Εικαστικός συνεργάτης του Φορσάιθ και χορογράφος, ο Αυστριακός Μίκαελ Κλίεν παρουσιάζει για πρώτη φορά δουλειά του στο Φεστιβάλ Αθηνών στον ανοιχτό χώρο Α της Πειραιώς 260, όπου η είσοδος και η έξοδος των θεατών είναι ελεύθερη. Πρόκειται για μια συνάντηση 13 περίπου προσώπων – μια μικτή ομάδα – που αποτελείται απο επαγγελματίες και μη χορευτές, οι οποίοι στήνουν μια διαδραστική «παράσταση – εγκατάσταση».
Καθώς οι θεατές και οι συμμετέχοντες κινούνται ελεύθερα στο χώρο αναμένεται να αναπτυχθεί μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα μέσω των αισθήσεων και της κίνησης. Οπως έχει τονίσει ο ίδιος ο Κλίεν, «οι ερμηνευτές δεν θα ακολουθήσουν αυστηρές χορογραφικές οδηγίες. Θα κινηθούν αυθόρμητα με κινήσεις που θυμίζουν περισσότερο το χορό που θα έκανε ο καθένας σπίτι του ή με τους φίλους του».
Το όλο εγχείρημα κρύβει πίσω του έναν προβληματισμό για την κρίση του Δυτικού πολιτισμού, στον οποίο έχει υπερτροφήσει η λογική και ο καταναλωτισμός έναντι του συναισθήματος, της φαντασίας και της δημιουργικότητας. Σε αυτές τις σκέψεις παραπέμπει άλλωστε και ο τίτλος Jerusalem, που με τη σειρά του παραπέμπει στο ομότιτλο ποίημα του Ουίλιαμ Μπλέικ.