Φρίντα Κάλο
14 Ιουνίου, 2022 •

Μάχη για την Μπάρμπι – Φρίντα Κάλο

Κείμενο: Αργυρώ Μποζώνη

«Η εταιρεία Mattel δεν έχει την  εξουσιοδότηση για να χρησιμοποιήσει την εικόνα της Frida Kahlο»

Αληθινός πόλεμος έχει ξεσπάσει για τη νέα κούκλα της Mattel, Barbie Frida Kahlo σχετικά με το σε ποιον ανήκουν τα δικαιώματα της εικόνας της. Με αφορμή την κυκλοφορία της κούκλας στη σειρά της Ματέλ «Power to the Women», όπου διάσημες και πρωτοπόρες γυναίκες μεταμορφώνονται σε Μπάρμπι, η ανιψιά της Φρίντα Κάλο και μοναδική ιδιοκτήτρια των δικαιωμάτων της εικόνας της, όπως ισχυρίζεται, εξέδωσε μια ανακοίνωση στην οποία διατυπώνει την αντίθεσή της καθώς, όπως είπε: «Η εταιρεία Mattel δεν έχει την  εξουσιοδότηση για να χρησιμοποιήσει την εικόνα της Frida Kahlο».

Η ανιψιά της Κάλο, Μάρα Ρομέο θα ήθελε, όπως δήλωσε, η κούκλα να έχει πιο πολύ τα χαρακτηριστικά της Κάλο και να αποπνέει τη δύναμή της και να μην έχει τα χαρακτηριστικά ανοιχτόχρωμα μάτια της Μπάρμπι. Η εταιρεία πάντως διατήρησε τα πυκνά φρύδια-σήμα κατατεθέν της ατίθασης και ασυμβίβαστης Μεξικανής ζωγράφου.

«Η Mattel συνεργάζεται στενά με την Frida Kahlo Corporation, ιδιοκτήτρια όλων των δικαιωμάτων που σχετίζονται με το όνομα και την ταυτότητα της Frida Kahlo, για τη δημιουργία αυτής της κούκλας», ανέφερε σε δήλωσή του εκπρόσωπος της παιχνιδοβιομηχανίας.

Η εικόνα της Κάλο έχει σφραγιστεί τα τελευταία χρόνια με μια έκρηξη καταναλωτικών προϊόντων που περιλαμβάνουν βερνίκια νυχιών, τσάντες, παπούτσια, σημειωματάρια και πολλά άλλα μικρά και μεγάλα αντικείμενα.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Κάθε Σάββατο θα λαμβάνετε στο e-mail σας το newsletter του ελc με τις προτάσεις μας για την εβδομάδα!

Podpourri. Ιστορίες που ακούγονται

Ακολουθήστε το ελculture.gr στο Google News

το ελculture σας προσκαλεί σε εκδηλώσεις

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Κάθε βδομάδα μπορείτε να λαμβάνετε στο e-mail σας το newsletter του ελc mag με τις προτάσεις μας