Οι Villagers Of Ioannina City ανακοινώνουν το νέο άλμπουμ τους “Venceremos” και παρουσιάζουν το πρώτο single από αυτό, με τίτλο “Ghosts In The sky“.

Οι πρωτοπόροι VILLAGERS OF IOANNINA CITY, επιστρέφουν με το “Venceremos“, το νέο τους δίσκο που κυκλοφορεί στις 18 Σεπτεμβρίου 2026 μέσω της Napalm Records. Διευρύνοντας ακόμη περισσότερο το μουσικό τους σύμπαν, το συγκρότημα παρουσιάζει το πιο φιλόδοξο και ολοκληρωμένο έργο της πορείας του μέχρι σήμερα. Συνδυάζοντας heavy rock, progressive metal, διακριτά folk στοιχεία και ελληνικές ηχητικές αναφορές, δημιουργούν μια ωμή, άμεση και έντονη ακουστική εμπειρία.

Με τις επικές κιθάρες, τις ξεσηκωτικές μπασογραμμές και τα παραδοσιακά όργανα στον ήχο τους, το πρώτο single των VILLAGERS OF IOANNINA CITY, “Ghosts in the sky“, δημιουργεί μια ατμόσφαιρα, όπου το δυναμικό heavy rock συναντά την τελετουργική ψυχεδέλεια.

Το επερχόμενο άλμπουμ τοποθετείται σε ένα δυστοπικό μέλλον, διαμορφωμένο από την ψευδαίσθηση, τον έλεγχο και τον φόβο, και ξετυλίγεται ως ένα ταξίδι εξορίας, αντίστασης και αφύπνισης. Ακολουθεί εκείνους που υψώνονται απέναντι σε έναν διαλυμένο κόσμο, απορρίπτοντας θεούς και σύγχρονους βασιλιάδες προκειμένου να διεκδικήσουν ξανά την ελευθερία και το νόημα. Μέσα από αγώνες, ελπίδα, φόβους και στοχασμούς γύρω από την ίδια την ύπαρξη, μία αλήθεια παραμένει σταθερή –

Η αποστολή μας είναι μια και το όνομά της: Ελευθερία – Με αυτή την κυκλοφορία, οι VILLAGERS OF IOANNINA CITY μοιράζονται μια ισχυρή καλλιτεχνική δήλωση και ένα ταξίδι μέσα από το σκοτάδι, την αντίσταση και την ακλόνητη δύναμη της εξέγερσης.

«Το “Ghosts in the Sky” είναι το σκάφος που μεταφέρει όλες τις ελπίδες και τα όνειρά μας. Είναι ένα κάλεσμα να σταθούμε ενωμένοι απέναντι στον φόβο, εκεί όπου η ελπίδα ταξιδεύει σαν ένα μακρινό αστέρι και η ελευθερία αξίζει κάθε μάχη. Μιλά για την ανυπακοή, την ενότητα και την πίστη στην αλλαγή, ακόμη κι όταν όλοι λένε πως δεν πρόκειται να έρθει».

VILLAGERS OF IOANNINA CITY

Alex Karametis – Φωνητικά, Κιθάρες, Synths

Akis Zois – Μπάσο

Aris Giannopoulos – Τύμπανα

Dimitris Brentas – Πνευστά

LIVE Παρουσίαση Δίσκου «Venceremos» : 20 Σεπτεμβρίου, στο Θέατρο Λυκαβηττού | Αθήνα

Θα ακολουθήσει περιοδεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Διαθέσιμο σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες

Ημερομηνία Κυκλοφορίας Αλμπουμ Venceremos: 18 Σεπτεμβρίου

Διαθέσιμο για προπαραγγελία εδώ

Η ηχογράφηση και παραγωγή του «Venceremos» έγινε από τον Αλέξη Καραμέτη στο Magnanimous X Studio στην Ελλάδα, ενώ η μίξη και το mastering πραγματοποιήθηκαν από τον Jacob Hansen στα Hansen Studios.

Photo Credits: Dubravka Rasic

Κυκλοφορεί από τη Napalm Records