Τιμώντας την επέτειο εξέγερσης του Πολυτεχνείου και την επέτειο 50 χρόνων από την ψήφιση του Συντάγματος 1975 το Θέατρο Τέχνης διοργανώνει «Εβδομάδα Δημοκρατίας» και παρουσιάζει την παράσταση «Το Δράμα της Δημοκρατίας» σε σύλληψη- δραματουργία και σκηνοθεσία Μαριάννας Κάλμπαρη.
Η παράσταση θα παρουσιαστεί αποκλειστικά για τρεις βραδιές:
• Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2025, 21:00
• Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2025, 21:00
• Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2025, 21:00
Λίγα λόγια για την παράσταση:
«Το Δράμα της Δημοκρατίας» σε δραματουργία-σκηνοθεσία Μαριάννας Κάλμπαρη, είναι μια πρωτότυπη σκηνική σύνθεση όπου αρχαία κείμενα συνομιλούν με σύγχρονες μαρτυρίες και τεκμήρια της εποχής μας. Με όχημα τον λόγο, τη μουσική και στόχο την ενεργοποίηση του κοινού, η παράσταση-δράση θέτει στο κέντρο ερωτήματα για τη λειτουργία των θεσμών, την ευθύνη του πολίτη και τον δημόσιο διάλογο σήμερα. Σκοπός μας είναι, ειδικά αυτές τις επετειακές ημέρες, να αναδειχθεί ουσιαστικά η αξία και οι αρχές της Δημοκρατίας που γεννήθηκε στην Ελλάδα, μέσα από μια ζωντανή, συμμετοχική εμπειρία στο ιστορικό Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης.
Πληροφορίες
Εισιτήρια: ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟΣ 12€ – 15€
Προπώληση: more.com
Χώρος: Θέατρο Τέχνης (Υπόγειο), Πεσμαζόγλου 5, Αθήνα
