Η Ξανθή Ιωαννίδου γεννήθηκε στην ορεινή Πελοπόννησο,όχι μακριά από την Αρχαία Ολυμπία. Σην έκθεση με τίτλο “Κι αν δεν υπάρχει ομορφιά, η τέχνη θα την ψάξει…” η οποία φιλοξενείται στην Chili Art Gallery από τις 31 Οκτωβρίου μέχρι τις 15 Νοεμβρίου 2012, παρουσιάζει την καινούρια της δουλειά, με την οποία εκφράζεται με το δικό της τρόπο αποτυπώνοντας εικόνες και βιώματα από το γενέθλιο τόπο.
Η ίδια δηλώνει για την έκθεση: “Γεννήθηκα σε ένα ορεινό χωριό της Πελοποννήσου και έζησα εκεί μέχρι τα δεκαπέντε μου χρόνια. Εκεί η φύση μου έδωσε απλόχερα τους θησαυρούς της: χρώματα, μουσικές, αρώματα, γεύσεις, αγάπες, όνειρα… Μου δίδαξε την απλότητα της ζωής, την σημαντικότητα του απλού, την προσφορά, το μοίρασμα. Δεν μας ανήκει τίποτα. Αυτό που παίρνουμε πρέπει να το επιστρέψουμε. Έφυγα πλούσια στην ψυχή από εκείνον το μικρό τόπο. Κουβάλησα μαζί μου την παλέτα της φύσης, άρχισα να φτιάχνω τους καμβάδες μου και να υπηρετώ την τέχνη. Ήταν η ώρα να αρχίσω να επιστρέφω αυτά που πήρα…».
