Η τοιχογραφία του Banksy στην πόλη Πορτ Τάλμποτ αναζητά πλέον ένα νέο σπίτι

Μια γωνιακή τοιχογραφία του Banksy με ένα παιδί που για πρώτη φορά έκανε την εμφάνισή της τον Δεκέμβριο του 2018 αφαιρέθηκε ώστε να αποθηκευτεί, ωστόσο, η μοίρα του έργου ακόμη παραμένει άγνωστη

Μια γωνιακή τοιχογραφία του Banksy με ένα παιδί που για πρώτη φορά έκανε την εμφάνισή της στην πόλη Πορτ Τάλμποτ της Νότιας Ουαλίας τον Δεκέμβριο του 2018 αφαιρέθηκε πριν μερικές μέρες ώστε να αποθηκευτεί.

Ωστόσο, η μοίρα του έργου ακόμη παραμένει άγνωστη, αφού τα αρχικά σχέδια έκθεσής της στο Πανεπιστήμιο του Σάφολκ «γκρεμίστηκαν» σύμφωνα με τον John Brandler, τον έμπορο που κατέβαλε ένα εξαψήφιο ποσό για αυτό το έργο οραματιζόμενος έναν αστικό χώρο τέχνης στο κέντρο της πόλης μαζί με μια ακόμη τοιχογραφία του Banksy που ο Brandler αγόρασε το 2020, «Το κορίτσι με το χούλα-χουπ». Όπως ο ίδιος ανάφερε σε σχετική ερώτηση το έργο δεν αναδείχθηκε και δεν αξιοποιήθηκε από τους τοπικούς φορείς καθώς σύμφωνα με τα λεγόμενά τους «Ο Bansky δεν είναι Ουαλός».

«Αυτή τη στιγμή ψάχνω να βρω ένα σπίτι για αυτό. Η τέχνη είναι για να σε δεις. Δεν είναι για να σε σπρώχνουν σε ένα κτήριο με σβηστό φως. Και δεν είναι για να σε χώσουν σε μια αποθήκη», δήλωσε σχετικά ο Brandler, ο προστάτης πλέον του έργου.

Αρχικά ζωγραφισμένη σε ένα γκαράζ που ανήκει στον τοπικό χαλυβουργό Ian Lewis, η τοιχογραφία, από μια γωνία απεικονίζει  ένα παιδί να απολαμβάνει τις χιονονιφάδες δίπλα σε ένα έλκηθρο, και από την άλλη γίνεται σαφές ότι το χιόνι μάλλον στην πραγματικότητα είναι στάχτες από ένα φλεγόμενο σκουπιδότοπο, πιθανό σχόλιο για την κακή ποιότητα του αέρα στην ευρύτερη περιοχή.

Το έργο συγκέντρωσε πλήθη, αφού ο Banksy το επιβεβαίωσε ως δικό του, δημοσιεύοντας ένα βίντεο στο διαδίκτυο μαζί με το μήνυμα “season’s greetings“. Ένα κομμάτι πλεξιγκλάς τοποθετήθηκε στη συνέχεια γύρω του για να το προστατεύσει μετά από μια απόπειρα βανδαλισμού του.

Έργα που σίγουρα τους αξίζει να τοποθετηθούν σε μέρη αποδοχής, και θαυμασμού ή έστω εποικοδομητικής κριτικής και όχι σε ανίερα σημεία, ξεχασμένα και πλήρως εγκαταλελειμμένα. Ο Brandler βρίσκεται πλέον σε αναζήτηση ενός νέου χώρου που θα αναδείξει το έργο εφόσον τελικά όλες οι συνομιλίες με τους δημοτικούς φορείς αλλά και το Πανεπιστήμιο Σάφολκ δεν απέδωσαν μετά από μια σειρά παρεξηγήσεων και λανθασμένων χειρισμών σχετικά με την ανάληψη του κόστους απομάκρυνσης κι εγκατάστασης σε νέο χώρο.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Κάθε Σάββατο θα λαμβάνετε στο e-mail σας το newsletter του ελc με τις προτάσεις μας για την εβδομάδα!

Podpourri. Ιστορίες που ακούγονται

Ακολουθήστε το ελculture.gr στο Google News

το ελculture σας προσκαλεί σε εκδηλώσεις

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.