Τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013 στις 21.00, η Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης παρουσιάζει την ταινία “Καλοκαίρι στο μπαλκόνι” στον κινηματογράφο Φαργκάνη.

Καλοκαίρι στο μπαλκόνι, Sommer vorm Balkon /Γερμανία 2005/110’

Σκηνοθεσία: Andreas Dresen
Πρωταγωνιστούν: Nadja Uhl, Inka Friedrich, Andreas Schmidt

Η Κάτριν και η Νίκε είναι φίλες και συγκατοικούν στο Πρέντσλαουερ Μπεργκ, στο Ανατολικό Βερολίνο. Η πρώτη είναι άνεργη και μητέρα ενός ανήλικου παιδιού, ενώ η δεύτερη είναι μοδίστρα αλλά φροντίζει ηλικιωμένους. Και οι δύο γνωρίζουν το Ρόναλντ…

Πρόκειται για την ιστορία δύο φιλενάδων, που περνούν το καλοκαίρι στο μπαλκόνι, παρατηρώντας τη διόλου ρουτινιάρικη καθημερινότητα της γερμανικής μεγαλούπολης.