Ένα τσίρκο εν πλω με προορισμό τη “γη της επαγγελίας”. Ένα ζευγάρι γελωτοποιών χρίζεται κατά λάθος (ή κατ’ ανάγκη;) παγκόσμιο σύμβολο ιδανικού. Κάθε επιβάτης ταγμένος στο προσωπικό του νούμερο. Ο εκφωνητής καθοδηγεί και υπνωτίζει. Εικοσιτέσσερις εικόνες – εικοσιτέσσερα διαφημιστικά σποτ προωθούν, εν αγνοία των πρωταγωνιστών τους, ό,τι “πουλιέται και αγοράζεται” υπό την επωνυμία Αfta-City. Υπάρχει πραγματικά Αfta-City, ή πρόκειται για την πιο επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια όλων των εποχών; Ένα παρελθόν ιδωμένο μέσα από ένα φίλτρο μέλλοντος. Ένα μέλλον, ιδωμένο μέσα από ένα φίλτρο παρελθόντος. Γιατί η ιστορία και η διαφήμιση επαναλαμβάνονται…