Την Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου, η Νατάσσα Μποφίλιου έρχεται στο Δημοτικό Θέατρο Λυκαβηττού. Μια Νέα Παράσταση. Μια Νέα Εποχή.

Έπειτα από τις χειμερινές εμφανίσεις της Νατάσσας Μποφίλιου στη σκηνή του Vox στην Αθήνα και τις μεγάλες συγκινήσεις που προσέφερε στο πολυπληθές κοινό της, παρουσιάζει την νέα παράσταση που έφτιαξαν με τον Θέμη Καραμουρατίδη και τον Γεράσιμο Ευαγγελάτο και μοιράζεται για πρώτη φορά ζωντανά τα ολοκαίνουργια τραγούδια του δίσκου «Κάτι Καίγεται».

Cover photo: ©Κώστας Αυγούλης

17 Σεπτεμβρίου

Ώρα έναρξης: 21:00
Ώρα προσέλευσης: 19:00

Τοποθεσία: Θέατρο Λυκαβηττού