Η φωτογράφος Michele Abeles ξεχωρίζει, με μια σαγηνευτική νεκρή φύση όπου ένας εξαϋλωμένος αγκώνας είναι ένα ακόμα αποπροσανατολιστικό διακοσμητικό στοιχείο, εξισωμένο με ένα μπουκάλι ή ένα φυτό.
-The New Yorker, Goings On About Town, June 2011
Ίσως το πιο εύστοχο παράδειγμα του μέλλοντος ως αφανισμού είναι το Άτιτλο, 2011, μία φωτογραφία της Michele Abeles όπου η καλλιτέχνης ψαλιδεύει την εξυμνισμένη της εικονογραφία για να κατασκευάσει ένα αραιό μωσαϊκό: η θυσία προσφέρεται με αντάλλαγμα την σωτηρία.
-Beau Rutland, Artforum, Critics’ Picks, 2011
Τρεις φωτογραφίες της Michele Abeles παρουσιάζουν πειρακτικά αποσπασματικές σκοπιές ενός μαλλιαρού ανδρικού σώματος, συγκαλυμένου από αντικείμενα (props) και έγχρωμα φίλτρα.
-Karen Rosenberg, The New York Times, 2011
Ένα οικιακό φυτό, ένα ανδρικό γυμνό, ρολά τυπωμένου χαρτιού-οι φωτογραφικές εικόνες στο δυνατό σόλο ντεμπούτο της Abeles δεν είναι ασυνήθιστες, αλλά η σκηνοθεσία τους οδηγεί σε παράξενα ταμπλό που έχουν μια ελκυστική επιπεδότητα.
-The New Yorker, Goings On About Town, May 2011
Περισσότερες πληροφορίες για το Remap3 μπορείτε να βρείτε εδώ.
Remap3
Κεραμεικού 43, Αθήνα 10436
ισόγειο