Oι Μουσικοί της Καμεράτας υπό τον Μάρκελλο Χρυσικόπουλο παρουσιάζουν τρία κοντσέρτα του Mozart σε live streaming από το Μέγαρο Μουσικής

Οι Μουσικοί της Καμεράτας

Πρωταγωνιστές ο Ζαχαρίας Ταρπάγκος και η Μαρία Μπιλντέα στο φλάουτο και την άρπα, ο Αλέξανδρος Οικονόμου στο φαγκότο και στο βιολί ο Σίμος Παπάνας

3 Μαρτίου 2021

Τρία κοντσέρτα του Wolfgang Amadeus Mozart για διαφορετικά όργανα, ένα για φλάουτο και άρπα, ένα για φαγκότο καθώς και ένα για βιολί, επέλεξαν να ερμηνεύσουν σε πρώτη διαδικτυακή προβολή οι Μουσικοί της Καμεράτας–Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής υπό τον Μάρκελλο Χρυσικόπουλο, την Τετάρτη 3 Μαρτίου στις 8:30 μ.μ. Πρωταγωνιστές στο Κοντσέρτο για φλάουτο και άρπα σε ντο μείζονα είναι ο Ζαχαρίας Ταρπάγκος (φλάουτο τραβέρσο) και η Μαρία Μπιλντέα που θα παίξει σε αυθεντική άρπα Érard του 1802˙ στο Κοντσέρτο για φαγκότο σε σι ύφεση μείζονα ο Αλέξανδρος Οικονόμου˙ και στο Κοντσέρτο για βιολί αρ. 4 σε ρε μείζονα ο βιολονίστας Σίμος Παπάνας.

Οι Μουσικοί της Καμεράτας

Οι Μουσικοί της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας, πραγματοποιείται με τη χορηγία του βρετανικού ιδρύματος Linbury Trust και μεταδίδεται σε δωρεάν streaming, στο πλαίσιο του Megaron Online, από το site, τη σελίδα του ΜΜΑ στο fb και το https://digitalculture.gov.gr/.

  • Κοντσέρτο για φλάουτο και άρπα σε ντο μείζονα Κ 299/297c
  • Κοντσέρτο για φαγκότο σε σι ύφεση μείζονα K 191/186e
  • Κοντσέρτο για βιολί αρ. 4 σε ρε μείζονα Κ 218

Οι Μουσικοί της Καμεράτας

Οι Μουσικοί της Καμεράτας

Ο Wolfgang Amadeus Mozart έχει συνδέσει το όνομά του άρρηκτα με τη φόρμα του κοντσέρτου, εξελίσσοντάς το από την πρώιμη φόρμα του, με το σολιστικό όργανο να αποτελεί ακόμη μέρος της ορχήστρας, προς το ρομαντικό πρότυπο, όπου ο σολίστ αυτονομείται και αντιπαρατίθεται στην ορχήστρα. Αυτή η εξέλιξη ταυτίζεται με την ίδια την πορεία του συνθέτη και είναι εμφανής στα 27 κοντσέρτα για πιάνο, τα οποία καλύπτουν όλη τη διάρκεια της δημιουργίας του, ενώ τα τρία κοντσέρτα για διαφορετικά όργανα (βιολί, φαγκότο, άρπα και φλάουτο) που παρουσιάζονται στη διαδικτυακή μετάδοση της 3ης Μαρτίου, ανήκουν σε μια πιο νεανική περίοδο του συνθέτη, αφού γράφτηκαν ανάμεσα στο 1774 και το 1778. Μας δίνεται έτσι μια εικόνα του εικοσαετούς Μozart, πριν την αναχώρησή του για τη Βιέννη, σε ένα κομβικό στάδιο της ζωής του: το πέρασμα από το τρομερό παιδί-θαύμα που διασκέδαζε τους ευγενείς στις Αυλές της Ευρώπης σε έναν ώριμο δημιουργό, έτοιμο να διεκδικήσει μια θέση στο προσκήνιο της μουσικής του Κλασικισμού.

Οι Μουσικοί της Καμεράτας

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Κάθε Σάββατο θα λαμβάνετε στο e-mail σας το newsletter του ελc με τις προτάσεις μας για την εβδομάδα!

Podpourri. Ιστορίες που ακούγονται

Ακολουθήστε το ελculture.gr στο Google News

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ

Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021 | 20:30

*Θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις πλατφόρμες για 48 ώρες

το ελculture σας προσκαλεί σε εκδηλώσεις

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.