπαιδευτικών Δραματικής Τέχνης – ΣΕ.ΔΡΑ.ΤΕ.
Συντονιστικό Καθηγητών Φυσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας
Ομοσπονδία Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης