Το Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων γιορτάζει τα Φώτα με μια ακουστική συναυλία από τους Rebetiko Enfant Gâté, τη Δευτέρα 6 Ιανουαρίου.
Ο Φώτης Κότσιφας (φωνή, κιθάρα) και ο Φώτης Κόλλιας (μπουζούκι) γιορτάζουν μ’ ένα πρόγραμμα αφιερωμένο στο ηχόχρωμα των τενόρων της Σμύρνης, που συνδύαζαν το καφέ Αμάν με την οπερέτα και το κλασικό τραγούδι.
