Η Parmalat, η ιταλική βιομηχανία τροφίμων υπήρξε σύμφωνα με τα οικονομικά έντυπα παγκοσμίως από τους κορυφαίους παίκτες στον τομέα των γαλακτοκομικών προϊόντων. Όταν έπεσε θύμα του ιδρυτή της, Καλίστο Τάντσι, έγινε «σεισμός». Το 2003 ανακαλύφθηκε μία «τρύπα» 14 δισ. ευρώ στα ταμεία της, οφειλόμενη σε απάτες του Τάντσι, ο οποίος και καταδικάστηκε το 2010 σε κάθειρξη 18 ετών. Ο Τάντσι, γνωστός φιλότεχνος και συλλέκτης έργων τέχνης εκτός από τα μυστικά του κολοσσού που διηύθυνε και των μετρητών που δεν βρέθηκαν ποτέ έκρυβε και έναν άλλο θησαυρό, αποτελούμενο από πίνακες των Μονέ, Βαν Γκογκ, Πικάσο, Μιρό, Μαγκρίτ, Μοντριάν, Τουλούζ-Λοτρέκ, Πικαμπιά και Τζάκομο Μπάλα.
Ο Τάντσι, όταν συνελήφθη υποστήριζε σθεναρά ότι η ιταλική αστυνομία ψάχνει αδίκως και ότι ο θησαυρός των έργων τέχνης ήταν «άνθρακες», λέγοντας μάλιστα ότι «στο σπίτι μου δεν υπάρχουν κελάρια με πολύτιμους πίνακες». Τελικά μπορεί το κελάρι του να είχε μόνο πολύτιμα κρασιά, αλλά τα σπίτια των έμπιστών του στην Πάρμα και στα περίχωρά της ήταν γεμάτα έργα τέχνης.
Η συλλογή του αποτελούμενη από πίνακες, σχέδια, χαρακτικά και γλυπτά, βγαίνει σε δημοπρασία, μετά από χρόνια που φυλασσόταν από το ιταλικό κράτος, το οποίο κάλεσε εμπειρογνώμονες προκειμένου πριν τη δημοπρασία να κατηγοριοποιήσει τα έργα μέσω του διάσημου οίκου δημοπρασιών Παντολφίνι της Φλωρεντίας.
Τα έργα χωρίστηκαν σε αυτά που έχουν διεθνές ενδιαφέρον και αυτά που είναι τοπικού χαρακτήρα. Τα πενήντα πέντε έργα που θα δημοπρατηθούν αναμένεται να αποφέρουν έσοδα εκατομμυρίων, κυρίως όμως προβάλλονται δύο έργα του Βαν Γκογκ, η «Ιτιά» (Pollard Willow, του 1881-82) και η «Νεκρή Φύση» (1885), δύο έργα του Βασίλι Καντίνσκι τα “Dunn und flecking souple” και “Sestre-Abends”, το δεύτερο των οποίων έχει φιλοτεχνηθεί στην Ιταλία.
Στη συλλογή υπάρχουν έργα των Ιταλών ζωγράφων Τζαντομενέγκι, Τζοβάνι Σεγκατίνι, Τζουζέπε ντε Νίτις και Ουμπέρτο Μποτσόνι. Ο οίκος Παντολφίνι θεωρεί τη δημοπρασία «το μεγαλύτερο γεγονός των τελευταίων 50 χρόνων», καθώς η συλλογή του Τάντσι είναι ασύλληπτη σε ποιότητα έργων και ποικιλία, με έργα διεθνούς εμβέλειας που δεν έχει καταγραφεί σε καμία άλλη ιταλική συλλογή έργων τέχνης. Μάλιστα το Υπουργείο Πολιτισμού της Ιταλίας έχει χαρακτηρίσει «εθνικό θησαυρό» τρία έργα της δημοπρασίας, τα οποία επιτρέπει να τα «χτυπήσουν» μόνο Ιταλοί συλλέκτες, μουσεία και γκαλερί καθώς δεν επιτρέπεται να εξαχθούν σε άλλη χώρα.