Ωμά αποκαλυπτικό και βαθιά πολιτικό, ένα έργο που γεννά αντιπαραθέσεις και κερδίζει επαίνους όπου παίζεται. Ο Ζερόμ Μπελ είναι από τους χορογράφους που έχουν γράψει ιστορία και όχι μόνο μεταφορικά. Βάζοντας στο μικροσκόπιο τη δομή του ζωντανού θεάματος, αμφισβήτησε με χιούμορ και σοβαρότητα κάθε δεδομένη σύμβαση και αποδόμησε την καθιερωμένη σχέση ανάμεσα στον ερμηνευτή, το κοινό και το υλικό της παράστασης. Αιρετικός όπως πάντα, δημιουργεί αυτή τη φορά μια περφόρμανς σε συνεργασία με το Theater Hora, μια ομάδα επαγγελματιών ηθοποιών με διανοητικές αναπηρίες από τη Ζυρίχη.
Μετά από μια σειρά έργων που αποκάλυπταν τη σχέση ανάμεσα στη δημόσια και την ιδιωτική ζωή ορισμένων σημαντικών σύγχρονων χορευτών, ο Μπελ στρέφει το βλέμμα του στη ζωή των συγκεκριμένων ανθρώπων πάνω στη σκηνή, με τρυφερότητα και ευαισθησία, αλλά και σαν να κάνει μια σπουδή πάνω στο τι σημαίνει χορός για αυτούς.
Οι έντεκα ηθοποιοί, ηλικίας από 18 έως 51 ετών, αντιδρούν ελεύθερα, με το δικό τους τρόπο και πολλές φορές με χιούμορ στις οδηγίες του σκηνοθέτη Μπελ. Η μοναδικότητά τους, οι αδυναμίες και οι ευαισθησίες τους αποκαλύπτουν την ενιαία, εν τέλει, ανθρώπινη φύση. Το έργο διαχειρίζεται την αναπηρία με ειλικρίνεια, όχι ως κάτι που θα πρέπει να κρύβεται πίσω από την κουρτίνα της πολιτικής ορθότητας, αλλά ως μέρος της ζωής, με αισθητικές και πολιτικές προεκτάσεις. Ωμά αποκαλυπτικό και βαθιά πολιτικό, έγινε δεκτό με αντιπαραθέσεις, αλλά και με επαίνους, όπου παίχτηκε μέχρι τώρα.