Η ομάδα L.EN.TE (les enfants terribles) παρουσιάει για δεύτερη χρονιά την performance ”Anais + Henry . A love song ” για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων. Η παράσταση είναι βασισμένη στα προσωπικά ημερολόγια της Αναίς Νιν , τα μυθιστορήματα του Χένρυ Μίλλερ, την ερωτική τους αλληλογραφία και από βιογραφικές πηγές .
Η Αναίς Νιν ήταν από τις πρώτες γυναίκες που εξερεύνησε την ερωτική γραφή. Ιδεαλίστρια, ευφυής, αναζητούσε αδιάκοπα την πραγματική της ταυτότητα ως γυναίκα και ως καλλιτέχνης, θα πειραματιστεί με την ζωή της, θα φτάσει στα άκρα τις σχέσεις της μ’όλους όσους αγάπησε και αυτούς τους πειραματισμούς θα τους αποτυπώσει στο χαρτί. Σε διαρκή ανησυχία ψάχνοντας πάντα κάτι πιο μεγάλο από την ανθρώπινη ευτυχία, κάτι που θα ξεπερνάει τα σύνορα των ανθρωπίνων σχέσεων. ‘Ενα ανήσυχο πνεύμα που αγωνιζόταν μέχρι το τέλος, για το δικαιωμα της στην ελευθερία της έκφρασης και της ελεύθερης επιλογής. ”Αν δεν είχα δημιουργήσει ολοκληρωτικά έναν δικό μου κόσμο, θα είχα σίγουρα πεθάνει μέσα στο κόσμο των άλλων”, έγραψε διχασμένη ανάμεσα στον μεγαλοαστικό τρόπο ζωής και τον μποέμικο κόσμο που τόσο την γοήτευε . ‘Εγινε ευρέως γνωστή με την έκδοση των ημερολογίων της την δεκαετία του ’60.
Το 1932 στο Παρίσι γνώρισε τον Χένρυ Μίλλερ και ξεκίνησε η παράνομη ερωτική τους σχέση που η επιρροή της τους στιγμάτισε και τους άλλαξε σαν ανθρώπους και συγγραφείς. Ο Μίλλερ την βοήθησε να συμφιλιωθεί με τον κόσμο και την μύησε στον ελεύθερο τρόπο ζωής του παρισινού μποέμικου κύκλου των καλλιτεχνών. Η Αναίς Νιν, όταν εκείνος ήταν απένταρος τον συντηρούσε και χρηματοδότησε την πρώτη έκδοση του ”Τροπικού του Καρκίνου ”.
Η ομάδα L.EN.TE απέφυγε ένα σκηνικό ανέβασμα μαρτυρία της βιογραφίας των δυο συγγραφέων και της εποχής, αλλά παρακολουθούμε την διαδρομή της Αναίς Νιν μέσα στον χρόνο, σαν την μαρτυρία μιας γυναίκας που μέσα από τις σχέσεις της με τους άλλους προσπαθεί να βρει την πραγματική της ταυτότητα, την σεξουαλικότητα της, να παλέψει με τους φόβους της. Την παρακολουθούμε από την παιδική της ηλικία μέχρι την στιγμή που η σχέση της με τον Μίλλερ άρχισε να φθίνει και την συνειδητή, αν και σπαραχτική γι’αυτήν επιλογή να απαρνηθεί την μητρότητα .