«Το Φάντασμα της Όπερας»: Αυλαία για τη μακροβιότερη παράσταση του Broadway

Η παράσταση θα τιμήσει την 35η επέτειό της τον Ιανουάριο και στη συνέχεια θα δώσει την τελευταία της παράσταση στο Μπρόντγουεϊ στις 18 Φεβρουαρίου

Το «Φάντασμα της Όπερας», η μακροβιότερη παράσταση στην ιστορία του Μπρόντγουεϊ και, για πολλούς, σύμβολο του μουσικού θεάτρου, θα ανοίξει για τελευταία φορά αυλαία τον Φεβρουάριο, αποτελώντας την τελευταία παράσταση που έπεσε θύμα της πτώσης των θεατών μετά το χτύπημα της πανδημίας.

Το κλείσιμο της παράστασης είναι αναμενόμενο από καιρό – καμία παράσταση δεν διαρκεί για πάντα, και οι εισπράξεις της παράστασης αυτής έχουν μειωθεί – αλλά και αναπάντεχο, επειδή το «Φάντασμα της Όπερας» είχε αρχίσει να αποτελεί σχεδόν ένα μόνιμο κομμάτι του τοπίου του Μπρόντγουεϊ, ένα έργο εποχής και έναν δυνατό πόλο έλξης των επισκεπτών που ξεχώριζε στη θεατρική σκηνή. Όμως, στο έτος που πέρασε από τότε που το Μπρόντγουεϊ επέστρεψε από τον επιζήμιο αποκλεισμό του από την πανδημία, το θεατρικό κοινό δεν έχει ανακάμψει πλήρως, και το «Φάντασμα της Όπερας», αν και επέστρεψε δυναμικά το περασμένο φθινόπωρο, δεν κατάφερε να αποφέρει τα προσδοκώμενα έσοδα για να καλύψει το υψηλό εβδομαδιαίο κόστος λειτουργίας του.

Η παράσταση θα τιμήσει την 35η επέτειό της τον Ιανουάριο και στη συνέχεια θα δώσει την τελευταία της παράσταση στο Μπρόντγουεϊ στις 18 Φεβρουαρίου, σύμφωνα με δηλώσεις του εκπροσώπου της.

«Το Φάντασμα της Όπερας» είναι ένα σύμβολο του Broadway της δεκαετίας του 1980, που δημιουργήθηκε από τρεις από τις πιο θρυλικές μορφές στην ιστορία του μουσικού θεάτρου: τον συνθέτη Andrew Lloyd Webber, τον σκηνοθέτη Hal Prince και τον παραγωγό Cameron Mackintosh. Όλοι τους ήταν αφοσιωμένοι για όλα αυτά τα χρόνια στην παράσταση – το 2018, όταν αυτή έκλεισε τα 30 της χρόνια, το γιόρτασαν με ένα εντυπωσιακό σόου που προβαλλόταν στο Empire State Building, ενώ πέρυσι, όταν η παράσταση άνοιξε και πάλι αυλαία μετά το lockdown, ο Webber το γιόρτασε με ένα μεγάλο D.J. party έξω από το θέατρο, όπου δεν έλειψε φυσικά και ένα remix του θέματος.

Από την πρώτη παραγωγή που ανέβηκε στο Λονδίνο το 1986, την παράσταση έχουν δει περισσότεροι από 145 εκατομμύρια άνθρωποι σε 183 πόλεις σε όλο τον κόσμο- έχει παρουσιαστεί σε 17 γλώσσες, και του χρόνου ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί σε 18, όταν θα ανοίξει η παραγωγή στα μανδαρίνικα. Η πρώτη παραγωγή στη μανδαρινική γλώσσα έχει προγραμματιστεί να ανοίξει στην Κίνα το επόμενο έτος. Ένα νέο της τελευταίας στιγμής αφορά και τη μεταφορά του έργου στα ισπανικά με πρωταγωνιστή τον Antonio Banderas.

Στο Μπρόντγουεϊ, την παράσταση έχουν δει 19,8 εκατομμύρια άνθρωποι και έχει αποφέρει κέρδη 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την έναρξή της, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε η Broadway League. Την εβδομάδα που τελείωσε στις 11 Σεπτεμβρίου έβγαλε 867.997 δολάρια, ποσό αξιοπρεπές, αλλά όχι αρκετά καλό για να διατηρηθεί η πορεία ενός μιούζικαλ αυτής της κλίμακας (με μεγάλο καστ, μεγάλη ορχήστρα και περίτεχνο σκηνικό, τα οποία ανεβάζουν το κόστος λειτουργίας).

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Κάθε Σάββατο θα λαμβάνετε στο e-mail σας το newsletter του ελc με τις προτάσεις μας για την εβδομάδα!

Podpourri. Ιστορίες που ακούγονται

Ακολουθήστε το ελculture.gr στο Google News

το ελculture σας προσκαλεί σε εκδηλώσεις

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.