Oι 8 Βαλκυρίες που παρουσιάζονται σε διεθνή συμπαραγωγή με τη Βασιλική Όπερα της Δανίας, σε σκηνοθεσία Τζων Φούλτζεϊμς, μιλούν για τον ρόλο που υποδύονται. Από την Κατερίνα Παρρή.
Ύστερα από την έγγραφη αντίδραση του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Φιλόθεο σχετικά με την αφίσα του ντοκιμαντέρ «Αδέσποτα Κορμιά» της Ελίνας Ψύκου που απεικονίζει την Παναγία γυμνόστηθη η Ελίζ Ζαλαντό, Γενική Διευθύντρια του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης απαντάει με επιστολή της.
Ο Δημήτρης Παπαϊωάννου πριν μιλήσει για την καλλιτεχνική του παρουσία στο 26ο ΦΝΘ τοποθετήθηκε για την τρανσφοβική επίθεση στη Θεσσαλονίκη. Από τον Στέλιο Παρρή.
Η ΔΕΗ στρατηγικός συνεργάτης του ΦΝΘ: Ο Άρης Δόριζας μιλάει για το πώς κατάφερε να κάνει ένα ντοκιμαντέρ για τον αγαπημένο (του) συνθέτη. Συνέντευξη στον Στέλιο Παρρή.
Η Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος διοργανώνει την εκδήλωση «Η μαύρη λογοτεχνία ως γέφυρα πολιτισμών: Λογοτεχνικές και μουσικές Συν-ομιλίες» την Παρασκευή 15 Μαρτίου.
Το ”Rohtko” του Łukasz Twarkowski είναι ένα συνταρακτικό παραστατσιακό δοκίμιο με ισότιμη συνύπαρξη των παραστατικών τεχνών που δίνει έμφαση στην εμπειρία της εικόνας της ύλης και όχι της υλικότητας αυτής καθαυτής. Κριτική της Ελένης Κουτσιλαίου.
Απλά ένας Κεν ...απλά ένας Yorgos όταν η Μπέλα Μπάξτερ πήρε το όσκαρ και το «Κοιτάξτε τι κάνουμε τώρα» του Τζόναθαν Γκλέιζερ σε έναν από τους πιο σημαντικούς ευχαριστήριους λόγους στα 96 χρόνια του θεσμού. Του old boy.
Τα χειροποίητα καπέλα με ethnic αναφορές, ιστορία και χρώμα είναι η πρόσφατη προσθήκη στα χειροποίητα μικρά «θαύματα» της Κατερίνας Παπαδημητρίου. Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπούλου.
Η αποθέωση της neo-κιτς αισθητικής. Η Μύριαμ Παρασκευοπούλου γράφει για το τραγούδι ZARI από τη Μαρίνα Σάττι που θα μας εκπροσωπήσει στον 68ο διαγωνισμό της Eurovision.
Η ActionAid δημοσιεύει νέα έρευνα, αναδεικνύοντας τους λόγους που οι γυναίκες στην Ελλάδα φοβούνται να καταγγείλουν περιστατικά σεξουαλικής παρενόχλησης στην εργασία.
H Nadya Tolokonnikova και η Deborah Levy είναι δύο από τις κεντρικές ομιλήτριες στο φετινό φεστιβάλ WOW – Women of the World Athens 2024 από τις 6 έως τις 8 Απριλίου.
Ένα δύο - ένα δύο με λαμβάνετε; Σας ομιλεί ο ελεύθερος φεστιβαλιστής Στέλιος Παρρής από τη Σαλονίκη. Αποφάσισα να βουτηχτώ στο 26ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της Θεσσαλονίκης.
Το τελευταίο βιβλίο του Σόντερς αποτελεί εξαιρετική εισαγωγή για όποιον δεν έχει γνωρίσει το μυθοπλαστικό σύμπαν ενός από τους καλύτερους διηγηματογράφους της εποχής μας. Κριτική του Κωστή Καλογρούλη.
Δεδομένα, απόψεις και συμπεράσματα για τη Γυναίκα στον χώρο της εργασίας και το δικαίωμα στην άμεση πρόσβαση σε φθηνά και ασφαλή προϊόντα περιόδου. Από την Ισμήνη Δροσοφορίδη.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, η εικαστικός Μαρία Φραγκουδάκη, και το ART HUB Athens προσκαλούν καλλιτέχνες και μη να συμμετάσχουν για 2η χρονιά στο #ArtActs4Women.
Η Ειρήνη Τζούλια μιλάει στο ελc για το ''LUMEN'', την πρώτη της μικρού μήκους ταινία λίγο πριν την προβολή στο Positively Different Short Film Festival 2024. Από τη Ζωή Λυμπέρη.
Η ΔΕΗ στρατηγικός συνεργάτης του ΦΝΘ, ρίχνει φως στις Γυναίκες που βρίσκονται πίσω από τον κινηματογραφικό θεσμό, υπογραμμίζοντας ότι η Τέχνη, το Φεστιβάλ και η Έμπνευση θέλουν ενέργεια. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας, ρωτήσαμε την ομάδα του Τhis is not a feminist project και επτά καλλιτέχνιδες που συμμετέχουν στην έκθεση «Γυναίκες, μαζί» να μας απαντήσουν.
Το Eteron – Ινστιτούτο για την Έρευνα και την Κοινωνική Αλλαγή δημοσιεύει ένα σποτ με θέμα το δικαίωμα στην αυτοδιάθεση του σώματος και το διαχρονικό αίτημα του φεμινισμού για αναπαραγωγική ελευθερία.
Το ντοκιμαντέρ ''Avaton'' της Ειρήνης Καραγιαννοπούλου και της Sandrine Cheyrol για το Άγιο Όρος και την απαγόρευση κάθε γυναικείας παρουσίας εκεί παρουσιάζεται στο Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων στις 8 Μαρτίου.
Ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας, αθλήτριες –Ολυμπιονίκες και πρωταθλήτριες-επιδιώκουν να απαντήσουν αν η πορεία των αθλητριών προς την ισότητα παραμένει ακόμα και σήμερα ζητούμενο ή αποτελεί πλέον κατάκτηση.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, την Παρασκευή 8 Μαρτίου, η 2023 Ελευσίς Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης παρουσιάζει στον Πολυχώρο Πολιτισμού Σινέ Ελευσίς το Μυστήριο 203 Resonances.
«Το Mobile School Ταξιδεύει», το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ του Λουκά Παλαιοκρασά, θα προβληθεί για πρώτη φορά στο 26ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.
O Κώστας Βασαρδάνης μοιράζεται το Ημερολόγιο Προβών για την παράσταση «Χαίρετε κι Αντίο» που έρχεται από τις 7 Μαρτίου και για λίγες παραστάσεις στο θέατρο Φούρνος.
Ο κορυφαίος Βέλγος σκηνοθέτης Γκι Κασίερς έρχεται στην Ελλάδα για να σκηνοθετήσει τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη στη διάσημη νουβέλα του Φιλίπ Κλοντέλ «Η Αγαπημένη του κυρίου Λιν».
Με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα των Γυναικών διοργανώνονται στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων δράσεις για την ενίσχυση της γυναικείας φωνής και την αντιμετώπιση του ανησυχητικά αυξανόμενου φαινομένου της έμφυλης βίας.
«Πρόκειται για μια πανέμορφη τοιχογραφία σε εξαιρετική κατάσταση συντήρησης. Ο μύθος του Φρίξου και της Έλλης είναι όχι μόνο ευρέως διαδεδομένος στην Πομπηία αλλά και επίκαιρος».
Oι 8 Βαλκυρίες που παρουσιάζονται σε διεθνή συμπαραγωγή με τη Βασιλική Όπερα της Δανίας, σε σκηνοθεσία Τζων Φούλτζεϊμς, μιλούν για τον ρόλο που υποδύονται. Από την Κατερίνα Παρρή.
Ύστερα από την έγγραφη αντίδραση του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Φιλόθεο σχετικά με την αφίσα του ντοκιμαντέρ «Αδέσποτα Κορμιά» της Ελίνας Ψύκου που απεικονίζει την Παναγία γυμνόστηθη η Ελίζ Ζαλαντό, Γενική Διευθύντρια του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης απαντάει με επιστολή της.
Ο Δημήτρης Παπαϊωάννου πριν μιλήσει για την καλλιτεχνική του παρουσία στο 26ο ΦΝΘ τοποθετήθηκε για την τρανσφοβική επίθεση στη Θεσσαλονίκη. Από τον Στέλιο Παρρή.
Η ΔΕΗ στρατηγικός συνεργάτης του ΦΝΘ: Ο Άρης Δόριζας μιλάει για το πώς κατάφερε να κάνει ένα ντοκιμαντέρ για τον αγαπημένο (του) συνθέτη. Συνέντευξη στον Στέλιο Παρρή.
Η Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος διοργανώνει την εκδήλωση «Η μαύρη λογοτεχνία ως γέφυρα πολιτισμών: Λογοτεχνικές και μουσικές Συν-ομιλίες» την Παρασκευή 15 Μαρτίου.
Το ”Rohtko” του Łukasz Twarkowski είναι ένα συνταρακτικό παραστατσιακό δοκίμιο με ισότιμη συνύπαρξη των παραστατικών τεχνών που δίνει έμφαση στην εμπειρία της εικόνας της ύλης και όχι της υλικότητας αυτής καθαυτής. Κριτική της Ελένης Κουτσιλαίου.
Απλά ένας Κεν ...απλά ένας Yorgos όταν η Μπέλα Μπάξτερ πήρε το όσκαρ και το «Κοιτάξτε τι κάνουμε τώρα» του Τζόναθαν Γκλέιζερ σε έναν από τους πιο σημαντικούς ευχαριστήριους λόγους στα 96 χρόνια του θεσμού. Του old boy.
Τα χειροποίητα καπέλα με ethnic αναφορές, ιστορία και χρώμα είναι η πρόσφατη προσθήκη στα χειροποίητα μικρά «θαύματα» της Κατερίνας Παπαδημητρίου. Συνέντευξη στην Πέπη Νικολοπούλου.
Η αποθέωση της neo-κιτς αισθητικής. Η Μύριαμ Παρασκευοπούλου γράφει για το τραγούδι ZARI από τη Μαρίνα Σάττι που θα μας εκπροσωπήσει στον 68ο διαγωνισμό της Eurovision.
Η ActionAid δημοσιεύει νέα έρευνα, αναδεικνύοντας τους λόγους που οι γυναίκες στην Ελλάδα φοβούνται να καταγγείλουν περιστατικά σεξουαλικής παρενόχλησης στην εργασία.
H Nadya Tolokonnikova και η Deborah Levy είναι δύο από τις κεντρικές ομιλήτριες στο φετινό φεστιβάλ WOW – Women of the World Athens 2024 από τις 6 έως τις 8 Απριλίου.
Ένα δύο - ένα δύο με λαμβάνετε; Σας ομιλεί ο ελεύθερος φεστιβαλιστής Στέλιος Παρρής από τη Σαλονίκη. Αποφάσισα να βουτηχτώ στο 26ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της Θεσσαλονίκης.
Το τελευταίο βιβλίο του Σόντερς αποτελεί εξαιρετική εισαγωγή για όποιον δεν έχει γνωρίσει το μυθοπλαστικό σύμπαν ενός από τους καλύτερους διηγηματογράφους της εποχής μας. Κριτική του Κωστή Καλογρούλη.
Δεδομένα, απόψεις και συμπεράσματα για τη Γυναίκα στον χώρο της εργασίας και το δικαίωμα στην άμεση πρόσβαση σε φθηνά και ασφαλή προϊόντα περιόδου. Από την Ισμήνη Δροσοφορίδη.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, η εικαστικός Μαρία Φραγκουδάκη, και το ART HUB Athens προσκαλούν καλλιτέχνες και μη να συμμετάσχουν για 2η χρονιά στο #ArtActs4Women.
Η Ειρήνη Τζούλια μιλάει στο ελc για το ''LUMEN'', την πρώτη της μικρού μήκους ταινία λίγο πριν την προβολή στο Positively Different Short Film Festival 2024. Από τη Ζωή Λυμπέρη.
Η ΔΕΗ στρατηγικός συνεργάτης του ΦΝΘ, ρίχνει φως στις Γυναίκες που βρίσκονται πίσω από τον κινηματογραφικό θεσμό, υπογραμμίζοντας ότι η Τέχνη, το Φεστιβάλ και η Έμπνευση θέλουν ενέργεια. Από την Πέπη Νικολοπούλου.
Με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας, ρωτήσαμε την ομάδα του Τhis is not a feminist project και επτά καλλιτέχνιδες που συμμετέχουν στην έκθεση «Γυναίκες, μαζί» να μας απαντήσουν.
Το Eteron – Ινστιτούτο για την Έρευνα και την Κοινωνική Αλλαγή δημοσιεύει ένα σποτ με θέμα το δικαίωμα στην αυτοδιάθεση του σώματος και το διαχρονικό αίτημα του φεμινισμού για αναπαραγωγική ελευθερία.
Το ντοκιμαντέρ ''Avaton'' της Ειρήνης Καραγιαννοπούλου και της Sandrine Cheyrol για το Άγιο Όρος και την απαγόρευση κάθε γυναικείας παρουσίας εκεί παρουσιάζεται στο Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων στις 8 Μαρτίου.
Ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας, αθλήτριες –Ολυμπιονίκες και πρωταθλήτριες-επιδιώκουν να απαντήσουν αν η πορεία των αθλητριών προς την ισότητα παραμένει ακόμα και σήμερα ζητούμενο ή αποτελεί πλέον κατάκτηση.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, την Παρασκευή 8 Μαρτίου, η 2023 Ελευσίς Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης παρουσιάζει στον Πολυχώρο Πολιτισμού Σινέ Ελευσίς το Μυστήριο 203 Resonances.
«Το Mobile School Ταξιδεύει», το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ του Λουκά Παλαιοκρασά, θα προβληθεί για πρώτη φορά στο 26ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.
O Κώστας Βασαρδάνης μοιράζεται το Ημερολόγιο Προβών για την παράσταση «Χαίρετε κι Αντίο» που έρχεται από τις 7 Μαρτίου και για λίγες παραστάσεις στο θέατρο Φούρνος.
Ο κορυφαίος Βέλγος σκηνοθέτης Γκι Κασίερς έρχεται στην Ελλάδα για να σκηνοθετήσει τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη στη διάσημη νουβέλα του Φιλίπ Κλοντέλ «Η Αγαπημένη του κυρίου Λιν».
Με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα των Γυναικών διοργανώνονται στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων δράσεις για την ενίσχυση της γυναικείας φωνής και την αντιμετώπιση του ανησυχητικά αυξανόμενου φαινομένου της έμφυλης βίας.
«Πρόκειται για μια πανέμορφη τοιχογραφία σε εξαιρετική κατάσταση συντήρησης. Ο μύθος του Φρίξου και της Έλλης είναι όχι μόνο ευρέως διαδεδομένος στην Πομπηία αλλά και επίκαιρος».