Η Ιουλία Καραπατάκη ξεκινάει τις χειμερινές εμφανίσεις στον Σταυρό του Νότου παρέα με τους μουσικούς της. Μετά από ένα γεμάτο καλοκαίρι, επιστρέφει στην Κεντρική Σκηνή του Σταυρού του Νότου, από τις 13 Νοεμβρίου, για δύο παραστάσεις την εβδομάδα, κάθε Πέμπτη και Παρασκευή.

Με ανανεωμένο πρόγραμμα που θα περιλαμβάνει απρόβλεπτα τραγούδια, αγαπημένα λαϊκά από το κλασικό ρεπερτόριο που αγαπάει αλλά και τα νέα τραγούδια που έγραψαν για εκείνη ο Σωκράτης Μάλαμας και ο Οδυσσέας Ιωάννου, θα υποδέχεται το αθηναϊκό κοινό και θα ζεσταίνει τα βράδια του χειμώνα. Σταθερά δίπλα της και γύρω της μία μπάντα που συμβάλει με την ενέργειά της στην ατμόσφαιρα των παραστάσεων.

Έναρξη παραστάσεων: Πέμπτη 13 Νοεμβρίου

Ημέρες και ώρες:
Πέμπτη στις 21:00
Παρασκευή στις 21:30

Διάρκεια: 180′

Σημείωση: Απαγορεύεται η είσοδος στους ανήλικους κάτω των 17 εάν δεν συνοδεύονται από γονείς ή κηδεμόνες τους.

Τοποθεσία: Σταυρός του Νότου – Κεντρική Σκηνή