Εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο κάνουν τον περίπατό τους στο υπερυψωμένο πάρκο της High Line, μια σιδηροδρομική γραμμή της Νέας Υόρκης, στη δυτική πλευρά του Μανχάταν που εγκαταλείφθηκε το 1980 και μετατράπηκε σε ένα υπερυψωμένο γραμμικό πάρκο μήκους δυόμισι περίπου χιλιομέτρων. Από το άνοιγμά της, το 2009, μέχρι σήμερα το High Line έχει γίνει η εικόνα της σύγχρονης αρχιτεκτονικής τοπίου, καθώς συνδυάζει τον αστικό σχεδιασμό με την οικολογία και θεωρείται από τα πιο επιτυχημένα σχέδια παρέμβασης στην πόλη. Με θέα το ποτάμι και την πόλη, το πάρκο της High Line έγινε όχι μόνο τουριστικό αξιοθέατο αλλά ώθησε στην ανάπτυξη όλης της περιοχής γύρω από αυτό.

Το High Line είναι το μοναδικό πάρκο στη Νέα Υόρκη με ένα ειδικό πρόγραμμα σύγχρονης τέχνης που προσφέρεται στο κοινό δωρεάν, με αναθέσεις και παραγωγές έργων που πυροδοτούν τον διάλογο ως ουσιαστικό στοιχείο της ζωής στην πόλη.
Με επικεφαλής την καλλιτεχνική διευθύντρια της επόμενης Μπιενάλε στη Βενετία και επιμελήτρια τέχνης, Cecilia Alemani, η High Line Art ζήτησε με ένα μέιλ από την κοινότητα του High Line, να εξετάσει τις προτάσεις που έχουν υποβληθεί από καλλιτέχνες σε όλο τον κόσμο και αφορούν την τοποθέτηση του νέου έργου που θα τοποθετηθεί σε ένα σημείο της σιδηροδρομικής γραμμής με τίτλο “The Plinth“.

Σε μια εποχή που η διαδικασία ανάθεσης της δημόσιας τέχνης βρίσκεται υπό έλεγχο σε όλο τον κόσμο, η επιτροπή της High Line προχωρά στον εκδημοκρατισμό της επιλογής έργου καθώς η επιτροπή θα λάβει υπόψη της τις απαντήσεις στο ερώτημα της καλλιτεχνικής διευθύντριας «Πώς πιστεύετε ότι αυτές οι προτάσεις θα αντιπροσωπεύουν το High Line, τη Νέα Υόρκη, και αυτή τη στιγμή;» στο site High Line με τίτλο «Φανταστείτε το μέλλον της Πλίνθου».
Η επιμελητική ομάδα εξετάζει επί του παρόντος προτάσεις από 80 καλλιτέχνες από 40 χώρες για τη δημιουργία ενός νέου υπαίθριου έργου μεγάλης κλίμακας για την τρίτη και τέταρτη έκδοση της διοργάνωσης που θα παρουσιαστούν το 2022 και 2024 αντίστοιχα. Το φθινόπωρο, η επιμελητική ομάδα της High Line Art θα ανακοινώσει μια λίστα με καλλιτέχνες, οι οποίοι στη συνέχεια θα δημιουργήσουν μακέτες από τα προτεινόμενα έργα τους που θα αποτελέσουν μια δημόσια έκθεση.
Ανάμεσα στα ονόματα Kapwani Kiwanga, Teresita Fernández, Olu Oguibe, Robert Pruitt, Nick Cave, Alfredo Jaar, Daniel Lind-Ramos, Meriem Bennani, Claudia Martínez Garay, Beatriz Cortez, Mary Sibande περιλαμβάνεται και αυτό της Γεωργίας Σαγρή.
Η Γεωργία Σαγρή κατασκεύασε μια ράμπα ως γλυπτό αλλά και ως συνέχεια του περιπάτου στο High Line, ένα έργο που επιτρέπει στο κοινό να δημιουργήσει ή να πάρει μέρος σε μια ηχητική και ακουστική εμπειρία.
Στην ελαφρώς κεκλιμένη ράμπα που επιτρέπει προσβασιμότητα σε όλους υπάρχουν εκατοντάδες χειροποίητα κύμβαλα από μέταλλο, ξύλο και πέτρα που παράγουν ήχο τόσο από την κίνηση του αέρα αλλά και από το άγγιγμα του επισκέπτη δημιουργώντας μια διαρκή ροή που εξαπλώνεται στον χώρο και περιβάλλει τον επισκέπτη. Με αυτό τον τρόπο δημιουργείται πληθώρα ακουστικών συνθέσεων, που ποτέ η μία δε μοιάζει με την προηγούμενη, ανεξάρτητα, αλλά και σε ακουστική αλληλουχία.
Η Σαγρή φιλοδοξεί να προσκαλέσει συνθέτες από διάφορα μέρη του κόσμου και ντόπιους μουσικούς να δημιουργήσουν τη δική τους συμφωνία ήχων, μια πρωτότυπη μουσική σύνθεση, ενεργοποιώντας τη ράμπα ως σκηνή αλλά και ως ένα μεγάλο, δημόσιο μουσικό όργανο.