Η Μάρθα Φριντζήλα ανεβαίνει ξανά στη σκηνή του Κυττάρου τις Δευτέρες του Δεκέμβρη, από την 1η Δεκεμβρίου, παρέα με τη μπάντα της The Kubara Porject και με τα Καλογεράκια.
Έρχονται να στήσουν ένα οδόφραγμα, έναν κόσμο ήχων, αγαπημένων προσώπων, ποίησης, αλληλεγγύης κι ανθρωπιάς, έναν κόσμο να χωρά το γέλιο και τον σπαραγμό, την τρυφερότητα και τον ηλεκτρισμό, την σιωπή και τον καταιγισμό. Τραγούδια από την προσωπική δισκογραφία της Μάρθας, τον καινούργιο δίσκο που το κοινό της περιμένει με αγωνία, τραγούδια των αδερφών Καλογεράκη και άλλων, παλιά και ολοκαίνουργια.

Παίζουν (με σειρά παλαιότητας):
Αντώνης Μαράτος — κοντραμπάσο
Βασίλης Μαντζούκης — τύμπανα
Κώστας Νικολόπουλος — κιθάρα
Βασίλης Παναγιωτόπουλος — τρομπόνι, πλήκτρα, τραγούδι
Νίκος Παπαϊωάννου — τσέλο, σάζι, μπάντζο
Μιχάλης Καλογεράκης — τραγούδι, χορευτικά
Παντελής Καλογεράκης — τραγούδι, χορευτικά
