drama queen

Με πάθος για το θέατρο αλλά με ψύχραιμη ματιά, ανοίγουμε τη δική μας γραπτή συνομιλία με την παράσταση

4 Φεβρουαρίου, 2020
Μια μεγάλη, τολμηρή, σε στιγμές εγκεφαλική, αλλά και βαθιά συγκινητική παράσταση, που ανάγει τον πυρήνα του τσεχοφικού έργου σε υψηλή ποίηση. Η Σοφία Ευτυχιάδου γράφει για τις «Τρεις αδελφές» του Δημήτρη Καραντζά στο Θέατρο Βεάκη.
28 Ιανουαρίου, 2020
Η σκηνοθεσία του Χουβαρδά υιοθετεί μια μη ρεαλιστική αφήγηση, σχεδόν σουρεαλιστική και παγιδεύεται σε ένα σχήμα που κουράζει, αφυδατώνει, απομακρύνει την ποιητική διάσταση του κειμένου: Η Σοφία Ευτυχιάδου γράφει για τον «Γιον Γκάμπριελ Μπόρκμαν» του Γιάννη Χουβαρδά.
20 Ιανουαρίου, 2020
Μια ακατάληπτη, αδιάφορη, ανιαρή παράσταση βασισμένη σε ένα κείμενο που περισσότερο μοιάζει με ποιητικά γραμμένο ιστορικό δοκίμιο παρά με θεατρικό έργο: Η Σοφία Ευτυχιάδου γράφει για την «Εξημέρωση» του Δημοσθένη Παπαμάρκου σε σκηνοθεσία Γεωργίας Μαυραγάνη.
14 Ιανουαρίου, 2020
Η σκηνοθεσία έχει κάτι τόσο φίνο, που μοιάζει να μην είναι καν ορατή. Σπουδαίες ερμηνείες, σασπένς, βιτριολικό χιούμορ και ανατροπές: Η Σοφία Ευτυχιάδου γράφει για τη «Βασίλισσα της ομορφιάς».
7 Ιανουαρίου, 2020
Μια παράσταση που μιλά για τα σκοτάδια της κατάθλιψης, για τη δυσκολία γονέων να αποδεχτούν ότι το παιδί τους πάσχει από μια ψυχική νόσο, για την αγάπη που, μερικές φορές, γίνεται βορρά χειριστικών συμπεριφορών. Η Σοφία Ευτυχιάδου γράφει για τον «Γιο» σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου.
17 Δεκεμβρίου, 2019
Η Σοφία Ευτυχιάδου κάνει μια άκρως επιλεκτική λίστα, αρκετά διαφορετικών μεταξύ τους παραστάσεων, που υπόσχεται να ανοίξει την όρεξή σας για θέατρο μέσα στις γιορτές.
19 Μαρτίου, 2019
Η Σοφία Ευτυχιάδου γράφει για την παράσταση «Άνθρωποι και ποντίκια» στον Τεχνοχώρο Cartel. Μια παράσταση-ορισμός του site specific, που, εάν την ξεριζώσεις από τον χώρο της, της στερείς την ίδια της τη ζωή.
20 Ιουλίου, 2018
Μπορεί ένα κείμενο που σφράγισε το κίνημα του νατουραλισμού να αποτελέσει το πρωταρχικό υλικό για μια παράσταση με υπερρεαλιστική φόρμα και διάθεση; Η Σοφία Ευτυχιάδου γράφει για τους «Βρικόλακες» του Μιχάλη Κωνσταντάτου και των blindspot.
10 Ιουλίου, 2018
Αγαμέμνων και Χοηφόροι: Δύο παραστάσεις - δύο διαμετρικά αντίθετες εμπειρίες μεταξύ τους, που όμως αποκαλύπτουν πολλά για τη σκηνική αντιμετώπιση του αρχαίου δράματος στη χώρα μας. Γράφει η Σοφία Ευτυχιάδου.
30 Νοεμβρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για δύο εξαιρετικά παραδείγματα λογοτεχνικής παρουσίας στη σκηνή: «Μαζώχτρα» του Εφταλιώτη και «Οικογένεια Μπες-Βγες» του Ξανθούλη από τους Κώστα Παπακωνσταντίνου και Θανάση Ζερίτη.
23 Νοεμβρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για τη νέα (παιδική) παράσταση των Patari Project, «Πιάνω παπούτσι πάνω στο πιάνο», που παρουσιάζεται στο θέατρο Πόρτα.
16 Νοεμβρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για το «Τέφρα και σκιά» του Χάρολντ Πίντερ, με τον Χρήστο Λούλη και την Εύη Σαουλίδου, που ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά στο Θέατρο Ροές.
10 Νοεμβρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου συνομίλησε με τον Άρπαντ Σήλινγκ, με αφορμή την παράσταση «Η μέρα της οργής» που ανεβαίνει σε συμπαραγωγή του θιάσου Krétakör και της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών.
2 Νοεμβρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για το «Καγκουρώ» του Βασίλη Κατσικονούρη, που ανεβαίνει στο Εθνικό Θέατρο σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Μυλωνά.
26 Οκτωβρίου, 2015
Επτά σκηνοθέτες μοιράζονται με την Τώνια Καράογλου το λόγο που κρύβεται πίσω από την επιλογή τους να ανεβάσουν παραστάσεις που βασίζονται σε ελληνικά λογοτεχνικά έργα.
13 Οκτωβρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για τη σύγχρονη σκηνική γλώσσα, με αφορμή τις παραστάσεις των Blitz στη Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών και του Ανδρέα Φλουράκη στο Θέατρο Τέχνης.
25 Σεπτεμβρίου, 2015
Λίγο πριν την έναρξη της χειμερινής σεζόν, η Τώνια Καράογλου ξεφυλλίζει το ρεπερτόριο των θιάσων.
18 Σεπτεμβρίου, 2015
Λίγο πριν την έναρξη της χειμερινής σεζόν, η Τώνια Καράογλου ξεφυλλίζει το ρεπερτόριο των θιάσων.
29 Ιουνίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει, με αφορμή την παράσταση «Περιμένοντας τον Γκοντό» στο Cartel, για τη θέση του μπεκετικού έργου στην Ελλάδα του 2015.
3 Ιουνίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για το «Bitch boxer» που επαναλαμβάνεται στο Ίδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη.
26 Μαΐου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για τις ελληνικές συμμετοχές στο θεατρικό πρόγραμμα του Φεστιβάλ Αθηνών, που ξεκινάει σε λίγες μέρες.
19 Μαΐου, 2015
Η Τώνια Καράογλου κάνει μια σύντομη αποτίμηση της χειμερινής θεατρικής σεζόν.
4 Μαΐου, 2015
H Τώνια Καράογλου γράφει για την «Έντα Γκάμπλερ» σε σκηνοθετικό «styling» του Κωνσταντίνου Ρήγου.
27 Απριλίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για τον «Βυσσινόκηπο» του Νίκου Καραθάνου στη Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών και την παρερμηνεία του όρου «κωμωδία».
21 Απριλίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για τον «Βασιλιά Ληρ» που σκηνοθετεί ο Τομάζ Παντούρ σε μια διαπολιτιστική συνεργασία με άνισα αποτελέσματα.
14 Απριλίου, 2015
Τι θα δούμε μετά το Πάσχα; Η Τώνια Καράογλου επιλέγει μερικές μόνο από τις παραστάσεις που θα μας συντροφεύσουν μέχρι τη λήξη της χειμερινής περιόδου.
30 Μαρτίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για τον «Ματωμένο γάμο» του Φ. Γκ. Λόρκα, που σκηνοθετεί ο Γιάννης Κακλέας στο θέατρο Αποθήκη.
24 Μαρτίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για τον «Γυάλινο κόσμο» του Τένεσι Ουίλιαμς, που παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία της Ελένης Σκότη στο θέατρο Εμπορικόν.
18 Μαρτίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για τις «Ευτυχισμένες μέρες» του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Γιώργου Μανιώτη και τις «Δούλες» του Ζενέ σε σκηνοθεσία Bruce Myers, που παρουσιάζονται στο Εθνικό Θέατρο.
10 Μαρτίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για έναν ευφρόσυνο «Γάμο»· αυτόν του Φίγκαρο, που σκηνοθετεί ο Στάθης Λιβαθινός στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
3 Μαρτίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για τη δεύτερη περίοδο του Θεάτρου Τέχνης: «Το νησί των σκλάβων» σε σκηνοθεσία της Μ. Κάλμπαρη και «Η ανουσιότητα του να ζεις» σε σκηνοθεσία της Λένας Κιτσοπούλου.
17 Φεβρουαρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου καταγράφει τις σκέψεις και τις εντυπώσεις της με αφορμή την επίσκεψή της στο νέο θέατρο Πάνθεον και την παράσταση «Ηρακλής: οι 12 άθλοι».
11 Φεβρουαρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για δύο παραστάσεις στο Θέατρο του Νέου Κόσμου: «Σταματία, το γένος Αργυροπούλου» και «Μεγάλοι δρόμοι».
3 Φεβρουαρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για την επιστροφή του Δημήτρη Μαυρίκιου στη δραματουργία του Τένεσι Ουίλλιαμς: «Ξαφνικά πέρσι το καλοκαίρι» στο Θέατρο Οδού Κεφαλληνίας.
20 Ιανουαρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για μια από τις πολυαναμενόμενες παραστάσεις της σεζόν: «Άμλετ» από τον Γιάννη Χουβαρδά στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών.
13 Ιανουαρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για μια ωραία στιγμή του Εθνικού Θεάτρου: «Κρίμα που είναι πόρνη», σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Λιγνάδη.
5 Ιανουαρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για τρεις παραστάσεις Τσέχωφ, που δίνουν ταυτόχρονα και από ένα μάθημα περί σκηνοθεσίας.
22 Δεκεμβρίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου γράφει για μερικές από τις παιδικές παραστάσεις που ξεχωρίζουν τη φετινή σεζόν.
16 Δεκεμβρίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου καταγράφει τις παραστάσεις που ξεχώρισε από το θεατρικό 2014.
8 Δεκεμβρίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου γράφει για το «Με τα δόντια» (Γιάννης Μόσχος) και το «Vanya. Δέκα χρόνια μετά» (Blitz) και αισιοδοξεί για τη νέα περίοδο του Θεάτρου Τέχνης.
18 Νοεμβρίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου γράφει για το «Έ_Φυγα» και το «Από πρώτο χέρι»: δυο παραστάσεις που υπενθυμίζουν ότι το θέατρο-ντοκουμέντο είναι πάνω απ’ όλα θέατρο.
5 Νοεμβρίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου γράφει για την επιστημονική φαντασία και το πολιτικό ντοκουμέντο στην υπηρεσία του θεάτρου: «Μπετονένια παραλία» και «Ανεπίδεκτη διόρθωσης».
23 Οκτωβρίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου παρακολούθησε μια «Οδύσσεια»... σε βάθρο, αλλά διόλου στατική, από τους Patari Project.
15 Οκτωβρίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου γράφει για «Αίματα» στη Στέγη: ο Ευθύμης Φιλίππου δοκιμάζει τη θεατρική συγγραφή και οι Vasistas αφήνουν το devised theatre για χάρη του.
6 Οκτωβρίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου παρακολούθησε Σαίξπηρ για δύο ηθοποιούς και έναν μουσικό στο θέατρο Θησείον.
25 Σεπτεμβρίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου ξεφυλλίζει επιλεκτικά το φετινό πρόγραμμα της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών.
16 Σεπτεμβρίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου παρακολούθησε την παρουσίαση του προγράμματος του Θεάτρου Τέχνης για τη σεζόν 2014-15.
9 Σεπτεμβρίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου ξεφυλλίζει τη θεατρική επικαιρότητα και καταγράφει τις επιλογές της (extra bonus σχόλια).
23 Ιουλίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου καταθέτει ένα σύντομο απολογισμό του στίγματος που της άφησε το φετινό θεατρικό καλοκαίρι.
15 Ιουλίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου συνομίλησε με την Κατερίνα Ευαγγελάτου με αφορμή τον «Ιδομενέα», που σκηνοθετεί στο Φεστιβάλ Αθηνών.
4 Φεβρουαρίου, 2020
Μια μεγάλη, τολμηρή, σε στιγμές εγκεφαλική, αλλά και βαθιά συγκινητική παράσταση, που ανάγει τον πυρήνα του τσεχοφικού έργου σε υψηλή ποίηση. Η Σοφία Ευτυχιάδου γράφει για τις «Τρεις αδελφές» του Δημήτρη Καραντζά στο Θέατρο Βεάκη.
28 Ιανουαρίου, 2020
Η σκηνοθεσία του Χουβαρδά υιοθετεί μια μη ρεαλιστική αφήγηση, σχεδόν σουρεαλιστική και παγιδεύεται σε ένα σχήμα που κουράζει, αφυδατώνει, απομακρύνει την ποιητική διάσταση του κειμένου: Η Σοφία Ευτυχιάδου γράφει για τον «Γιον Γκάμπριελ Μπόρκμαν» του Γιάννη Χουβαρδά.
20 Ιανουαρίου, 2020
Μια ακατάληπτη, αδιάφορη, ανιαρή παράσταση βασισμένη σε ένα κείμενο που περισσότερο μοιάζει με ποιητικά γραμμένο ιστορικό δοκίμιο παρά με θεατρικό έργο: Η Σοφία Ευτυχιάδου γράφει για την «Εξημέρωση» του Δημοσθένη Παπαμάρκου σε σκηνοθεσία Γεωργίας Μαυραγάνη.
14 Ιανουαρίου, 2020
Η σκηνοθεσία έχει κάτι τόσο φίνο, που μοιάζει να μην είναι καν ορατή. Σπουδαίες ερμηνείες, σασπένς, βιτριολικό χιούμορ και ανατροπές: Η Σοφία Ευτυχιάδου γράφει για τη «Βασίλισσα της ομορφιάς».
7 Ιανουαρίου, 2020
Μια παράσταση που μιλά για τα σκοτάδια της κατάθλιψης, για τη δυσκολία γονέων να αποδεχτούν ότι το παιδί τους πάσχει από μια ψυχική νόσο, για την αγάπη που, μερικές φορές, γίνεται βορρά χειριστικών συμπεριφορών. Η Σοφία Ευτυχιάδου γράφει για τον «Γιο» σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου.
17 Δεκεμβρίου, 2019
Η Σοφία Ευτυχιάδου κάνει μια άκρως επιλεκτική λίστα, αρκετά διαφορετικών μεταξύ τους παραστάσεων, που υπόσχεται να ανοίξει την όρεξή σας για θέατρο μέσα στις γιορτές.
19 Μαρτίου, 2019
Η Σοφία Ευτυχιάδου γράφει για την παράσταση «Άνθρωποι και ποντίκια» στον Τεχνοχώρο Cartel. Μια παράσταση-ορισμός του site specific, που, εάν την ξεριζώσεις από τον χώρο της, της στερείς την ίδια της τη ζωή.
20 Ιουλίου, 2018
Μπορεί ένα κείμενο που σφράγισε το κίνημα του νατουραλισμού να αποτελέσει το πρωταρχικό υλικό για μια παράσταση με υπερρεαλιστική φόρμα και διάθεση; Η Σοφία Ευτυχιάδου γράφει για τους «Βρικόλακες» του Μιχάλη Κωνσταντάτου και των blindspot.
10 Ιουλίου, 2018
Αγαμέμνων και Χοηφόροι: Δύο παραστάσεις - δύο διαμετρικά αντίθετες εμπειρίες μεταξύ τους, που όμως αποκαλύπτουν πολλά για τη σκηνική αντιμετώπιση του αρχαίου δράματος στη χώρα μας. Γράφει η Σοφία Ευτυχιάδου.
30 Νοεμβρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για δύο εξαιρετικά παραδείγματα λογοτεχνικής παρουσίας στη σκηνή: «Μαζώχτρα» του Εφταλιώτη και «Οικογένεια Μπες-Βγες» του Ξανθούλη από τους Κώστα Παπακωνσταντίνου και Θανάση Ζερίτη.
23 Νοεμβρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για τη νέα (παιδική) παράσταση των Patari Project, «Πιάνω παπούτσι πάνω στο πιάνο», που παρουσιάζεται στο θέατρο Πόρτα.
16 Νοεμβρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για το «Τέφρα και σκιά» του Χάρολντ Πίντερ, με τον Χρήστο Λούλη και την Εύη Σαουλίδου, που ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά στο Θέατρο Ροές.
10 Νοεμβρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου συνομίλησε με τον Άρπαντ Σήλινγκ, με αφορμή την παράσταση «Η μέρα της οργής» που ανεβαίνει σε συμπαραγωγή του θιάσου Krétakör και της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών.
2 Νοεμβρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για το «Καγκουρώ» του Βασίλη Κατσικονούρη, που ανεβαίνει στο Εθνικό Θέατρο σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Μυλωνά.
26 Οκτωβρίου, 2015
Επτά σκηνοθέτες μοιράζονται με την Τώνια Καράογλου το λόγο που κρύβεται πίσω από την επιλογή τους να ανεβάσουν παραστάσεις που βασίζονται σε ελληνικά λογοτεχνικά έργα.
13 Οκτωβρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για τη σύγχρονη σκηνική γλώσσα, με αφορμή τις παραστάσεις των Blitz στη Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών και του Ανδρέα Φλουράκη στο Θέατρο Τέχνης.
25 Σεπτεμβρίου, 2015
Λίγο πριν την έναρξη της χειμερινής σεζόν, η Τώνια Καράογλου ξεφυλλίζει το ρεπερτόριο των θιάσων.
18 Σεπτεμβρίου, 2015
Λίγο πριν την έναρξη της χειμερινής σεζόν, η Τώνια Καράογλου ξεφυλλίζει το ρεπερτόριο των θιάσων.
29 Ιουνίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει, με αφορμή την παράσταση «Περιμένοντας τον Γκοντό» στο Cartel, για τη θέση του μπεκετικού έργου στην Ελλάδα του 2015.
3 Ιουνίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για το «Bitch boxer» που επαναλαμβάνεται στο Ίδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη.
26 Μαΐου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για τις ελληνικές συμμετοχές στο θεατρικό πρόγραμμα του Φεστιβάλ Αθηνών, που ξεκινάει σε λίγες μέρες.
19 Μαΐου, 2015
Η Τώνια Καράογλου κάνει μια σύντομη αποτίμηση της χειμερινής θεατρικής σεζόν.
4 Μαΐου, 2015
H Τώνια Καράογλου γράφει για την «Έντα Γκάμπλερ» σε σκηνοθετικό «styling» του Κωνσταντίνου Ρήγου.
27 Απριλίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για τον «Βυσσινόκηπο» του Νίκου Καραθάνου στη Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών και την παρερμηνεία του όρου «κωμωδία».
21 Απριλίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για τον «Βασιλιά Ληρ» που σκηνοθετεί ο Τομάζ Παντούρ σε μια διαπολιτιστική συνεργασία με άνισα αποτελέσματα.
14 Απριλίου, 2015
Τι θα δούμε μετά το Πάσχα; Η Τώνια Καράογλου επιλέγει μερικές μόνο από τις παραστάσεις που θα μας συντροφεύσουν μέχρι τη λήξη της χειμερινής περιόδου.
30 Μαρτίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για τον «Ματωμένο γάμο» του Φ. Γκ. Λόρκα, που σκηνοθετεί ο Γιάννης Κακλέας στο θέατρο Αποθήκη.
24 Μαρτίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για τον «Γυάλινο κόσμο» του Τένεσι Ουίλιαμς, που παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία της Ελένης Σκότη στο θέατρο Εμπορικόν.
18 Μαρτίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για τις «Ευτυχισμένες μέρες» του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Γιώργου Μανιώτη και τις «Δούλες» του Ζενέ σε σκηνοθεσία Bruce Myers, που παρουσιάζονται στο Εθνικό Θέατρο.
10 Μαρτίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για έναν ευφρόσυνο «Γάμο»· αυτόν του Φίγκαρο, που σκηνοθετεί ο Στάθης Λιβαθινός στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
3 Μαρτίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για τη δεύτερη περίοδο του Θεάτρου Τέχνης: «Το νησί των σκλάβων» σε σκηνοθεσία της Μ. Κάλμπαρη και «Η ανουσιότητα του να ζεις» σε σκηνοθεσία της Λένας Κιτσοπούλου.
17 Φεβρουαρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου καταγράφει τις σκέψεις και τις εντυπώσεις της με αφορμή την επίσκεψή της στο νέο θέατρο Πάνθεον και την παράσταση «Ηρακλής: οι 12 άθλοι».
11 Φεβρουαρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για δύο παραστάσεις στο Θέατρο του Νέου Κόσμου: «Σταματία, το γένος Αργυροπούλου» και «Μεγάλοι δρόμοι».
3 Φεβρουαρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για την επιστροφή του Δημήτρη Μαυρίκιου στη δραματουργία του Τένεσι Ουίλλιαμς: «Ξαφνικά πέρσι το καλοκαίρι» στο Θέατρο Οδού Κεφαλληνίας.
20 Ιανουαρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για μια από τις πολυαναμενόμενες παραστάσεις της σεζόν: «Άμλετ» από τον Γιάννη Χουβαρδά στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών.
13 Ιανουαρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για μια ωραία στιγμή του Εθνικού Θεάτρου: «Κρίμα που είναι πόρνη», σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Λιγνάδη.
5 Ιανουαρίου, 2015
Η Τώνια Καράογλου γράφει για τρεις παραστάσεις Τσέχωφ, που δίνουν ταυτόχρονα και από ένα μάθημα περί σκηνοθεσίας.
22 Δεκεμβρίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου γράφει για μερικές από τις παιδικές παραστάσεις που ξεχωρίζουν τη φετινή σεζόν.
16 Δεκεμβρίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου καταγράφει τις παραστάσεις που ξεχώρισε από το θεατρικό 2014.
8 Δεκεμβρίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου γράφει για το «Με τα δόντια» (Γιάννης Μόσχος) και το «Vanya. Δέκα χρόνια μετά» (Blitz) και αισιοδοξεί για τη νέα περίοδο του Θεάτρου Τέχνης.
18 Νοεμβρίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου γράφει για το «Έ_Φυγα» και το «Από πρώτο χέρι»: δυο παραστάσεις που υπενθυμίζουν ότι το θέατρο-ντοκουμέντο είναι πάνω απ’ όλα θέατρο.
5 Νοεμβρίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου γράφει για την επιστημονική φαντασία και το πολιτικό ντοκουμέντο στην υπηρεσία του θεάτρου: «Μπετονένια παραλία» και «Ανεπίδεκτη διόρθωσης».
23 Οκτωβρίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου παρακολούθησε μια «Οδύσσεια»... σε βάθρο, αλλά διόλου στατική, από τους Patari Project.
15 Οκτωβρίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου γράφει για «Αίματα» στη Στέγη: ο Ευθύμης Φιλίππου δοκιμάζει τη θεατρική συγγραφή και οι Vasistas αφήνουν το devised theatre για χάρη του.
6 Οκτωβρίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου παρακολούθησε Σαίξπηρ για δύο ηθοποιούς και έναν μουσικό στο θέατρο Θησείον.
25 Σεπτεμβρίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου ξεφυλλίζει επιλεκτικά το φετινό πρόγραμμα της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών.
16 Σεπτεμβρίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου παρακολούθησε την παρουσίαση του προγράμματος του Θεάτρου Τέχνης για τη σεζόν 2014-15.
9 Σεπτεμβρίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου ξεφυλλίζει τη θεατρική επικαιρότητα και καταγράφει τις επιλογές της (extra bonus σχόλια).
23 Ιουλίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου καταθέτει ένα σύντομο απολογισμό του στίγματος που της άφησε το φετινό θεατρικό καλοκαίρι.
15 Ιουλίου, 2014
Η Τώνια Καράογλου συνομίλησε με την Κατερίνα Ευαγγελάτου με αφορμή τον «Ιδομενέα», που σκηνοθετεί στο Φεστιβάλ Αθηνών.

Σελίδες: 

Άρθρα, συνεντεύξεις, κριτικές, βίντεο

Crash, του old boy
Η Ελένη-Λίλα Ζαφειροπούλου, Διευθύντρια της Σχολής Χορού του Ωδείου Αθηνών μιλάει στο ελc με αφορμή το "Open Day 2024"
Ποιος είναι για σένα ο «εχθρός του λαού»;  Οι ηθοποιοί της ομώνυμης παράστασης σε σκηνοθεσία Γεωργίας Μαυραγάνη απαντούν
«Τα λέμε τον Αύγουστο»: Το ανέκδοτο μυθιστόρημα του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες