Η παρουσίαση του έργου της στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης επικεντρώνεται στη γνωστή σειρά έργων Personages (Πρόσωπα). Πρόκειται για μεγάλων διαστάσεων γλυπτά με σουρεαλιστική αναφορά και τοτεμική εμφάνιση, που σκαλίστηκαν την περίοδο 1947-1953, αρχικά σε ξύλο, για να αποδοθούν αργότερα σε μπρούντζο. Αυτά τα ανθρωποκεντρικά έργα σχεδιάστηκαν για να παρουσιαστούν ως σύνολα κοινωνικών ομάδων από ιστάμενες μορφές, σε αντιδιαστολή με οποιαδήποτε ιδέα πατριαρχικής ‘μνημειακότητας’. Τα συγκεκριμένα έργα μαζί με ορισμένα νεότερα κιονόσχημα γλυπτά από ατσάλι και ύφασμα, αποτελούν σημαντική συνεισφορά στη γλυπτική του 20ού αι., καθώς αναμοχλεύουν κεντρικά θέματα και εμμονές στο κοσμο-όραμα της καλλιτέχνιδας.
Στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης εκτίθεται και το περίφημο γλυπτό Avenza Revisited II (1968-1969) που εντάσσεται στη σειρά των ‘ανθρωπομορφικών’ τοπίων, με τις οποιεσδήποτε προεκτάσεις, εμπνευσμένο, στη συγκεκριμένη περίπτωση, από την Avenza, την πλούσια σε μάρμαρο περιοχή της Καράρα στην Ιταλία, όπου η Bourgeois επεξεργάστηκε την πέτρα.
Παρουσιάζονται στο σύνολο οχτώ αντιπροσωπευτικά γλυπτά έργα της Louise Bourgeois. Δύο ακόμα gouaches από τη νεότερη σειρά ζωηρών, χρωματικά, ζωγραφικών έργων αποκαλύπτουν την εμφατική ενασχόληση της δημιουργού με τις διάφορες πτυχές της ανθρώπινης σεξουαλικότητας και αναπαραγωγής.