To Σάββατο 15 Μαρτίου στις 22:30 ο 1ος Όροφος φιλοξενεί για μία συναυλία τους Nanophonic.

Το nanophonic είναι το νέο side project των Νάνων: μια κατάδυση στον πυρήνα της 20χρονης μουσικής τους με σκοπό την αποδόμησή της και την ανασύστασή της σε αυτοσχεδιαστικές φόρμες εμπλουτισμένες με νέα πειραματικά στοιχεία που δεν μπορούν να αποδοθούν σε περιβάλλον δομημένων τραγουδιών.