Ο Sonny Touch και οι Honolulu Philharmonic στο ελculture.gr

«Μπουγάτσα με τυρί ή κρέμα ; Με κρέμα με κρέμα με κρέμα»

Ο Sonny Touch (S.T.) και οι Honolulu Philharmonic (Η.Ph.) είναι ένα σχήμα κατ’ εξοχήν Θεσσαλονικιώτικo. Ο δίσκος τους με τίτλο “brain soup” έχει κυκλοφορήσει από τις αρχές του χρόνου, αλλά η συναυλιακή τους παρουσία είναι έντονη κυρίως στον βορά. Πολύ όμορφη παραγωγή με εμφανείς και διαφορετικές καταβολές, εύστοχα παιξίματα και πραγματική διάθεση για μουσική.

ελc: Το “brain soup” είναι μια συλλογική εργασία παραγωγής ; Πως λειτουργείτε σαν σχήμα; O Sonny touch φαντάζεται, γράφει και οι υπόλοιποι εκτελούν; H υπάρχει μια αμφίδρομη σχέση με τους Honolulu Philharmonic όσο αφορά την δημιουργική διαδικασία;
Η.Ph.: Ο Sonny Touch είναι υπεύθυνος για το “brain soup”. Κάποιοι από εμάς συμμετείχαν στην ηχογράφηση και στην παραγωγή του δίσκου. O Sonny touch φαντάζεται, γράφει και οι υπόλοιποι δίνουμε ιδέες και ύφος στις ενορχηστρώσεις των κομματιών. Δύο από τα κομμάτια που παίζουμε στα λαιβ π.χ. ένα electrojungle (χωρίς τίτλο ακόμη) είναι μια συλλογική σύνθεση αλλά το κυρίως υλικό είναι του Sonny.

ελc: Οι Honolulu Philharmonic ισχύουν ως μουσική οντότητα και χωρίς τον Sonny Touch ή είναι περιστρεφόμενοι γύρω από αυτόν;
Η.Ph.:
Οι Honolulu Philharmonic δημιουργήθηκαν από τέσσερις φίλους για να βοηθήσουν στην ζωντανή παρουσίαση του brain soup. Το όνομα προέκυψε ύστερα από μια πολύωρη πρόβα με αμφιλεγόμενο αποτέλεσμα, στο τέλος της οποίας ο Sonny είπε “ακουγόμαστε σαν την φιλαρμονική της Χονολουλούς…”. Από τότε περιστρεφόμεθα…

ελc: Υπάρχουν σχέδια για μια μικρογραφία του ήδη υπάρχοντος σχήματος, το οποίο θα παρουσιάζεται ακουστικά στη σκηνή. Πείτε μας τι σχεδιάζετε.
S.T.:
Πρόκειται για μια ακουστική επαναπροσέγγιση των κομματιών, καινούριου υλικού καθώς και κομματιών που αγαπάμε. Μια ιδέα που είχα από καιρό στο μυαλό μου και θα παρουσιαστεί ζωντανά το συντομότερο. Το «ακουστικά» δε σημαίνει ότι κάνουμε και εκπτώσεις στον ήχο και την ποιότητα, αφού χρησιμοποιούμε ό,τι όργανο χρειαζόμαστε (κρουστά, κοντραμπάσο, ακουστική κιθάρα, φωνές, τρομπέτα, κασετόφωνο…).

ελc: Οι Les Baxter, Tom Waits, Radiohead, Harry Elektron και Θανάσης Παπακωνσταντίνου είναι όλοι κομμάτι αυτού του δίσκου. Αυτό είναι κάτι που το επιδιώκετε συνειδητά ή προκύπτει από το παρόν σας;
S.T.:
Ο Harry Elektron είναι φίλος, αλλά δεν τον ήξερα πριν βγει το “Brain Soup”. Οι υπόλοιποι είναι «φίλοι» από παλιά…

ελc: Θα ήθελα να αναφερθούμε στην καθημερινότητα της Θεσσαλονίκης για τον Sonny Touch και τους Philharmonic. Πως αισθάνεστε σκεπτόμενοι τις παρακάτω έννοιες, εικόνες: Γιάννης Μπουτάρης, Παναγιώτης Ψωμιάδης, το μετρό της Θεσσαλονίκης, Χαλκιδική, το δισκοπωλείο Λωτός.
Η.Ph. – S.T. :
Αλκοόλ, βλαχομπαρόκ, κάνε υπομονή μια λεμονιά θα ανθίσει στη γειτονιά, φραπές, Πάκης – από τα τελευταία δισκοπωλεία. (Support your local record store!)

ελc: Στην πρώτη δεκαετία αυτής τις χιλιετίας είδαμε αρκετές αλλαγές σε εθνικό αλλά και διεθνές επίπεδο. Τι μας επιφυλάσσει αυτή η δεκαετία που βιώνουμε, όχι μόνο ως πολίτες αυτής της χώρας, αλλά και του κόσμου;
Η.Ph.: 

– “who is at the window…..?
– hunger….
– hunger?
– Yeah
– Money makes the world go around, the world go around, the world go around 
it makes the world go around…”
(From “The Money Song” written by John Kander and Fred Ebb – “cabaret”)

Την Κυριακή 20 Νοεμβρίου ο Sonny Touch και οι Honolulu Philharmonic εμφανίζονται στη σκηνή του Six d.o.g.s. Aξίζει να τους ακούσετε ζωντανά!

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Κάθε Σάββατο θα λαμβάνετε στο e-mail σας το newsletter του ελc με τις προτάσεις μας για την εβδομάδα!

Podpourri. Ιστορίες που ακούγονται

Ακολουθήστε το ελculture.gr στο Google News

το ελculture σας προσκαλεί σε εκδηλώσεις

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.