O Anser στέλνει ανταπόκριση στο ελc από το ταξίδι του στην Ισλανδία για το νέο του video clip «Άνθρωπος Ίδιος»

«Αν και μακρινός προορισμός όλοι καταλήξαμε πως κάθε άνθρωπος που επισκέπτεται αυτή τη χώρα σίγουρα φεύγει διαφορετικός από αυτήν.»

Κείμενο: Anser
Φωτογραφίες: Απόστολος Ζυγούρης & Anser

Ο hip hop καλλιτέχνης Anser επιστρέφει με το νέο του τραγούδι «Άνθρωπος Ίδιος» και για το νέο του video clip ταξίδεψε μέχρι τη μακρινή Ισλανδία, για να ραπάρει με τη ζεστή χροιά που τον χαρακτηρίζει μπροστά στο μαγευτικό, αλλά κρύο και χειμωνιάτικο φόντο του Ρέκιαβικ. Βουνά, καταρράκτες και χιόνια αποτελούν το σκηνικό που ο Anser επέλεξε για να μας παρουσιάσει το πρώτο single από τον επερχόμενο δίσκο του και ο ράπερ αποκλειστικά στο ελc μας στέλνει τη δική του ανταπόκριση:

Ήταν ένα μακρύ και κουραστικό ταξίδι από την Αθήνα μέχρι το Ρέικιαβικ. Η άφιξη μας έγινε την Τρίτη 16.11 περίπου στις 10.30 το πρωί. Ήταν η ώρα της ημέρας που αυτή την εποχή ξημερώνει στην Ισλανδία. Το ξεκίνημα ήταν επεισοδιακό αφού λίγα λεπτά μετά την επιβίβασή μας στο όχημα που νοικιάσαμε, και ακριβώς τη στιγμή που πήγαμε να τραβήξουμε το πρώτο μας πλάνο, ο αέρας έσπασε την πόρτα του αυτοκινήτου μας. Το αποτέλεσμα ήταν να μην προλάβουμε να κάνουμε σχεδόν τίποτα σχετικό με γυρίσματα την πρώτη μέρα, αφού έπρεπε να επιστρέψουμε το αυτοκίνητο στο αεροδρόμιο και να συνεννοηθούμε για τη ζημιά. Το βράδυ επισκεφθήκαμε το Ρέικιαβικ και μετά τα μεσάνυχτα τραβήξαμε τα πρώτα μας πλάνα μπροστά από τον Ναό του Χάλγκριμουρ, ο οποίος θεωρείται η πιο πρωτότυπη αρχιτεκτονικά εκκλησία στην Ευρώπη.

Ναός του Χάλγκριμουρ

Έξω από αυτήν βρίσκεται και το άγαλμα του Leifur Eiriksson, ο οποίος ήταν και ο πρώτος Ευρωπαίος που πάτησε την αμερικανική ήπειρο, αρκετά χρόνια πριν τον Χριστόφορο Κολόμβο.

Ολοκληρώνοντας τα πρώτα πλάνα, κατευθυνθήκαμε προς τον φάρο στο λιμάνι, όπου ήταν πολύ πιθανό εκείνη τη νύχτα να εμφανιστεί το Βόρειο Σέλας. Αρκετός κόσμος περίμενε εκεί μαζί μας, ελπίζοντας να απαθανατίσουν τη συγκεκριμένη στιγμή. Εν τέλει τα καταφέραμε να το δούμε στο βάθος του ουρανού, αλλά όχι με την ένταση που προσδοκούσαμε.

Βόρειο Σέλας στο Λιμάνι

Τετάρτη πρωί, αναχωρήσαμε για τα πρωτα locations περίπου μιάμιση ώρα οδήγησης έξω από την πρωτεύουσα μέσα σε ένα πανέμορφο χιονισμένο τοπίο. Πρώτη στάση ήταν η ηφαιστειακή λίμνη Kerid, γνωστή και ως «Μάτι του κόσμου». Θεωρείται ότι αυτός ο “κρατήρας λίμνης” σχηματίζεται από υπόγεια ύδατα καθώς κάθεται στο ίδιο ύψος με το επίπεδο του νερού.

Κρατήρας Kerid

Σε μικρή απόσταση, βρίσκεται το φημισμένο Geysir, ένας πίδακας νερού που φτάνει μέχρι και τα 15 μέτρα σε ύψος. Η περιοχή είναι πολύ τουριστική και δυστυχώς δεν καταφέραμε να πάρουμε τα πλάνα που θα θέλαμε.

Geysir

Στη συνέχεια, κατευθυνθήκαμε προς τον διάσημο καταρράκτη Gullfoss. Το κρύο ήταν πλέον ανυπόφορο μιας και τα ορμητικά παγωμένα νερά σε συνδυασμό με τον αέρα έκαναν πολύ δύσκολο το έργο μας.

Καταρράκτης Gullfoss

Φεύγοντας από εκεί βάλαμε πλώρη προς την περιοχή του Vik, κάνοντας μια στάση στον καταρράκτη Seljalandsfoss, όπου είδαμε τα ορμητικά νερά να πέφτουν από ύψος 80 μέτρων.

Κάπως έτσι έκλεισε η δεύτερη μέρα, αφου νύχτωσε λίγο πριν τις 5 και εμείς πήραμε το δρόμο προς το Vik, όπου και διανυκτερεύσαμε.

Vik

Την Πέμπτη κινηθήκαμε προς το Glacier Lagoon και την Diamond beach, που βρίσκεται περίπου 2 ώρες απόσταση από εκεί που διανυκτερεύσαμε. To θέαμα ήταν μαγευτικό και από αυτο το μέρος προήλθε και το πρώτο πλάνο του clip μας. Τελικός προορισμός μας ήταν το Hofn όπου δυστυχώς όταν φτάσαμε ήταν ήδη βράδυ και χάσαμε ένα από τα βασικά location που χρειαζόμασταν για το video.

Glacier Lagoon

Την Παρασκευή ξυπνήσαμε αρκετά νωρίς, κατευθυνόμενοι προς το εγκαταλελειμμένο αεροπλάνο, το οποίο χρειάστηκε περίπου 40 με 50 λεπτά περπάτημα μέχρι να αποκαλυφθεί μπροστά μας. Το κουφάρι του αεροπλάνου έχει μείνει εκεί για πολλές δεκαετίες μετά από αναγκαστική προσγείωση που επιχείρησε ο πιλότος του.

Sólheimasandur, Τα συντρίμμια του αεροπλάνου

Επόμενη στάση η επιβλητική Reynisfjara Beach, η μαύρη παραλία που εκεί γυρίστηκαν σκηνές του Game of thrones. Αν και υπήρχε πολύς κόσμος καταφέραμε να πάρουμε τα πλάνα που θέλαμε και έχοντας πλέον ολοκληρώσει τα εξωτερικά γυρίσματα επιστρέψαμε προς το Vik, όπου είδαμε την επιβλητική κόκκινη εκκλησία της πόλης χτισμένη σε έναν λόφο πάνω από αυτήν.

Vik

Το Σάββατο ήταν η μέρα της επιστροφής και ύστερα από μία σύντομη βόλτα στο Ρέικιαβικ, κατευθυνθήκαμε προς το αεροδρόμιο. Αφήνοντας πίσω την Ισλανδία στο μυαλό όλων μας πέρα από τα μαγευτικά τοπία που αντικρύσαμε, ήταν και ο θαυμασμός προς την οργάνωση αυτού του μικρού κράτους σε πληθυσμό, αλλά μεγάλο σε έκταση βέβαια, η αρτιότητα που ήταν τα πάντα τοποθετημένα και οργανωμένα ενώ επίσης και η ασφάλεια που νιώθεις ως επισκέπτης.

Anser

tags / Anser

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Κάθε Σάββατο θα λαμβάνετε στο e-mail σας το newsletter του ελc με τις προτάσεις μας για την εβδομάδα!

Podpourri. Ιστορίες που ακούγονται

Ακολουθήστε το ελculture.gr στο Google News

το ελculture σας προσκαλεί σε εκδηλώσεις

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.