Η Άννα Ρούτση μιλά με τους Γιώργο Ζώη, Δημήτρη Αθανίτη, Αλέξη Τσάφα και Γιάννη Φώτου για τις ανθρώπινες περιπέτειες και τις ταινίες τους που ταξιδεύουν φέτος στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
Η Μαρίνα Κοντού θυμάται μια ιστορία για το θαμμένο παρελθόν της Θεσσαλονίκης, με αφορμή τις εξελίξεις στην υπόθεση των αρχαιολογικών ευρημάτων στο Μετρό Θεσσαλονίκης.
Η Μαρίνα Κοντού κάνει μια μικρή περιήγηση στα 10 χρόνια έργων και ημερών του Μουσικού Χωριού με τη βοήθεια του υπεύθυνου για τον καλλιτεχνικό και επιστημονικό συντονισμό του Μουσικού Χωριού, κ. Θύμιου Ατζακά.
Η Μαρίνα Κοντού συνομιλεί με τη Φλάβια Κομπάν και τον Χουάν Βιθέντε Πικέρας με αφορμή τη συμμετοχή τους στις «Μακρινές Φωνές», το αφιέρωμα στην ιβηροαμερικανική λογοτεχνία στο πλαίσιο της 12ης Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου.
H Μαρίνα Κοντού συνομιλεί με τον Φίλιππο Κουτσαφτή για την περιπέτεια της ζωής και του κινηματογράφου και για την ανάγκη να οραματιζόμαστε, όχι απλώς να κοιτάμε, με αφορμή τη νέα του ταινία «Αρκαδία Χαίρε».
Η Μαρίνα Κοντού συνομιλεί με τον Γιώργο-Εμμανουήλ Λαζαρίδη και ανακαλύπτει, πίσω από τον μουσικό και καλλιτεχνικό διευθυντή του ΟΜΜΘ, έναν πολύ ενδιαφέροντα άνθρωπο.
Η Μ. Κοντού γράφει για το «Είμαστε όλοι άστεγοι», μια grassroots πρωτοβουλία των Θεσσαλονικέων για την υποστήριξη των αστέγων & του δικαιώματος στην αξιοπρεπή διαβίωση.
Η Μαρίνα Κοντού γράφει για το Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικής Reworks της Θεσσαλονίκης. Max Richter, Jessie Ware, Fritz Kalkbrenner, Agoria και μουσική για όλους στη δέκατη έκδοσή του.
Η Μαρίνα Κοντού γράφει για το In-edit Thessaloniki 2014: Ένα νέο φεστιβάλ για μουσική και κινηματογράφο που γεννιέται στην πόλη και μας φέρνει πιο κοντά.
Η Μαρίνα Κοντού γράφει για μία σειρά από εκδηλώσεις που υπενθυμίζουν στους Θεσσαλονικείς το εβραϊκό κομμάτι του παρελθόντος που ξέχασαν να κληρονομήσουν.
Η Μ. Κοντού γράφει για την παράσταση «Ο άνθρωπος ανεμιστήρας ή πώς να ντύσετε έναν ελέφαντα» και για το διαφορετικό τρόπο να βλέπεις και να μιλάς για το διαφορετικό.
Η Μ. Κοντού γράφει για την έκθεση του αρχείου του Γ. Ιωάννου στο Βαφοπούλειο, που επαναπατρίζει τον ποιητή της «πρωτεύουσας των προσφύγων» στη γενέθλια πόλη του.
Η Μαρίνα Κοντού συμμετέχει στην ιδιότυπη παράσταση «Ορυχείο Ίψεν»-συνεδρίαση στην Αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου της Θεσ/νίκης για τα ορυχεία της Χαλκιδικής.
Η μουσική κωμωδία «Σαίξπηρ για παιδιά», διασκευασμένη στα ελληνικά από την πρωτότυπη παράσταση "Shakespeare 4 Kidz The Tempest", έρχεται από 29 Ιανουαρίου στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.
Η Μαρίνα Κοντού καταγράφει το μικρό πολιτιστικό θαύμα της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης λίγο πριν από το «Ταξίδι στο Διάστημα» σε συνεργασία με το NOESIS.
Η Μαρίνα Κοντού αποκαλύπτει πως η ιστορία της Όπερας είναι μια ιστορία καλλιτεχνικών συμβάσεων και στερεοτύπων. Case study: «La Traviata» στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.
Η Μαρίνα Κοντού γράφει για την κεντρική έκθεση «Παντού αλλά Τώρα» της 4ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης η οποία αφηγείται σε όλους τρόπους να κατανοούν και να αλλάζουν τον κόσμο.
Η Μαρίνα Κοντού γράφει για τη φετινή έκδοση του εικαστικού φεστιβάλ «Πεδίο Δράσης Κόδρα», που διαρκεί από τις 06/09 έως τις 20/09, και διερευνά τους τρόπους διαφυγής από έναν κόσμο εγκλωβισμένο από τείχη.
Το Φεστιβάλ «Παρά θιν’ αλός» του Δήμου Καλαμαριάς παρουσιάζει στη φετινή του διοργάνωση ένα ιδιαίτερο φιλόδοξο και πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα από τις 29 Αυγούστου έως τις 25 Σεπτεμβρίου.
Μια πρώτη γεύση του καλλιτεχνικού προγραμματισμού του φεστιβάλ των Δημητρίων, του σημαντικότερου πολιτιστικού θεσμού του Δήμου Θεσσαλονίκης, για το ερχόμενο φθινόπωρο. Τα 48α Δημήτρια θα πραγματοποιηθούν από τις 26 Σεπτεμβρίου ως τις 24 Οκτωβρίου.
Η Άννα Ρούτση μιλά με τους Γιώργο Ζώη, Δημήτρη Αθανίτη, Αλέξη Τσάφα και Γιάννη Φώτου για τις ανθρώπινες περιπέτειες και τις ταινίες τους που ταξιδεύουν φέτος στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
Η Μαρίνα Κοντού θυμάται μια ιστορία για το θαμμένο παρελθόν της Θεσσαλονίκης, με αφορμή τις εξελίξεις στην υπόθεση των αρχαιολογικών ευρημάτων στο Μετρό Θεσσαλονίκης.
Η Μαρίνα Κοντού κάνει μια μικρή περιήγηση στα 10 χρόνια έργων και ημερών του Μουσικού Χωριού με τη βοήθεια του υπεύθυνου για τον καλλιτεχνικό και επιστημονικό συντονισμό του Μουσικού Χωριού, κ. Θύμιου Ατζακά.
Η Μαρίνα Κοντού συνομιλεί με τη Φλάβια Κομπάν και τον Χουάν Βιθέντε Πικέρας με αφορμή τη συμμετοχή τους στις «Μακρινές Φωνές», το αφιέρωμα στην ιβηροαμερικανική λογοτεχνία στο πλαίσιο της 12ης Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου.
H Μαρίνα Κοντού συνομιλεί με τον Φίλιππο Κουτσαφτή για την περιπέτεια της ζωής και του κινηματογράφου και για την ανάγκη να οραματιζόμαστε, όχι απλώς να κοιτάμε, με αφορμή τη νέα του ταινία «Αρκαδία Χαίρε».
Η Μαρίνα Κοντού συνομιλεί με τον Γιώργο-Εμμανουήλ Λαζαρίδη και ανακαλύπτει, πίσω από τον μουσικό και καλλιτεχνικό διευθυντή του ΟΜΜΘ, έναν πολύ ενδιαφέροντα άνθρωπο.
Η Μ. Κοντού γράφει για το «Είμαστε όλοι άστεγοι», μια grassroots πρωτοβουλία των Θεσσαλονικέων για την υποστήριξη των αστέγων & του δικαιώματος στην αξιοπρεπή διαβίωση.
Η Μαρίνα Κοντού γράφει για το Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικής Reworks της Θεσσαλονίκης. Max Richter, Jessie Ware, Fritz Kalkbrenner, Agoria και μουσική για όλους στη δέκατη έκδοσή του.
Η Μαρίνα Κοντού γράφει για το In-edit Thessaloniki 2014: Ένα νέο φεστιβάλ για μουσική και κινηματογράφο που γεννιέται στην πόλη και μας φέρνει πιο κοντά.
Η Μαρίνα Κοντού γράφει για μία σειρά από εκδηλώσεις που υπενθυμίζουν στους Θεσσαλονικείς το εβραϊκό κομμάτι του παρελθόντος που ξέχασαν να κληρονομήσουν.
Η Μ. Κοντού γράφει για την παράσταση «Ο άνθρωπος ανεμιστήρας ή πώς να ντύσετε έναν ελέφαντα» και για το διαφορετικό τρόπο να βλέπεις και να μιλάς για το διαφορετικό.
Η Μ. Κοντού γράφει για την έκθεση του αρχείου του Γ. Ιωάννου στο Βαφοπούλειο, που επαναπατρίζει τον ποιητή της «πρωτεύουσας των προσφύγων» στη γενέθλια πόλη του.
Η Μαρίνα Κοντού συμμετέχει στην ιδιότυπη παράσταση «Ορυχείο Ίψεν»-συνεδρίαση στην Αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου της Θεσ/νίκης για τα ορυχεία της Χαλκιδικής.
Η μουσική κωμωδία «Σαίξπηρ για παιδιά», διασκευασμένη στα ελληνικά από την πρωτότυπη παράσταση "Shakespeare 4 Kidz The Tempest", έρχεται από 29 Ιανουαρίου στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.
Η Μαρίνα Κοντού καταγράφει το μικρό πολιτιστικό θαύμα της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης λίγο πριν από το «Ταξίδι στο Διάστημα» σε συνεργασία με το NOESIS.
Η Μαρίνα Κοντού αποκαλύπτει πως η ιστορία της Όπερας είναι μια ιστορία καλλιτεχνικών συμβάσεων και στερεοτύπων. Case study: «La Traviata» στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.
Η Μαρίνα Κοντού γράφει για την κεντρική έκθεση «Παντού αλλά Τώρα» της 4ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης η οποία αφηγείται σε όλους τρόπους να κατανοούν και να αλλάζουν τον κόσμο.
Η Μαρίνα Κοντού γράφει για τη φετινή έκδοση του εικαστικού φεστιβάλ «Πεδίο Δράσης Κόδρα», που διαρκεί από τις 06/09 έως τις 20/09, και διερευνά τους τρόπους διαφυγής από έναν κόσμο εγκλωβισμένο από τείχη.
Το Φεστιβάλ «Παρά θιν’ αλός» του Δήμου Καλαμαριάς παρουσιάζει στη φετινή του διοργάνωση ένα ιδιαίτερο φιλόδοξο και πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα από τις 29 Αυγούστου έως τις 25 Σεπτεμβρίου.
Μια πρώτη γεύση του καλλιτεχνικού προγραμματισμού του φεστιβάλ των Δημητρίων, του σημαντικότερου πολιτιστικού θεσμού του Δήμου Θεσσαλονίκης, για το ερχόμενο φθινόπωρο. Τα 48α Δημήτρια θα πραγματοποιηθούν από τις 26 Σεπτεμβρίου ως τις 24 Οκτωβρίου.